Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (7 minutter siden):

Overraskende at en av tre eldre damer fantaserer om sex med unge menn, damer er mer lik menn enn jeg trodde. Tror eldre menn kan lette på samvittigheten med viten om dette. 

De som har samvittighet, og med det anstendighet, har aldri vært et problem angående dette. De eldre som ER et problem er dem som dytter sin seksualitet og tenning på unge mennesker uten hensyn til at dette ofte er uønsket. Det driter de uten samvittighet i, for bare de får sin spenning og tenning bryr de seg ikke om hvordan dette oppleves for de unge. 

Å fantasere er derimot bestandig lov. Ikke noe problem for noen. Så HAR man en velutviklet samvittighet og evne til å oppføre seg greit og anstendig er tankene fri. Det har de bestandig vært også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

De som har samvittighet, og med det anstendighet, har aldri vært et problem angående dette. De eldre som ER et problem er dem som dytter sin seksualitet og tenning på unge mennesker uten hensyn til at dette ofte er uønsket. Det driter de uten samvittighet i, for bare de får sin spenning og tenning bryr de seg ikke om hvordan dette oppleves for de unge. 

Å fantasere er derimot bestandig lov. Ikke noe problem for noen. Så HAR man en velutviklet samvittighet og evne til å oppføre seg greit og anstendig er tankene fri. 

Det er ikke noe problem hvis det er samtykke og lovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noe problem hvis det er samtykke og lovlig. 

Grooming er for eksempel et problem selv om det groomes frem et samtykke og den unge er over seksuell lavalder. 

Stor ubalanse i maktforhold det samme, og det er ofte tilfellet når det er svært stor aldersforskjell. 

Så må man jo prøve seg på mange for å få et samtykke ofte, og om en mann på 40 år prøver seg på 20 egentlig altfor unge kvinner vil kanskje 19 ha opplevd ham som ekkel gammel mann, til og med som skremmende, selv om den tyvende aksepterer.

Unge mennesker skal man oppføre seg anstendige og varsomt mot. Det mest sannsynlige dersom man er betydelig eldre er at slik oppmerksomhet er svært svært uønsket. 

(bytt kjønnene om du vil, samme den veien)

Ingen har rett til å dytte sin seksualitet og tenning på andre mennesker. Ikke jeg som kvinne heller. Ikke engang ovenfor jevnaldrende. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og syns menn under 30 ser veldig unge ut. De under 25 er barn i mine øyne og veldig lite attraktivt. Nå syns jeg menn på 35-45 er mest attraktive. Heldigvis haha

Anonymkode: 2a82c...4a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (35 minutter siden):

Grooming er for eksempel et problem selv om det groomes frem et samtykke og den unge er over seksuell lavalder. 

Stor ubalanse i maktforhold det samme, og det er ofte tilfellet når det er svært stor aldersforskjell. 

Så må man jo prøve seg på mange for å få et samtykke ofte, og om en mann på 40 år prøver seg på 20 egentlig altfor unge kvinner vil kanskje 19 ha opplevd ham som ekkel gammel mann, til og med som skremmende, selv om den tyvende aksepterer.

Unge mennesker skal man oppføre seg anstendige og varsomt mot. Det mest sannsynlige dersom man er betydelig eldre er at slik oppmerksomhet er svært svært uønsket. 

(bytt kjønnene om du vil, samme den veien)

Ingen har rett til å dytte sin seksualitet og tenning på andre mennesker. Ikke jeg som kvinne heller. Ikke engang ovenfor jevnaldrende. 

Du får ta det opp med de 33% av damene som har svart ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Du får ta det opp med de 33% av damene som har svart ja.

Som nevnt, din tanke er fri. Uansett kjønn. 

Om de kvinner (ja vet man det, men litt uvesentlig egentlig) som svarer ja oppfører seg ok og anstendig, og ikke dytter sin kåthet på unge menn som føler det ubehagelig, så er dette ikke noe problem. Da vil mest sannsynlig ingen vite om det, bortsett fra dem man opplever gjensidig tenning med. Noe man bør finne frem til på så ok måter at ingen opplever det ekkelt og påtrengende. 

Samme med menn vs unge kvinner. 

Å for eksempel lene deg inntil øret på en ukjent kvinne på bussen og si st du synes hun er sexy, og lignende oppførsel, er på ingen måte ok.

Å tenke det når du ser på henne så diskret at hun ikke føler det ekkelt er derimot ok. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (På 16.9.2024 den 17.42):

Jeg skrev heller ikke mest attraktiv. Jeg finner heller ikke menn på 18 attraktive. I mine øyne er det barn. Jeg skrev SER best ut, som i mest feilfri. 

Det er slettes ikke alle som synes 18 åringer ser best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 17.9.2024 den 2.01):

Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør. 

Dette er din mening, ikke si det som om det er objektiv realitet. Vanligvis er du mye mer nyansert.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Dette er din mening, ikke si det som om det er objektiv realitet. Vanligvis er du mye mer nyansert.

Alt jeg skriver er min mening, mer eller mindre, bortsett fra når jeg viser til kilder og påpeker at jeg ikke er enig. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Alt jeg skriver er min mening, mer eller mindre, bortsett fra når jeg viser til kilder og påpeker at jeg ikke er enig. 😉

Bra du omsider innrømmet det 👍

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du innrømmet det omsider 👍

Hehe, ingenting å innrømme. Dette er et diskusjonsforum hvor man skriver hva man selv mener. Med mindre man altså påpeker at man er uenig i noe. 

Alle skriver sin mening her. Noe annet hadde vært meningsløst. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Hehe, ingenting å innrømme. Dette er et diskusjonsforum hvor man skriver hva man selv mener. Med mindre man altså påpeker at man er uenig i noe. 

Alle skriver sin mening her. Noe annet hadde vært meningsløst. 

Det virket som du prøvde å fremstille 20 åringer ser bedre ut enn 40 åringer uansett påstanden din, som objektiv fakta bl.a. pga svar som dette, men jeg er glad jeg tok feil.

annoying.png

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virket som du prøvde å fremstille 20 åringer ser bedre ut enn 40 åringer uansett påstanden din, som objektiv fakta bl.a. pga svar som dette, men jeg er glad jeg tok feil.

annoying.png

Nå kjeder du meg med tull igjen. 

Dette er et diskusjonsforum. Man skriver sine meninger. Å ikke tro på noen er også å ha en mening. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

annoying.png

Sårer det deg om 20 åringer ser bedre ut? 

Anonymkode: bf797...286

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sårer det deg om 20 åringer ser bedre ut? 

Anonymkode: bf797...286

Nei fordi det er bare en mening, ikke fakta 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (28 minutter siden):

Nei fordi det er bare en mening, ikke fakta 👍

Slik blir det litt mer fakta.

Screenshot_20240919_001140_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Slik blir det litt mer fakta.

Screenshot_20240919_001140_Samsung Internet.jpg

Jeg ser at damene sliter mer der. Uansett er ikke dette "fakta" når det kommer til hvem som objektivt ser best ut, det er fremdeles subjektivt. "Desirability" på dating apps er et ord som omfanger mye mer. Jeg er overrasket over at du virker så overfladisk på dette punktet, er det ikke du som alltid prøver å fremstå som dyp og nyansert?  

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 17.18):

Nei, og hvem er gamle damer? De over 30, eller 70😂😂

Anonymkode: 723d2...080

Vel, ifølge SoMe er kvinner gammel og utbrukt fra 25 og oppover 😆

Anonymkode: 3a2cb...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vel, ifølge SoMe er kvinner gammel og utbrukt fra 25 og oppover 😆

Anonymkode: 3a2cb...d51

Ifølge grafen til Trolltunge går det bare nedover etter 20 og du er halveis til bunnen når du er 29 🤷‍♀️

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...