Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (1 time siden):

Med andre ord: attraktive. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for deg å innrømme 🤷‍♀️

Jeg hadde ikke hatt problemer med å innrømme det dersom det var slik.

Min eldste er snart 30 år. Det påvirker muligens mitt syn på dette, at det i mine øyne er barn. Jeg begynner rett å slett å bli en så gammel dame at jeg ser professorer og andre med faglig tyngde på tv og ler av at de er det, og for meg ser ut som de nettopp har gått ut av ungdomsskolen. 

Kan du prøve å bli ufin på en mer interessant måte? Noe som treffer LITT i det minste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke hatt problemer med å innrømme det dersom det var slik.

Min eldste er snart 30 år. Det påvirker muligens mitt syn på dette, at det i mine øyne er barn. Jeg begynner rett å slett å bli en så gammel dame at jeg ser professorer og andre med faglig tyngde på tv og ler av at de er det, og for meg ser ut som de nettopp har gått ut av ungdomsskolen. 

Kan du prøve å bli ufin på en mer interessant måte? Noe som treffer LITT i det minste? 

Attraktiv trenger ikke bety at du vil ha sex med vedkommende, jeg kan lett beskrive en attraktiv mann som attraktiv og jeg er ikke homofil. Bare si attraktiv! 🤷‍♂️ No big deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (9 minutter siden):

Bra! Du brukte lang tid på å endelig innrømme det. 

Jeg sier ikke noe om hva jeg mener, bare at jeg ikke sier det du prøver å vri det til at jeg sier.

Merkelig hvordan du prøver å legitimere gammel gris-oppførsel blant menn ved å framstille det som at så mange kvinner finner 20-åringer mest vakre, mens du i neste pust prøver å argumentere mot at kvinner flest ikke gjør det.

Kan du bestemme deg, eller vil du bare generelt sikle over ungpiker og hate kvinner på et generelt nivå?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Attraktiv trenger ikke bety at du vil ha sex med vedkommende, jeg kan lett beskrive en attraktiv mann som attraktiv og jeg er ikke homofil. Bare si attraktiv! 🤷‍♂️ No big deal!

Høres ut som noe en skaphomofil ville sagt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke noe om hva jeg mener, bare at jeg ikke sier det du prøver å vri det til at jeg sier.

Slutt å snakk som en politiker, du vet utmerket godt at majoriteten av 50 årige kvinner ikke synes 20 åringer er de mest tiltrekkende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Høres ut som noe en skaphomofil ville sagt.

Hvis jeg var homo ville jeg ikke hengt på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (Akkurat nå):

Jeg har forklart hva som er attraktivt for meg, og det er big deal for meg å si noe jeg ikke mener. Mer enn det som er normalt. Det er ett av mine særtrekk/skader/utfordringer, alt ettersom. Jeg er dårlig egnet for poker for å si det slik. 

For min del betyr attraktiv tiltrekkende på måter som ville bli løgn å si. Jeg har skrevet at unge menn kan være pene, og at jeg kan se at de sikkert kan være attraktive for yngre kvinner. Jeg kan ikke si at de er attraktive for meg, for det blir helt feil ut fra hva jeg legger i det ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (8 minutter siden):

Jeg har forklart hva som er attraktivt for meg, og det er big deal for meg å si noe jeg ikke mener. Mer enn det som er normalt. Det er ett av mine særtrekk/skader/utfordringer, alt ettersom. Jeg er dårlig egnet for poker for å si det slik. 

For min del betyr attraktiv tiltrekkende på måter som ville bli løgn å si. Jeg har skrevet at unge menn kan være pene, og at jeg kan se at de sikkert kan være attraktive for yngre kvinner. Jeg kan ikke si at de er attraktive for meg, for det blir helt feil ut fra hva jeg legger i det ordet. 

Da legger du for mye i ordet når det kommer til deg selv.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Slutt å snakk som en politiker, du vet utmerket godt at majoriteten av 50 årige kvinner ikke synes 20 åringer er de mest tiltrekkende.  

Så det er kun greit at du kan vri på absolutt alt det andre sier. Ikke like greit når det blir gjort tilbake til deg?

Hvorfor er du så besatt av å skulle avsløre ting om kvinner som kun gir mening i ditt hode og kun for å legitimere gamle griser?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Så det er kun greit at du kan vri på absolutt alt det andre sier. Ikke like greit når det blir gjort tilbake til deg?

Hvorfor er du så besatt av å skulle avsløre ting om kvinner som kun gir mening i ditt hode og kun for å legitimere gamle griser?

Hvorfor retter du kun kritikk mot menn som er gamle griser? Hvorfor kritiserer du ikke dette?

annoying.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Hvorfor retter du kun kritikk mot menn som er gamle griser? Hvorfor kritiserer du ikke dette?

annoying.png

Fordi du jobber hardt med å legitimere gamle griser. Hvorfor er du besatt av å skulle avsløre imaginære hemmeligheter rundt kvinner og legitimere eldre menn som oppfører seg som griser?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Da legger du for mye i ordet.

Mulig, men naturlig å legge det man helt faktisk legger i ord. For meg blir det feil å si at jeg finner unge mennesker attraktive når de på ingen måte tiltrekker meg på noen kroppslig måte. Ordet er avledet av ordet attrå, og ser man på den definisjonen blir det løgn å si det. Helt feil. Definisjonen av ordet og hva det er avledet av støtter meg i dette. 

Ordet "attrå" brukes for å beskrive en dyp og intens lyst eller lengsel etter noe eller noen. Det kan referere til en sterkt ønsket ting, person eller opplevelse som en person føler en uimotståelig tiltrekning til.

Ordet "attraktiv" beskriver noe eller noen som er tiltrekkende eller fristende på en fysisk eller emosjonell måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 minutter siden):

annoying.png

Du vet ikke om det er menn eller kvinner som har trykket liker engang, og av trådens 5,6 k visninger har usle 10 stk trykket positiv på innlegget. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Fordi du jobber hardt med å legitimere gamle griser. Hvorfor er du besatt av å skulle avsløre imaginære hemmeligheter rundt kvinner og legitimere eldre menn som oppfører seg som griser?

Imaginære!? Ok der var det nok, du er ikke rasjonell i det hele tatt og jeg vil ikke kaste bort mer tid på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (9 minutter siden):

For meg blir det feil å si at jeg finner unge mennesker attraktive når de på ingen måte tiltrekker meg

suspicious.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

suspicious.gif

Litt vittig at du valgte den utrolig seriøse personen der, det var vel underbevisstheten som talte, men nå gidder jeg ikke gjenta meg lenger. Du skriver at 50 år gamle kvinner normalt ikke finner 20 åringer attraktive, men er besatt av at jeg MÅ gjøre det. Det er bare teit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

50 år gammel om det er gammelt da? Fantaserer og ser på yngre menn (20-30år) og har med min manns tillatelse og ha ung elsker, 

Anonymkode: 4f40b...3c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ts opprinnelig spurte om;  Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn. Da synes jeg det er nettopp de gamle damene som må svare på dette. Fantasi kan alle ha, men at "alle damer over 50-60 vil ha unge menn som pulevenn" Ja, det er jo noe helt annet en det det ble spurt om.

Anonymkode: c269f...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om ekte menn. De kan være yngre enn meg ja, men det er ikke ungdommen som er tiltrekkende. Han kan like gjerne være eldre. Eller like gammel. Være veltrent og høy, veltrent og lav, eller ikke veltrent. 

Anonymkode: 88292...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fantasert om en ung mann. Bare sexy menn på egen alder eller eldre. 

Anonymkode: 9c634...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...