AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Selvsagt med unntak for graviditet og alvorlig sykdom. Anonymkode: 5e9e2...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Man har ikke fedme bare fordi man er gravid. Man bruker ikke en vanlig BMI kalkulator på gravide av ganske åpenbare årsaker. Ellers tenker jeg at dette er helt unødvendig å nevne uansett tidspunkt. Hvis man dater noen som er slank og opptatt av kosthold og fysisk aktivitet, skal det vel ganske mye til at vedkommende hopper til kategorien fedme helt plutselig. Anonymkode: f0677...5f9 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. september Populært innlegg #3 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man har ikke fedme bare fordi man er gravid. Man bruker ikke en vanlig BMI kalkulator på gravide av ganske åpenbare årsaker. Ellers tenker jeg at dette er helt unødvendig å nevne uansett tidspunkt. Hvis man dater noen som er slank og opptatt av kosthold og fysisk aktivitet, skal det vel ganske mye til at vedkommende hopper til kategorien fedme helt plutselig. Anonymkode: f0677...5f9 Jeg var slank i nedre del av BMI i alle år. Opptatt av kosthold og trening. Jeg fikk to barn, og gikk ned til normalvekt innen et år med begge to (usikker på om det er raskt nok for ts?) Så ble jeg syk og måtte begynne på medisiner som gjorde at jeg la på meg 30 kilo på et år. Jeg vil si det var ganske plutselig. Jeg hadde satt pris på å vite om partneren min hadde nulltoleranse for dette, slik at jeg kunne valgt en annen mann som tåler livets opp og nedturer. Anonymkode: c948e...ac9 26 7 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Nei, kunne ikke datet en slik mann, og syns du kan si det ganske raskt - i profilteksten hvis du er på datingapp. Anonymkode: cf885...834 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man har ikke fedme bare fordi man er gravid. Man bruker ikke en vanlig BMI kalkulator på gravide av ganske åpenbare årsaker. Ellers tenker jeg at dette er helt unødvendig å nevne uansett tidspunkt. Hvis man dater noen som er slank og opptatt av kosthold og fysisk aktivitet, skal det vel ganske mye til at vedkommende hopper til kategorien fedme helt plutselig. Anonymkode: f0677...5f9 Er det ikke bedre å si det før det skjer? Man kan jo ikke vente til de blir overvektig og så begynne å klage hvis man ikke sa noe før. Anonymkode: 5e9e2...778 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, kunne ikke datet en slik mann, og syns du kan si det ganske raskt - i profilteksten hvis du er på datingapp. Anonymkode: cf885...834 Dette ville vært fulstendig uaktuelt, det blir som å skrive "ingen gutter under 180", kvalmende oppførsel selvom preferansen er helt grei. Anonymkode: 5e9e2...778 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Det kunne jeg nok. Men jeg hadde nok avsluttet forholdet om jeg la på meg😊 Anonymkode: dd83d...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Nei. Nå hadde vi jo ikke datet da siden jeg har endel kilo ekstra. Men var slank før jeg fikk barn, og da hadde jeg ikke ønsket en mann som var så kategorisk på noe såpass overfladisk. Helt OK å ha preferanser, men jeg ville ikke ønsket å leve med et sånt «krav» over meg at uansett hva fremtiden bringer av helse og livssituasjoner så må holde meg slank om jeg vil holde på mannen min. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september Nei hadde aldri datet en som hadde dumpa meg hvis jeg la på meg litt. Nevn det tidlig så de slipper å kaste bort tid hvis de ikke synes det er greit. Anonymkode: f0d60...167 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Tror ikke på slike nullpreferanser. Om min mann hadde sett en kvinne som ser ut som meg nå da vi møttes hadde han definitivt sagt aldri i livet. Nå når vi har delt et liv og han elsker meg synes han fremdeles at jeg er vakker og sexy. Anonymkode: e060e...c97 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvsagt med unntak for graviditet og alvorlig sykdom. Anonymkode: 5e9e2...778 Nei, aldri i verden. Ville du? Anonymkode: 64cfc...7f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #12 Del Skrevet 16. september Det bør være det første du sier når du møter noen. Da har du best sjans for å finne den fom brenner like mye for saken som du Anonymkode: 57ccb...ecd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #13 Del Skrevet 16. september En mann med nulltoleranse for fedme høres ut som en særdeles umoden og ureflektert guttunge. Jeg er slank og har alltid vært det, men selv om jeg la på meg 20 kg så hadde mannen min elsket meg. Og motsatt. Mannen min er slank, men han ser jo virkelig ikke ut som om han er 20 år lenger. Jeg har fått noen rynker mens han har mistet håret. Altså, livet skjer, og det er noe den guttungen i HI forhåpentligvis også kommer til å lære bare han får levd litt lenger. Anonymkode: 3d9e2...5e4 21 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Del Skrevet 16. september Nulltoleranse? Wow. Da er man sneversynt! Jeg er selv mann, og ser kun etter slanke kvinner. Det er preferansene mine som utgangspunkt. Jeg tenner ikke på fedme. Men skulle jeg funnet meg en slank kvinne, og så hadde hun blitt tjukk med årene pga sykdom og medisiner osv, så er jeg en bedre mann enn at jeg ville negget rundt om det. Dog skal det sies at det er ikke sikkert at jeg hadde akseptert at hennes fedme skyldtes kosthold og inaktivitet, der hun gomlet sjokoladeplate, cheese doddles, potetgull, smågodt og/eller spiste meg ut av huset. Da blir det noe annet. Og da ville jeg nok gjort det slutt om kjærligheten ikke var der, som den mest sannsynlig ikke ville vært. For jeg tenner ikke på fedme. Men jeg hadde ikke lagt drama av det. For øvrig snakker jeg om FEDME. Ikke at man har lagt på seg 15-20 kg fra en slank profil. Anonymkode: c45b4...f28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 16. september #15 Del Skrevet 16. september Jeg har "nulltoleranse" for fedme hos katten min, for matinntak og stressnivå hos pus er det 100 % jeg som styrer. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Del Skrevet 16. september Mest sannsynlig ikke. Er selv i nedre del av normalvektig og har alltid vært slank, men dersom en mann hadde sagt til meg at han hadde nulltoleranse for fedme, hadde jeg tenkt at han nok sikkert hadde en svært irrasjonell frykt som lå bak denne nulltoleransen. Hadde sett for meg at han kom til å dra frem fettprosentklypa for å kontrollere meg ukentlig i ren frykt for at jeg plutselig sklei ut. Sett stygt på meg hver gang jeg smurte litt ekstra på skiva. Høres stress ut. Anonymkode: fb3c9...59a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. september #17 Del Skrevet 16. september Nei, det ville jeg ikke, og jeg hadde villet ønske vite det med en gang slik at jeg kan finne meg en annen mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. september #18 Del Skrevet 16. september Aldri i livet om jeg hadde datet en overfladisk mann! Jeg var gift med en slik mann i 15 år. Det tok fullstendig knekken på meg. Selv om han ikke sa noe så merkes det likevel.... Har aldri møtt noen som har vært så manipulerende, kynisk og ekkel som han. Er oppskriften på katastrofe slik jeg ser det. Si ifra med en gang! 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #19 Del Skrevet 16. september Nei. Det ville jeg ikke. Og jeg har aldri vært i nærheten av overvekt kategorien en gang. Selv som gravid og utregnet på den «normale» BMI-skalaen.. Anonymkode: 1ae21...d8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 16. september #20 Del Skrevet 16. september Nope, you are not the one for me. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå