Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Nei dette trenger vi mindre aksept for. Unge kvinner spesielt har allerede aaaaaaltfor mange gamle gubber som sikler etter dem. 

Det er allerede 100% aksept for å nyte synet diskré og ha sine tanker om unge mennesker. Dersom enda flere skal handle på slikt- som er hva som ikke er akseptabelt- så vil det bli uutholdelig ekkelt og skummelt å være ung kvinne. Det er allerede forferdelig ekkelt og skummelt å være ung kvinne på grunn av slike menn, så MINDRE aksept for å HANDLE etter slik tenning er hva vi trenger.

Din tanke er fri! 

Kvinner begynner allerede ofte sitt unge liv ned å få så dårlige erfaringer med menn som oppfører seg ekkelt og ugreit, på grunn av kåthet, at absolutt nei til mer aksept!!!!

Hallo! Det er hun her jeg svarte og du sier ingenting til henne, i stedet får hun mange tommler opp. Dobbeltmoralsk 👇

Jeg har alltid likt menn som har sett unge ut og helt fra jeg var 20 år har jeg vært sammen med "barnerumper", ifølge mine venninner.

Nå er jeg  55 og sender ofte lange blikk etter menn i 20-30 årene som passerer meg på fortauet, for det er mange lekre der ute.😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hallo! Det er hun her jeg svarte og du sier ingenting til henne, i stedet får hun mange tommler opp. Dobbeltmoralsk 👇

Jeg har alltid likt menn som har sett unge ut og helt fra jeg var 20 år har jeg vært sammen med "barnerumper", ifølge mine venninner.

Nå er jeg  55 og sender ofte lange blikk etter menn i 20-30 årene som passerer meg på fortauet, for det er mange lekre der ute.😋

Din tanke er fri som jeg skrev. Ditt blikk også, så lenge det ikke blir uanstendig påtrengende. 

JEG sender ingen lange blikk etter 20 åringer kan jeg love deg, så hvordan er det dobbeltmoralsk at jeg mener noe helt annet enn en annen kvinne? Vi kvinner er ulike individer med ulike meninger. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Din tanke er fri som jeg skrev. Ditt blikk også, så lenge det ikke blir uanstendig påtrengende. 

JEG sender ingen lange blikk etter 20 åringer kan jeg love deg, så hvordan er det dobbeltmoralsk at jeg mener noe helt annet enn en annen kvinne? Vi kvinner er ulike individer med ulike meninger. 

Hun fikk mange tommler opp. Når en gammel dame sikler etter unge menn er det "girl power" og dere sier ingenting om det 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Hun fikk mange tommler opp. Når en gammel dame sikler etter unge menn er det "girl power" og dere sier ingenting om det 🤷‍♂️

Jeg synes det er nøyaktig like ekkelt at kvinner går en generasjon ned som at menn gjør det. Jeg synes det er naturstridig og fullstendig unaturlig. Hvilket jeg så absolutt sier. 

Mange tomler opp? De kan like gjerne være gitt av menn. Av deg for eksempel. Mange var det vel heller ikke. Hele fem var det. 🤪

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sier det gjerne, helt for egen regning: En mann på 20 - 22 ser nesten alltid vakrere og slankere og mer strålende ut enn en mann på 40 +. Rent fysisk er de derfor mer tiltrekkende,

Anonymkode: 7ef5d...813

Mange kaller en slik holdning du har "grisete", men jeg er ikke nødvendigvis enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Mange kaller en slik holdning du har "grisete", men jeg er ikke nødvendigvis enig. 

Du kuttet innlegget du siterte så det kom ut av sin kontekst. 

Det hun skrev var på ingen måte grisete. Du kuttet slik at hun fremstår som "gammel gris". Det ble helt ulikt budskap slik du kuttet innlegget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Du kuttet innlegget du siterte så det kom ut av sin kontekst. 

Det hun skrev var på ingen måte grisete. Du kuttet slik at hun fremstår som "gammel gris". Det ble helt ulikt budskap slik du kuttet innlegget. 

Hun skrev tiltrekkende. Ikke lek forsvars advokat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hun skrev tiltrekkende. Ikke lek forsvars advokat. 

Skal du sitere folk kan du ikke bare plukke ut ting fra sin kontekst. Det gjør du hele tiden, og roter også det ULIKE kvinner mener sammen så det bare blir tull. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 timer siden):

Vi trenger mer aksept for eldre damer

askjiir skrev (3 timer siden):

Du har sagt at folk i 20 årene er ut 

askjiir skrev (28 minutter siden):

Si dette. Hun fiser.

askjiir skrev (26 minutter siden):

Hva med å se de lange unge menn som jeg gjør?

askjiir skrev (23 minutter siden):

Hallo! it is me. Dobbeltmoralsk

askjiir skrev (19 minutter siden):

Hun fikk mopp. Når en gammel dame sier  "girl power" og erting om det 🤷‍♂️

askjiir skrev (15 minutter siden):

Mange kaller en slik holdning du har "grisete", men jeg er i nød. 

Moro å kutte nøyaktig der man finner det for godt. 😁

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke benektet at alder gjør noe med oss, men jeg er ikke enig i at rynker og grått hår er feil og lyter.

Smilerynker er veldig sexy 🤩

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Smilerynker er veldig sexy 🤩

Ekstremt!!

Anonymkode: d98a1...10d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Skal du sitere folk kan du ikke bare plukke ut ting fra sin kontekst. Det gjør du hele tiden, og roter også det ULIKE kvinner mener sammen så det bare blir tull. 

Du er veldig flink til å redigere du også. Fint å se at eldre menn og damer er like grisete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Du er veldig flink til å redigere du også. Fint å se at eldre menn og damer er like grisete

Så er vi nå engang veldig ulike, både kvinner og menn. 

Mye mulig jeg er grisete på ulike måter, slik andre kvinner og menn praktiserer sex, men unge mennesker holder jeg meg unna, og føler det helt naturlig at unge mennesker helst er med unge mennesker, og gamle med gamle. Jeg sender verken lange blikk eller kåte tanker etter unge menn. Jeg har sønner i 20 årene, så anser også andre i 20 årene som barn. Men skjønne, sjarmerende og pene kan de absolutt være, uten at det gir seksuelle tanker. 

Jeg husker dessuten ALTFOR godt disse ekle gamle menn som siklet og prøvde seg da jeg var tenåring og ung. Det er ikke noe jeg misunner unge kvinner. Slikt føles veldig ugreit oftest, så noe aksept for slikt er jeg på ingen måte for. Det var ekkelt. Min datter opplever det ikke noe kjekkere. 

Jeg er helt faktisk blitt kalt gris her på kg, på grunn av noe som er absolutt naturlig mellom meg og min mann. Vi har ikke sluttet med det av den grunn. 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe yngre, ikke yngre enn midten på 30 åra. K41

Anonymkode: 88292...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid foretrukket menn på min egen alder. Det gjorde jeg som 20-åring, og det gjør jeg nå som 60-åring. 

Anonymkode: e2873...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (36 minutter siden):

Jeg husker dessuten ALTFOR godt disse ekle gamle menn som siklet og prøvde seg da jeg var tenåring og ung. Det er ikke noe jeg misunner unge kvinner. Slikt føles veldig ugreit oftest, så noe aksept for slikt er jeg på ingen måte for. Det var ekkelt. Min datter opplever det ikke noe kjekkere. 

Igjen insisterer du på å kun nevne menn. Synes du det er bedre når gutter blir krafset på?  https://www.nydailynews.com/2013/03/22/former-nfl-cheerleader-42-charged-after-offering-sex-to-12-year-old-boy-at-parents-party-in-tennessee/

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (2 minutter siden):

Igjen insisterer du på å kun nevne menn. Synes du det er bedre når gutter blir krafset på?  https://www.nydailynews.com/2013/03/22/former-nfl-cheerleader-42-charged-after-offering-sex-to-12-year-old-boy-at-parents-party-in-tennessee/

Det problemet er svært marginalt sammenligne med den ustoppelige trakasseringa fra halvgamle menn som alle tenåringsjenter blir utsatt for.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Nei det synes jeg så absolutt ikke. Jeg synes gapestokk skulle eksistert fremdeles for slike menn OG for slike kvinner. 

Det eneste jeg trøster meg med er at det er sosialt selvmord for både kvinner og menn som går etter altfor unge mennesker. Folk skyr slike, med rette. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det problemet er svært marginalt sammenligne med den ustoppelige trakasseringa fra halvgamle menn som alle tenåringsjenter blir utsatt for.

Her prøver du å minimere noe som virkelig ikke skal minimeres. Skammelig. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Nei det synes jeg så absolutt ikke. Jeg synes gapestokk skulle eksistert fremdeles for slike menn OG for slike kvinner. 

Det eneste jeg trøster meg med er at det er sosialt selvmord for både kvinner og menn som går etter altfor unge mennesker. Folk skyr slike, med rette. 

perv.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...