Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (20 timer siden):

.

jeg er ikke overasket hva som er normalt og hva som ikke er. det er nok en del damer som er det liker mye som menn er det. men også unge menn og kvinner som er det på eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som det er fryktelig vanskelig å forstå for enkelte, at det snakkes om hva som er objektivt penest/mest attraktivt ut fra den skjønnhetsstandard vi alle vet at er der ute 🙂Utover det er det selvfølgelig veldig forskjellige preferanser hva gjelder hva man finner tiltrekkende. 

Anonymkode: 17ae6...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (6 timer siden):

Setter pris på at du redigerte til noe jeg helt faktisk har skrevet, og ikke lot det bli med din særegne tolkning av det jeg skrev. Det under sitatet tar du imidlertid ut av kontekst og krøller til igjen. Begynner å lure på om du helt faktisk leser som du påstår. Spesielt!

Skjønner iallfall at du har store utfordringer med å se forskjellen på SER best ut og ER MEST ATTRAKTIV. Mye mulig er det nøyaktig det samme for deg, og når du ser en kvinne som du synes ser pen ut har du lyst til å stikke tissen din i henne. Pen= kåt på= attraktiv. 

Slik er det ikke for meg. Isåfall burde jeg også bli kalt pedofil etter det jeg har skrevet i denne tråden, siden jeg også har omtalt barn som pene/vakre. For meg er det slik Pen= Pen, og det er oftest det hele. Ikke noe mer. Kåt på= attraktiv fungerer langt bedre, men Pen = kåt på, eller Pen = attraktiv er ingen helt selvfølgelig kobling for min del. Slik fungerer jeg ikke. 

Pen= større sjanse at noen vil finne deg attraktiv= ja 

Pen = automatisk attraktiv = nei

Du skal altså bruke mot meg senere at jeg omtaler tiltrekning både subjektivt og som noe som heller til å være noe mer objektivt og standard, som at jeg motsier meg selv, men i de to setningene over ligger det som gjør at både det ene og det andre kan eksistere samtidig. Jeg motsier ikke meg selv ved å vektlegge flere ulike sider ved dette med attraktivitet. 

For noen dager siden traff jeg en kamerat av min sønn. Nydelig gutt! 20 år. Supersjarmerende, veldig heldig med utseendet og dessuten veltrent, og jeg har ved en anledning påpekt til ham at han har usedvanlig nydelige øyne. Full i gnist og liv er han også, flott hår og pent kledd. Med andre ord en svært pen gutt/ung mann. Dette kan jeg uten utfordringer registere at han er, og det er det. Pen= pen, og det er det. 

Attraktiv for meg? Nøyaktig like attraktiv for meg som fryseboksen min er det, eller brødristeren. Det er nøyaktig 0% angående kåt på. Han raper på gøy, har prompehumor, tøffer seg, dummer seg, fniser, fjaser, fjoller, vet så lite at han tror han vet mye og er en like umoden unge som de fleste på sin alder. Han blir helt sikkert en attraktiv mann med årene, og han er sikkert en attraktiv gutt for jevnaldrende jenter, men han er ingen attraktiv mann i mine øyne. I mine øyne er han et barn. Et pent barn som kan kalles en ung mann, men likevel et barn slik jeg anser ham. Selv om han altså er pen. Om han gir noe som helst fysisk utslag hos meg er det hodepine. Å prøve å få en noenlunde fornuftig samtale med de skjønne unge gutta der er ofte en mental påkjenning man blir ganske sliten av. En av dem pleier å gå greit, men er de to eller flere samlet, som de oftest er, er det veldig fort gjort å få hodepine. Noe kribling i underlivet er det så definitivt ikke. Disse unge menn er hyggelig å treffe på, hyggelig å ha en kort (og mest sannsynlig fjasete) samtale med, og fryktelig godt når de forsvinner avgårde. Jeg er helt seriøst for gammel til det der.

Når han og de andre blir 25 år får jeg forhåpentligvis mindre hodepine av dem, de er helt sikkert flotte da også, men attraktive for meg vil de fremdeles ikke være. 

Attraktiv for meg har noe med alder og modenhet å gjøre, har noe med personlighet å gjøre, har noe med personkjemi og dialog mellom akkurat oss to å gjøre, og selvfølgelig, har også noe med utseendet å gjøre, men alt dette MÅ være på plass i riktige doser for at en mann er attraktiv for meg. Utseendet er bare ett element, som i kun en hjørnepilar under et hus. Huset kan ikke stå på denne ene. Det kan heller ikke det å være attraktiv for min del. Pen= kåt på = attraktiv er IKKE hvordan jeg fungerer. Mulig det har litt med at jeg ikke har en tiss å stikke inn i noen å gjøre, men jeg tror at mange som har en tiss å stikke med også mener at å synes en kvinne er pen ikke holder. 

Altså har det jeg ramser opp angående når i livet menn SER best ut lite å si for når jeg synes menn er mest attraktive. Siden du stadig drar frem ting jeg tidligere har skrevet har jeg OGSÅ skrevet veldig tydelig hvilken aldersgruppe angående menn jeg anser som mest attraktiv. Nå! Dette har endret seg opp gjennom livet, og vil nok også endre seg videre. 

Noenlunde jevnaldrende meg må en mann være for at jeg kan anse ham som attraktiv. Slik har det bestandig vært, og slik vil det nok være videre også.

Så; Pen (i mine øyne)+ modenhet/alder+ personlighet og egenskaper+ personkjemi= da har vi kanskje noe å jobbe med som pen i seg selv ikke er i nærheten av å være tilstrekkelig for. 

Pen= kåt på= attraktiv fungerer ikke for meg, og har aldri gjort det. Det har også vært betydelig mer av attraktiv for meg = pen i mine øyne enn at pen i mine øyne = attraktiv for meg, men det antar jeg at du bare sier "Hæ, det er jo det samme." til. Nyanser og ulike betydninger av ulikt, samt at ulike mennesker mener ulikt, virker å gå deg fullstendig hus forbi. Om det et fordi du er uegnet til å forstå eller fordi du bare vil være vanskelig vet jeg ikke. Ikke er det særlig vesentlig for meg heller hvorfor du insisterer på å dumme deg ut slik med å forenkle ting og tilsynelatende avvise ting de fleste ikke har så store problemer med å forstå. 

Du skal likevel få et lite plusspoeng dersom du leste alt dette, selv om det isåfall trolig er for å finne noe å kverulere på. Minuspoeng igjen dersom du fremdeles ikke ser nyanser og at ulikt og ulike er ulikt. 

Dette skrev du:

"Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. "

Du skrev attraktiv, ikke "pen å se på" , men attraktiv. Skal du redigere den kommentaren din nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Dette skrev du:

"Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. "

Du skrev attraktiv, ikke "pen å se på" , men attraktiv. Skal du redigere den kommentaren din nå?

Herregud, det er bare å gi opp. Jeg skrev attraktiv og mente attraktiv, og du har ikke skjønt en tøddel av noe jeg har skrevet. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (27 minutter siden):

Herregud, det er bare å gi opp. Jeg skrev attraktiv og mente attraktiv,

Du har tydeligvis to motstridene definisjoner av ordets betydning, her skriver du:

"Du har store utfordringer med å se forskjellen på SER best ut og ER MEST ATTRAKTIV. Mye mulig er det nøyaktig det samme for deg, og når du ser en kvinne som du synes ser pen ut har du lyst til å stikke tissen din i henne. Pen= kåt på= attraktiv. Slik er det ikke for meg."

Også skrev du denne tidligere som er en motsetning:

"Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. "

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 minutter siden):

Du har tydeligvis to motstridene definisjoner av ordets betydning, her skriver du:

"Du har store utfordringer med å se forskjellen på SER best ut og ER MEST ATTRAKTIV. Mye mulig er det nøyaktig det samme for deg, og når du ser en kvinne som du synes ser pen ut har du lyst til å stikke tissen din i henne. Pen= kåt på= attraktiv. Slik er det ikke for meg."

Også skrev du denne tidligere som er en motsetning:

"Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. "

Så dersom jeg, som kvinne og meg selv, ikke blir tiltrukket av eller tenner på synet av en pen ung mann betyr det altså at da benekter jeg at mange menn kan bli tiltrukket av og tenne på synet av en pen ung kvinne? 

Isåfall benekter jeg noe som helt faktisk er min livserfaring. Hvilket ville være temmelig tåpelig, ville det ikke?

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Så dersom jeg, som kvinne og meg selv, ikke blir tiltrukket av eller tenner på synet av en pen ung mann betyr det altså at da benekter jeg at mange menn kan bli tiltrukket av og tenne på synet av en pen ung kvinne? 

Isåfall benekter jeg noe som helt faktisk er min livserfaring. Hvilket ville være temmelig tåpelig, ville det ikke?

Og hva med unge menn? De får ikke den oppmerksomheten noe mer enn 40 åringer får, så du får holde det til ett kjønn hvis du skal insistere på dette. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 40 i år, er vel det man kaller gammel. Elsker sex med min kjære. Nyter han daglig og slurper i meg det jeg får 🤩 Fantaserer ikke om gutter/ungdommer/unge menn. 

Jeg liker mannekropp, deilig kroppshår, skjegg, never, smilerynker, det stødige blikket bare en Mann kan ha 🤩🤩🥰

Anonymkode: 0bdb8...d89

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir 40 i år, er vel det man kaller gammel. Elsker sex med min kjære. Nyter han daglig og slurper i meg det jeg får 🤩 Fantaserer ikke om gutter/ungdommer/unge menn. 

Jeg liker mannekropp, deilig kroppshår, skjegg, never, smilerynker, det stødige blikket bare en Mann kan ha 🤩🤩🥰

Anonymkode: 0bdb8...d89

Hører du det Trolltunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 50 år, og har 3 gutter i alderen 16-27 år. Fantaserer absolutt ikke om yngre menn eller gutter. Bare tanken på det gjør meg kvalm, og jeg tenker på at det er en mor bak her som ikke liker det og synes det er ekkelt. 

Anonymkode: eab5a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er 50 år, og har 3 gutter i alderen 16-27 år. Fantaserer absolutt ikke om yngre menn eller gutter. Bare tanken på det gjør meg kvalm, og jeg tenker på at det er en mor bak her som ikke liker det og synes det er ekkelt. 

Hva synes du om at 35% svarer ja på spørsmålet? Er det overraskende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her. Har aldri vært aktuelt med noen som er mer enn rundt 10 år yngre. Allerede da begynner jeg å synes det er for ungt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (27 minutter siden):

Og hva med unge menn? De får ikke den oppmerksomheten noe mer enn 40 åringer får, så du får holde det til ett kjønn hvis du skal insistere på dette. 

🙄 Som om du kan diktere det, bare fordi du har vondt for å forstå ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (22 minutter siden):

Hører du det Trolltunge?

Trykket til og med pokal på det innlegget, før jeg leste ditt tullestikk. 

Det er ikke jeg som har tungt for å forstå at folk er ulike. Jeg nyter min kjære på over 50 år. Han var attraktiv for meg for over 20 år siden, og er det fremdeles. 🥰

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (18 minutter siden):

🙄 Som om du kan diktere det, bare fordi du har vondt for å forstå ting. 

Du sier unge damer får mye mer oppmerksomhet enn eldre damer. Greit.

For menn er det ikke slik. Du får like lite oppmerksomhet uansett alder 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Du sier unge damer får mye mer oppmerksomhet enn eldre damer. Greit.

For menn er det ikke slik. Du får like lite oppmerksomhet uansett alder 👍

Bortsett fra dem som får mye oppmerksomhet nesten uansett alder. Dem dere gutter bør lære av. Det er ikke nødvendigvis de peneste, men de sitter neppe på kg og klager på at kvinner er så urimelige at de ikke får pult, og de pugger nok heller ikke incel- retorikk. 

Dessuten har de nok klart å lytte til og forstå en del, istedenfor å hakke ufint. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall mange yngre gutter som har lyst på sex med eldre kvinner. Sånn oppfatter jeg det alltid har vært. Det hadde også jeg, da jeg var ung. Men de måtte jo ha et bra utseende. Hilsen nå godt voksen mann.

Anonymkode: ef116...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er i hvert fall mange yngre gutter som har lyst på sex med eldre kvinner. Sånn oppfatter jeg det alltid har vært. Det hadde også jeg, da jeg var ung. Men de måtte jo ha et bra utseende. Hilsen nå godt voksen mann.

Anonymkode: ef116...b57

Overraskende at en av tre eldre damer fantaserer om sex med unge menn, damer er mer lik menn enn jeg trodde. Tror eldre menn kan lette på samvittigheten med viten om dette. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...