AnonymBruker Skrevet 22. september #81 Del Skrevet 22. september Forvirret23 skrev (4 timer siden): Aldri i verden om jeg kunne datet en mann som er så overfladisk. Jeg er tynn, var enda tynnere før. Jeg koser meg med både sjokolade og popcorn. Hadde ikke orket å leve med en helsefreak. Du vet jo selv at man kan kose seg med sjokolade og popcorn uten å være overvektig, det handler om porsjonsstørrelser Anonymkode: 5e9e2...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #82 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du vet jo selv at man kan kose seg med sjokolade og popcorn uten å være overvektig, det handler om porsjonsstørrelser Anonymkode: 5e9e2...778 Hvem orker noen som maser på deg? Nå må du passe på, klyper deg i magen. Veier sikkert godteriet også. Anonymkode: 49b4e...333 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 22. september #83 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du vet jo selv at man kan kose seg med sjokolade og popcorn uten å være overvektig, det handler om porsjonsstørrelser Anonymkode: 5e9e2...778 Handler ikke om det, handler om en mann som du vet har null toleranse for at du legger på deg og vil da mulig kommentere spisingen eller mulig dra deg ut på en joggetur. Som en som tidligere har hatt spiseforstyrrelse så skal det ikke mye til å utvikle det igjen med slike holdninger. Mange ganger spiser jeg 200gr sjokolade med god samvittighet, det hadde aldri gått med en slik mann. Heldigvis kan vi selv velge hvem man ønsker å være med, slike holdninger orker ikke jeg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #84 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvem orker noen som maser på deg? Nå må du passe på, klyper deg i magen. Veier sikkert godteriet også. Anonymkode: 49b4e...333 Bli sykelig overvektig hvis du vil. Bare ikke forvent at menn vil være interessert Anonymkode: 5a7f1...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #85 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bli sykelig overvektig hvis du vil. Bare ikke forvent at menn vil være interessert Anonymkode: 5a7f1...1ca Lytt til lyden av slanke damer som løper motsatt vei av menn med slike "krav". Anonymkode: 39a5d...629 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #86 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lytt til lyden av slanke damer som løper motsatt vei av menn med slike "krav". Anonymkode: 39a5d...629 Takler ikke krav om å ikke være sykelig overvektig. Wow so usikre dere er. Hvem vil ha barn med en som går mot tidlig død? Anonymkode: 5a7f1...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #87 Del Skrevet 22. september Jeg kunne ikke datet en mann med nulltoleranse for fedme. Jeg kunne datet en mann som var opptatt av et sunt kosthold og normal fysisk aktivitet. Anonymkode: ab81b...d7f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #88 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 19.19): Jeg var slank i nedre del av BMI i alle år. Opptatt av kosthold og trening. Jeg fikk to barn, og gikk ned til normalvekt innen et år med begge to (usikker på om det er raskt nok for ts?) Så ble jeg syk og måtte begynne på medisiner som gjorde at jeg la på meg 30 kilo på et år. Jeg vil si det var ganske plutselig. Jeg hadde satt pris på å vite om partneren min hadde nulltoleranse for dette, slik at jeg kunne valgt en annen mann som tåler livets opp og nedturer. Anonymkode: c948e...ac9 Man legger ikke på seg 30 kg av medisinen i seg selv. Medisinen ga sikkert økt apetitt og du ga etter - enkelt og greit. Går selv på to typer medisiner som har vektøkning som vanligste bivirkning. Men jeg har selvsagt vært obs på dette og passet på å ikke innta flere kalorier enn jeg forbrenner. Og har du sett, har ikke gått opp én eneste kilo! Anonymkode: ecb4e...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #89 Del Skrevet 22. september Liker ikke tynne damer med guttekropper 😀 Anonymkode: f95e9...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #90 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Takler ikke krav om å ikke være sykelig overvektig. Wow so usikre dere er. Hvem vil ha barn med en som går mot tidlig død? Anonymkode: 5a7f1...1ca Hehe. Tror ikke du går mot en tidlig date, ihvertfall. Anonymkode: 39a5d...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #91 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man legger ikke på seg 30 kg av medisinen i seg selv. Medisinen ga sikkert økt apetitt og du ga etter - enkelt og greit. Går selv på to typer medisiner som har vektøkning som vanligste bivirkning. Men jeg har selvsagt vært obs på dette og passet på å ikke innta flere kalorier enn jeg forbrenner. Og har du sett, har ikke gått opp én eneste kilo! Anonymkode: ecb4e...6c7 Det har jo ikke så mye å si hvorfor jeg la på meg, det skjedde og jeg hadde ingen kontroll over det. Noen medisiner gir sultfølelse som er like sterk som trangen til å puste, andre gir mye vann i kroppen, som ligner vektøkning. Poenget er at alle kan bli syke og legge på seg. For noen kvinner holder det å komme i overgangsalderen, og så tar hormonene overhånd. Å sammenligne seg med andre er helt naturlig, men du er fryktelig naiv hvis du tror alle kropper oppfører seg likt. Jeg har nå blitt frisk og sluttet på medisinene, og kiloene rant av av seg selv. Har ikke slanket meg, telt kalorier, endret kosthold eller trent mer. De første ti kiloene forsvant i løpet av en måned, resten droppet umerkelig av i løpet av et par år. Tipper mannen min er lykkelig for at han ikke har nulltoleranse for fedme, for da hadde han jo vært singel i dag. Anonymkode: c948e...ac9 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 23. september #92 Del Skrevet 23. september Nope, ville ikke vært med en som hadde nulltoleranse for noe annet enn ulovlige greier! Man vet ikke hva som skjer i livet. Tenk om kvinner hadde nulltoleranse for skallede menn? Ble sammen i 20 årene og så I 40-50 årene bare " Nei, nå vil jeg ha en annen". Nulltoleranse for fedme/overvekt er drøyt om man er i et forhold. Alle kan legge på seg ufrivillig, medisiner, skader, sykdom.. Og I isåfall, er mannen gift, så har han løyet og er ingenting å ta vare på. I gode og onde dager? I sykdom og helse? Nop. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #93 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du blander verdi og preferanse. Det er ikke dårlig verdier å ikke tolerere at partneren forfaller på ulike områder, om det måtte være helse, karriere, moraler... Romantiske forhold er ikke sykehjem Anonymkode: 5a7f1...1ca Jeg blander ikke. En preferanse om overvekt utelukker at jeg ville datet vedkommende. Et menneske med et slikt tankesett er ikke noe jeg orker å bruke tid på, ved valg av kjæreste. Anonymkode: e469d...8b2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #94 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 19.19): Nei, kunne ikke datet en slik mann, og syns du kan si det ganske raskt - i profilteksten hvis du er på datingapp. Anonymkode: cf885...834 Ikke jeg heller. Er ganske spesielt å si at man har nulltoleranse for noe overfladisk utseende greier. Man framstår som ikke en veldig ok person når man sier slikt. Sånn sett ganske greit at de sier det rett ut så man kan like de ut kjapt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #95 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takler ikke krav om å ikke være sykelig overvektig. Wow so usikre dere er. Hvem vil ha barn med en som går mot tidlig død? Anonymkode: 5a7f1...1ca Men hører du ikke hvor kontrollerende det høres ut? Jeg har nulltoleranse for at du skal bli overvektig oversettes til du må holde deg til det og det kostholdet for hvis ikke kan du bli feit så dermed får du ikke lov å spise sjokolade f.eks. er slik det høres ut i mitt hode. At han mener han har rett til å bestemme over partnerens livsstil for at hun skal være sånn som han vil ha henne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #96 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takler ikke krav om å ikke være sykelig overvektig. Wow so usikre dere er. Hvem vil ha barn med en som går mot tidlig død? Anonymkode: 5a7f1...1ca Hvem vil legge på seg under graviditet med en som deg? Livet kan være fint, hvorfor skal vi belaste oss mer enn det allerede gjør at kroppen plutserlige endres for en eller annen grunn, om den gjør? Vi trenger en klippe i de situasjonene. Å jeg vil heller ikke være med en som er kjempe frekk mot kvinner som er overvektige. Vil ha en som har respekt for sine medmennesker, vi kommer i ulik form. Anonymkode: 49b4e...333 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #97 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg blander ikke. En preferanse om overvekt utelukker at jeg ville datet vedkommende. Et menneske med et slikt tankesett er ikke noe jeg orker å bruke tid på, ved valg av kjæreste. Anonymkode: e469d...8b2 TS har ikke nulltoleranse mot overvekt, men mot fedme. Anonymkode: a6b31...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #98 Del Skrevet 23. september Det kommer an på hvordan han hadde formidlet det. Med fedme menes jo en BMI over 30 med veldig mye fett på kroppen. Det er så usunt at det ikke er unaturlig at noen reagerer. Om det er på grunn av utseende, er det ikke akseptabelt. Om det er av helsemessige årsaker, burde han ytre det og hjelpe på en skånsom måte. Anonymkode: 6fa87...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #99 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvem orker noen som maser på deg? Nå må du passe på, klyper deg i magen. Veier sikkert godteriet også. Anonymkode: 49b4e...333 Min eks var slik. Da jeg gikk fra 50 til 55 kilo etter fødselen, begynte han å klype meg i det ikke-eksisterende fettet og mase om slanking. Siden jeg tydeligvis hadde blitt tjukk. Anonymkode: a463e...f99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #100 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på hvordan han hadde formidlet det. Med fedme menes jo en BMI over 30 med veldig mye fett på kroppen. Det er så usunt at det ikke er unaturlig at noen reagerer. Om det er på grunn av utseende, er det ikke akseptabelt. Om det er av helsemessige årsaker, burde han ytre det og hjelpe på en skånsom måte. Anonymkode: 6fa87...535 Litt rart å ytre det på date med en slank person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå