Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Nei, alle kvinner fantaserer ikke om unge menn.  Har blitt sjekket opp av veldig mye yngre menn et par ganger, og kan si at jeg aldri ville ha vurdert sex med dem. Det er bare feil. De puttes automatisk i båsen " barnegenerasjonen", og der er det absolutt null tenning fra min side. Det er vel mer morsinstinkt som våkner da. Tror dette er vanlig for mange kvinner.

Anonymkode: c5ca7...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unge menn? På ingen måte😅

Aldri hatt en partner som er yngre en meg. Finner de ikke attraktive. Eye of the beholder osv.

Jeg tiltrekkes seksuelt av godt voksne, modne og staute menn. De yngre bli veldig fort «gutter» i mine øyne. Jeg liker menn.

Anonymkode: 66bfe...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "gamle"? Er ihvertfall godt igang med 40-årene og synes de fleste menn på min alder er stusselige gubber med tynt hår, helskjegg, rynker, kulemage, rett og slett ikke attraktive i det hele tatt. De unge student-gutta jeg ser på bussen til jobb hver dag derimot, tidlig i 20-årene, de trykker på alle de rette knappene og er tvers gjennom hotte og deilige. 

Anonymkode: 68c82...337

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva er "gamle"? Er ihvertfall godt igang med 40-årene og synes de fleste menn på min alder er stusselige gubber med tynt hår, helskjegg, rynker, kulemage, rett og slett ikke attraktive i det hele tatt. De unge student-gutta jeg ser på bussen til jobb hver dag derimot, tidlig i 20-årene, de trykker på alle de rette knappene og er tvers gjennom hotte og deilige. 

Anonymkode: 68c82...337

Ble litt trist av å lese dette 😄 Håper det er noen som liker oss  med rynker og skavanker

Anonymkode: c568d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...