Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

139 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      45
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (2 minutter siden):

Her prøver du å minimere noe som virkelig ikke skal minimeres. Skammelig. 

Du velger deg noen rare kilder, må jeg si. Tror forøvrig ikke et nanosekund på at du er kvinne, snarere en halvgammel mann med ekle holdninger og tilblyeligheter som prøver å legitimere dem gjennom å være indignert over at damer kan synes yngre (og ikke eldre) menn er tiltrekkende.

Anonymkode: 7ef5d...813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (Akkurat nå):

perv.png

Jeg har allerede sagt hva jeg mener. Hva er det du skal overbevise meg om? Det er du som vil ha mer aksept. Jeg har ikke noe aksept å gi, og er absolutt 100% mot aksept av slikt. Det er altfor mange voksne idioter som gjør det ekkelt å være ung. Det går utover relasjonen mellom kvinner og menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du velger deg noen rare kilder, må jeg si. Tror forøvrig ikke et nanosekund på at du er kvinne, snarere en halvgammel mann med ekle holdninger og tilblyeligheter som prøver å legitimere dem gjennom å være indignert over at damer kan synes yngre (og ikke eldre) menn er tiltrekkende.

Jeg har aldri påstått at jeg er kvinne og at du benekter at voldtekt/mishandling av gutter forekommer i den graden det gjør er forferdelig. Vi lever i 2024, ikke 1985. Oppdater holdningene dine

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri påstått at jeg er kvinne og at du benekter at voldtekt/mishandling av gutter forekommer i den graden det gjør er forferdelig. Vi lever i 2024, ikke 1985. Oppdater holdningene dine

Nei, du bare siterer uten bruk av anførselstegn, og da ser det ut som du snakker om deg selv.

Hovedpoenget mitt står fast, menn trakasserer og plager unge kvinner i mye, mye større grad enn omvendt, og da framstår det...litt suspekt at du ønsker å vinkle det slik at kvinner et (minst) like ille, og det er helt feil.

Jeg vil ikke krangle med deg, men jobb litt med holdningene og tegnsetting din.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, du bare siterer uten bruk av anførselstegn, og da ser det ut som du snakker om deg selv.

Hovedpoenget mitt står fast, menn trakasserer og plager unge kvinner i mye, mye større grad enn omvendt, og da framstår det...litt suspekt at du ønsker å vinkle det slik at kvinner et (minst) like ille, og det er helt feil.

Jeg vil ikke krangle med deg, men jobb litt med holdningene og tegnsetting din.

Ironien 🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja. Reiser to ganger i året til Gambia…

Anonymkode: aa96f...725

Å shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (4 timer siden):

Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. 

Nei vel? Du bruker alltid så mye tid på å si at attraktivitet er subjektivt også motsier du deg selv i denne kommentaren. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Du bruker så mye tid på å si at attraktivitet er subjektivt også motsier du deg selv så inn i granskauen.

For meg er det ingen motsetninger angående det jeg har skrevet i tråden. Mye mulig fordi å se pen ut/best ut aldri har vært det jeg blir tiltrukket av. Attraktivt for min del har med mye mer enn utseendet å gjøre. Personlighet og gnist betyr mye. Klokhet betyr mye. Evne til refleksjon betyr mye. Å få meg til å le betyr mye. Å ha selvironi betyr mye. Samtidig er det også yttre ting som betyr noe. Jeg liker litt store menn. (Som i ikke tynne.) Jeg har visst en greie for nasolabiale linjer. Jeg tiltrekkes av at menn kler seg stilig. Utover dette har "mine menn" få likhetstrekk angående utseendet, men de har vært utadvendte og livlige alle sammen. Hatt lett for å spøke og le. 

Det er mange jeg synes er pene uten å bli tiltrukket av dem. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Attraktivt for min del har med mye mer enn utseendet å gjøre. Personlighet og gnist betyr mye. Klokhet betyr mye. Evne til refleksjon betyr mye.

Du sa nettopp "Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv"

Bestem deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (16 minutter siden):

Du sa nettopp "Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv"

Bestem deg.  

Vel, hun er ikke min type i noen av variasjonene, og jeg er ikke noen Gud som bestemmer hvem som er attraktiv for de fleste. 🤣

Er du uenig med min vurdering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke noen Gud som bestemmer hvem som er attraktiv for de fleste. 🤣

Så bra du innrømmer at du tok feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Så bra du innrømmer at du tok feil. 

Jeg tror ikke jeg tok feil. Ganske sikker på at jeg ikke tar feil faktisk. Jeg har vært både ung kvinne og godt voksen kvinne nå, og selv om oppmerksomhet man får som voksen kvinne er absolutt høy nok, slik jeg vurderer og opplever det, er det enorm forskjell på oppmerksomhet man får som ung kvinne og som godt voksen kvinne. Som ung kvinne er den oppmerksomheten til dels så stor at den er påtrengende og skremmende. Som godt voksen kvinne er den absolutt til å håndtere. 

Om du påstår som en tidligere i tråden at den eldre varianten ville bli ansett som like attraktiv for like mange som den yngre varianten sier jeg det samme som til den andre; Da tror jeg deg ikke. 

Som ung kvinne føler man seg nærmest som en gaselle som har forvillet seg inn i en løveflokk. Slik er det ikke å være godt voksen kvinne. Heldigvis! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du påstår som en tidligere i tråden at den eldre varianten ville bli ansett som like attraktiv for like mange som den yngre varianten sier jeg det samme som til den andre; Da tror jeg deg ikke. 

Ok så du innrømmer at attraktivitet ikke er subjektivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (9 minutter siden):

Ok så du innrømmer at attraktivitet ikke er subjektivt

Hvorfor skulle jeg "innrømme" noe slikt? Jeg skriver hva jeg tenker og mener, og hva jeg tror er trender som utpeker seg. Jeg er ingen fasit, men en deltager i en debatt. 

Men ok, slik jeg ser det er attraktivitet subjektivt pluss at det er elementer som er mer utbredt enighet om at er attraktive faktorer. Ingenting er imidlertid absolutt angående de faktorer de fleste finner mer attraktive enn fraværet av disse faktorer, fordi det finnes så enormt mange mennesker, som vektlegger (eller ikke bryr seg om) diverse, ut fra erfaringer og personlige idealer/behov, og som også kan ha uvanlige tenningsmønstre mot avvik av hva som mest normalt oppfattes som mer attraktivt. De faktorer som kan plukkes ut som påviselig trender er delvis biologiske og delvis kulturelt betinget. Det siste er selvfølgelig mer utsatt for variasjon over tid enn det første. 

Enkelt og greit altså. 😁

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg "innrømme" noe slikt? Jeg skriver hva jeg tenker og mener, og hva jeg tror er trender som utpeker seg. Jeg er ingen fasit, men en deltager i en debatt. 

Men ok, slik jeg ser det er attraktivitet subjektivt pluss at det er elementer som er mer utbredt enighet om at er attraktive faktorer. Ingenting er imidlertid absolutt angående de faktorer de fleste finner mer attraktive enn fraværet av disse faktorer, fordi det finnes så enormt mange mennesker, som vektlegger (eller ikke bryr seg om) diverse, og som også kan ha uvanlige tenningsmønstre mot avvik av hva som mest normalt oppfattes som mer attraktivt. De faktorer som kan plukkes ut som påviselig trender er delvis biologiske og delvis kulturelt betinget. Det siste er selvfølgelig mer utsatt for variasjon over tid enn det første. 

Enkelt og greit altså. 😁

Du har sagt at nesten alle vil foretrekke den unge personen, ikke mye å relativisere her, men nice try. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (7 minutter siden):

Du har sagt at nesten alle vil foretrekke den unge personen, ikke mye å relativisere her, men nice try. 

Flere ville ansett den unge som attraktiv ja. Det tror jeg, mener jeg og står for. Likevel er alt det nevnte i forrige innlegg også relevant. Det hadde også vært mange som ikke ville ansett den yngre, eller den eldre, som etter sine preferanser, men ja flere ville nok ansett den yngre som en kvinne å snu seg etter/tenne på/ hige etter enn den eldre. 

Den eldre ville nok likevel være en mer attraktiv partner for en del menn, og også være mest sexy for en del menn. 

Stor forskjell på å påstå de fleste/flere og alle.

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Flere ville ansett den unge som attraktiv ja. Det tror jeg, mener jeg og står for. Likevel er alt det nevnte i forrige innlegg også relevant. Det hadde også vært mange som ikke ville ansett den yngre, eller den eldre, som etter sine preferanser, men ja flere ville nok ansett den yngre som en kvinne å snu seg etter/tenne på/ hige etter enn den eldre. 

Den eldre ville nok likevel være en mer attraktiv partner for en del menn, og også være mest sexy for en del menn. 

Stor forskjell på å påstå de fleste/flere og alle.

Det finnes folk som ser bedre ut når de blir eldre, så spar meg forenklingene dine i denne tråden. Da tenker jeg hovedsaklig på menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror definisjonen her er problemet? Om kvinner på 60 svarer "nei", fordi de ikke vil ligge ned en på feks 18, gir dette dårlig statistikk sammenlignet med hva jeg svarer på ... Jeg, for mitt vedkommende, svarer "ja" da jeg må innrømme at fantasien har løpt litt løpsk i møte med feks unge, flotte og hyggelige menn jeg møter - særlig de som virker oppvakte og viser interesse for interaksjon og dialog. Jeg svarer for meg, som er 38, og tenker da på menn tidlig og midt i tjueårene. 

Anonymkode: da6fa...d85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Det finnes folk som ser bedre ut når de blir eldre, så spar meg forenklingene dine i denne tråden. Da tenker jeg hovedsaklig på menn. 

Både og. En god del menn ser bedre ut når de blir menn enn de gjorde under puberteten og før de liksom var ferdig utviklet. Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør. 

Du både forenklet og fordummer ting såpass mye at jeg mister interesse og kjeder meg. Som nevnt er klokskap noe jeg finner attraktivt, samt evne til refleksjon og evne til selvironi. Du mangler alt dette. Jeg kan slå fast at jeg ikke ville finne deg attraktiv uansett hvordan du ser ut, og dette er nok gjensidig også. Du kunne likevel vært en gøyal fyr å spille ball med, men du kaster bare for å treffe, ikke for å spille, og nå kjeder du meg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...