Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fantasert om en yngre mann, annet enn dersom jeg har blitt kjent med en mann som er litt yngre enn meg som har vært sjarmerende og kjekk. Men da hadde jeg blitt like betatt uansett alder. Har ikke hatt noe med alder å gjøre. 

Anonymkode: f9e1c...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (2 minutter siden):

Og jeg tror ikke på deg. Jeg tror du fremdelles synes de unge er mest attraktive, akkurat som flere andre eldre damer i tråden her. De er i det minste ærlige.

Det er greit. Du kan tro hva du vil om meg. Det har du også gjort konsekvent.

Jeg tror forøvrig ikke at du tror at jeg synes de unge er mest attraktive heller. Jeg tror at du bare prøver svært hardt på å være ugrei på liksom smarte måter. Du lykkes bedre med å fremstå som ugrei enn med det andre. Om folk bryr seg... nja, tviler! Ikke jeg iallefall. Du er tidsfordriv, når det passer. Litt artig, i små doser. Fordi det er så ufattelig tåpelig det du skriver. Nesten som det ikke skulle gå an. Så jeg tror deg ikke jeg heller. Generelt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At dei yngre oftast ser yngre ut er ein selvfølge, men kva som ser best ut er jo opp til auget som ser. Eg har aldri blitt tiltrukket av yngre menn. K45.

Anonymkode: 00d51...0b6

Ikke jeg heller. Men jeg kan synes de er svært pene likevel. Eller skjønne. 

Det kan jeg synes jeg om hunder også, så kanskje ikke det beste komplimentet dersom man ønsker å bli betraktet som en attraktiv MANN. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ung mann og jeg vil gjerne ha en eldere dame, men ikke en i pansjonist alder. Det jeg er ute etter er typ sånn 30-40

Anonymkode: 565fb...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 17.53):

Dame på 60 her. Men under 40 er totalt uinteressante for meg.  Kan se at 30 åringer er kjekke, men fantaserer ikke om dem seksuelt. Er de under 30 år, er de som barn for meg.  

Anonymkode: ac614...81c

Så menn i 40 åra, dem sikler du på? 

Jeg er 56 år, og er helt uinteressert i menn under 48 år. Det blir bare altfor ekkelt. Jeg får stadig henvendelser på sex fra yngre menn, og jeg vet at det er bare det som er hensikten. Derfor helt uaktuelt. 

Anonymkode: 33ec5...bb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (17 minutter siden):

Ikke jeg heller. Men jeg kan synes de er svært pene likevel. Eller skjønne. 

Det kan jeg synes jeg om hunder også, så kanskje ikke det beste komplimentet dersom man ønsker å bli betraktet som en attraktiv MANN. 

Samme. Jeg synes jo selv at kvinner i tidlig tyveårene er objektivt mest billedskjønne, men med en gang de åpner munnen eller du ser kroppsspråket deres - så forsvinner all tiltrekning.

Gi meg et bilde av ei i 30-årene som utstråler selvtillit og wiben jeg liker. Da kan det være at jeg sikler.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Jeg tror forøvrig ikke at du tror at jeg synes de unge er mest attraktive heller. heller.

Jo det tror jeg helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (20 minutter siden):

Men jeg kan synes de er svært pene likevel. Eller skjønne. 

Ja du er en svært stor beundrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (30 minutter siden):

Samme. Jeg synes jo selv at kvinner i tidlig tyveårene er objektivt mest billedskjønne, men med en gang de åpner munnen eller du ser kroppsspråket deres - så forsvinner all tiltrekning.

Gi meg et bilde av ei i 30-årene som utstråler selvtillit og wiben jeg liker. Da kan det være at jeg sikler.

Akkurat!

Personlig synes jeg at unge kvinner oftere kan være litt dyktigere til å late som de er modne og fornuftige, en liten stund iallefall, mens unge gutter... ja en noenlunde fornuftig samtale kan man kanskje ha om det kun er en av dem i rommet. To og flere slike tilstede... 😬😅

Det sagt, ofte synes jeg de unge gutter er mer gjennomtenkt og stødige i sine valg. Altså angående viktige beslutninger som utdanning og fremtidig yrke. (Bortsett fra dem som faller av selvfølgelig.)

askjiir skrev (27 minutter siden):

Ja du er en svært stor beundrer

En beundrer av unge menn? Ja det kan jeg love deg at jeg er. De er første generasjon som har levd livet på utstilling, og første generasjon som har hatt foreldre som lever på utstilling. Dessuten har de blitt overveldet av til dels villedende og motstridende informasjon fra de begynte å åpne øynene for verden. Det er en tøff tid de har vokst opp i og er i, og likevel er de aller fleste veldig ok unge mennesker. Det er ganske imponerende! 

Det samme gjelder forøvrig unge kvinner. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes godt unge menn kan være veldig pene og kjekke, også objektivt penest, men tiltrekning, da skal det noe mer til. Da må det være noe med selve vesenet, en utstråling, en sensualitet, noe i øynene, og det tilhører som oftest folk som er litt eldre, kanskje på grunn av økt trygghet og selvfølelse. Kan tenne på unghet som i uskyld eller blyghet i fantasien, men er langt ifra det jeg søker i en partner. 

Anonymkode: 6fb30...09f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (11 minutter siden):

En beundrer av unge menn? Ja det kan jeg love deg at jeg er. De er første generasjon som har levd livet på utstilling, og første generasjon som har hatt foreldre som lever på utstilling. Dessuten har de blitt overveldet av til dels villedende og motstridende informasjon fra de begynte å åpne øynene for verden. Det er en tøff tid de har vokst opp i og er i, og likevel er de aller fleste veldig ok unge mennesker. Det er ganske imponerende! 

Det samme gjelder forøvrig unge kvinner. 

Nå snakker jeg om en beundrer av utseendet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes godt unge menn kan være veldig pene og kjekke, også objektivt penest, 

Anonymkode: 6fb30...09f

Det er subjektivt, flere i tråden her som ikke er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Nå snakker jeg om en beundrer av utseendet deres.

Ja gjerne det også, men det vil jeg jo ikke kalle beundring akkurat. Det er jo mer noe de bare har fått udelt, og ikke nødvendigvis har jobbet noe veldig for. Det de har jobbet for (trening/sminke/ klær) er ikke det jeg henger slikt på. De er bare bedårende i sin ungdommeligehet, gnist, naivitet, idealisme og iver, og at de er søte. Stort sett er de det. Akkurat sure og selvmedlidende unge folk er ikke mer tiltalende enn sure og bitre voksne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (18 minutter siden):

Ja gjerne det også, men det vil jeg jo ikke kalle beundring akkurat. Det er jo mer noe de bare har fått udelt, og ikke nødvendigvis har jobbet noe veldig for. Det de har jobbet for (trening/sminke/ klær) er ikke det jeg henger slikt på. De er bare bedårende i sin ungdommeligehet, gnist, naivitet, idealisme og iver, og at de er søte. Stort sett er de det. Akkurat sure og selvmedlidende unge folk er ikke mer tiltalende enn sure og bitre voksne folk. 

Med andre ord: attraktive. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for deg å innrømme 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (5 timer siden):

Er 40 og har aldri fantasert om en yngre mann i hvert fall. Fantaserer mer om eldre menn, opp til 20 år eldre i så fall. 

Heldige 60 åring hvis det der er bildet ditt, men vil si heldig uansett 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er forøvrig en av de som har sagt at menn i 20-åra er mer tiltrekkende enn menn i 50-åra på samme måte som jeg var mer tiltrekkende som 20-åring enn nå som noen-og-femti-åring

Anonymkode: 7ef5d...813

"En av de"? Det er ingen andre som har sagt det 🤣 Jeg sa jo at du var i mindretall 👇

14.png

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (11 minutter siden):

"En av de"? Det er ingen andre som har sagt det 🤣 Jeg sa jo at du var i mindretall 👇

14.png

Metoden din står fortsatt til stryk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Metoden din står fortsatt til stryk.

"Til stryk" Makan til gaslighting, dette er kg. Ikke lat som om 50 årige damer flest foretrekker 20 åringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

"Til stryk" Makan til gaslighting, dette er kg. Ikke lat som om 50 årige damer flest foretrekker 20 åringer 

Det gjør jeg heller ikke. Jeg bare sier at dine poller og kilder ikke kan brukes til noe som helst. Spesielt siden du bytter argumentasjon innenfor hva du egentlig mener.

Så. Stryk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Det gjør jeg heller ikke.

Bra! Du brukte lang tid på å endelig innrømme det. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...