AnonymBruker Skrevet 17. september #41 Del Skrevet 17. september Fru Uperfekt skrev (21 timer siden): Trenger ikke har nok til å klare meg noen år, lagret div steder Høyst usannsynlig. Anonymkode: ad445...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #42 Del Skrevet 17. september jegerrinne skrev (5 timer siden): Og nå anbefaler de beredskapsvenn som en kan samarbeide med hvis noe skulle skje. Ser her så har vi godt sammearbeid med. Vi jakter og dermed vi kan skaffe mat slik, han bonde med ku og gris jorder osv. Ser bare nå så hjelper vi hverandre. Og som vi har pratet o. Blir det krig så kan vi dele på poteter,.melk, kjøtt osv. Høner har en annen ved oss. Altså vi ska klare oss. Vi har da folk rundt som kan hjelpe Jeg tror ikke han får ha gården i fred særlig lenge om en krise drar ut. Når butikkene er tomme, eller ikke åpne, vil mange dukke opp og spørre etter mat. Først ydmyk, og så mindre ydmyk hvis du skjønner hva jeg mener. Bønder er veldig utsatte om vi får en krise som varer over tid. Anonymkode: 3f45b...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 17. september #43 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror ikke han får ha gården i fred særlig lenge om en krise drar ut. Når butikkene er tomme, eller ikke åpne, vil mange dukke opp og spørre etter mat. Først ydmyk, og så mindre ydmyk hvis du skjønner hva jeg mener. Bønder er veldig utsatte om vi får en krise som varer over tid. Anonymkode: 3f45b...fcb Fra tidligere så har en sett bønder og jegere og fiskere har ofte klart seg bedre en andre fordi de vet hvordan en skaffer mat sanker mat, og produserer. Så selv mine oldeforeldre hadde gård under 2 verdenskrig, de hadde både gris, høner og ku so. Gjorde at de holdt flere familier i live med mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. september #44 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høyst usannsynlig. Anonymkode: ad445...fa2 Vel har preppet i mange år, ikke alle som begynte først når del 2 av Russlands invasjon av Ukraina startet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #45 Del Skrevet 17. september Fru Uperfekt skrev (53 minutter siden): Vel har preppet i mange år, ikke alle som begynte først når del 2 av Russlands invasjon av Ukraina startet Du har jo millioner å ta av og du🤭 Anonymkode: ad445...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #46 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da blir du jo arrestert Anonymkode: 57864...f61 Hvis alt bryter sammen så er det ikke noe politi der. Da er det anarki. https://carolinafirearmsforum.com/index.php?threads/how-i-survived-a-year-of-shtf-in-90s-bosnia.96152/ Anonymkode: 601db...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. september #47 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har jo millioner å ta av og du🤭 Anonymkode: ad445...fa2 Når jeg startet hadde jeg under fattigdomsgrensen, en trenger ikke å være rik for å tenke fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #48 Del Skrevet 17. september Jeg har hatt samboer nå i tyve år og vet ikke hva en beredskapsvenn er en gang. Så glad jeg ikke dater lenger. 😅 Anonymkode: 18e39...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #49 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis alt bryter sammen så er det ikke noe politi der. Da er det anarki. https://carolinafirearmsforum.com/index.php?threads/how-i-survived-a-year-of-shtf-in-90s-bosnia.96152/ Anonymkode: 601db...4cc Nei Anonymkode: 57864...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #50 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: 57864...f61 "Nei" Så sterk argumentasjon. Nå er jeg overbevist. Anonymkode: 18e39...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #51 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 17.30): I disse dager så er det vanlig med en beredskapsvenn, kunne du datet noen som ikke hadde en? Anonymkode: 57864...f61 ? Hva er det. Støttekontakt? Eller tenker du en elsker🙈 Anonymkode: 130d1...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #52 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): "Nei" Så sterk argumentasjon. Nå er jeg overbevist. Anonymkode: 18e39...fef Ikke noe annet å si siden det ikke er rett Anonymkode: 57864...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #53 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ? Hva er det. Støttekontakt? Eller tenker du en elsker🙈 Anonymkode: 130d1...a88 https://www.nrk.no/sorlandet/ber-folk-skaffe-seg-beredskapsvenner-1.16623822 Anonymkode: 57864...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #54 Del Skrevet 17. september Verken beredskapslager eller en venn, jeg har mange venner, gode naboer, og jeg gidder ikke sånn krisetanker. Nok med hverdagen, og drive å kjøpe inn mat som går ut på dato, tappe vann i kanner osv. Ting ordner seg om ikke dør jeg, da var det nok meningen. Blir det krig vil jeg helst slippe å leve uansett. Anonymkode: ecb71...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. september #55 Del Skrevet 17. september Det er vanskelig nok å finne en kjæreste, så skal man ha en beredskapsvenn i tillegg? Nei, det er ikke et krav, det er faktisk ekstremt langt nede på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #56 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke han får ha gården i fred særlig lenge om en krise drar ut. Når butikkene er tomme, eller ikke åpne, vil mange dukke opp og spørre etter mat. Først ydmyk, og så mindre ydmyk hvis du skjønner hva jeg mener. Bønder er veldig utsatte om vi får en krise som varer over tid. Anonymkode: 3f45b...fcb Oi, det har jeg ikke tenkt på. Stakkars bønder. Det er jo lurt om vi står sammen og støtter hverandre i en krise, men kriser har en lei tendens til å bringe frem det mørkeste i folk som utnytter at loven ikke står like sterkt. Som kvinne har jeg ikke lyst på noen krise, om dere skjønner hva jeg sikter til som bestandig blir mer utbredt. Anonymkode: c2af4...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #57 Del Skrevet 17. september jegerrinne skrev (10 timer siden): Fra tidligere så har en sett bønder og jegere og fiskere har ofte klart seg bedre en andre fordi de vet hvordan en skaffer mat sanker mat, og produserer. Så selv mine oldeforeldre hadde gård under 2 verdenskrig, de hadde både gris, høner og ku so. Gjorde at de holdt flere familier i live med mat Men skogen er ikke full av dyr. Jeg tror det er best om folk satser på å spise den produserte maten først. Anonymkode: c2af4...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #58 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men skogen er ikke full av dyr. Jeg tror det er best om folk satser på å spise den produserte maten først. Anonymkode: c2af4...7ff Kan spise insekter, inneholder masse proteiner i nød Anonymkode: 57864...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #59 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan spise insekter, inneholder masse proteiner i nød Anonymkode: 57864...f61 Vi trenger ikke dele med det første. Anonymkode: c2af4...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #60 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi trenger ikke dele med det første. Anonymkode: c2af4...7ff Insektene? Anonymkode: 57864...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå