Gå til innhold

Ville du datet en mann som har nulltoleranse for fedme, når er det passende å nevne det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS er for øvrig typisk eks-overvektig som har gått ned masse kilo, og nå dømmer absolutt alle som ikke klarer det. 

Anonymkode: a463e...f99

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bli sykelig overvektig hvis du vil. Bare ikke forvent at menn vil være interessert 

Anonymkode: 5a7f1...1ca

Jeg er ikke sykelig overvektig, men har noen få kilo for mye. Har ikke opplevd manglende interesse fra menn, og min egen mann vil ha sex hver dag.

Anonymkode: a463e...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det her er ikke noe man bringer opp egentlig. Jeg har snakket med en fyr som var sånn, og han var opptatt av ballerinaer, og hadde to små jenter. Fyren selv var creepy og feminin. På profilen skrev han at han var opptatt av sunnhet. Mens han egentlig mente at man ikke skal ha pupper og rumpe! Han selv var ikke spesielt kjekk, så når jeg spurte hvorfor han ikke bare ble sammen med en atlet, så sa han at vel de er sjeldne.. ( han får ikke match med disse damene) så da maser han på de damene han får match med om at han vil ha damer med tynne ballerinakropper. Javel sier jeg så snakk med damer som ser sånn ut da, ikke plag damer som du ikke vil ha med disse idiotiske kravene!

Man velger seg en kjæreste som har den kroppen og livsstilen man liker. Feks om man er veldig opptatt av at kjæresten ikke skal være tykk, så velger du ikke en slank person som ikke har trent hele livet. Du velger et menneske som du ser kan opprettholde en trent kropp. Feks en atlet. Er man ikke kjekk nok for en atlet så skal man ikke plage folk som man ikke vil ha. 

Anonymkode: af9ab...11b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takler ikke krav om å ikke være sykelig overvektig. Wow so usikre dere er. Hvem vil ha barn med en som går mot tidlig død? 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bli sykelig overvektig hvis du vil. Bare ikke forvent at menn vil være interessert 

Det handler nok en god del om  hvordan man sier ting. Hadde ts sagt for eksempel. At han var interessert i noen som hadde interesse for et sunt kosthold og en aktiv livsstil, så hadde det ikke gjort noe. Med en gang noen sier jeg har nulltoleranse for fedme, så høres det blant annet ut som at han er en smule kontrollerende. 

Man har jo også de få som ikke klarer å legge på seg uansett hvor mye sjokolade og drit de spiser og som ikke er aktive. Hadde de vært mer interessante?  De har jo forsatt økt risiko for blant annet hjerte og kar sykdommer 

Anonymkode: ee56b...e09

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...