Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definer "gamle". 

Jeg blir 50 og gjør det ikke. Hva jeg gjør når jeg er 70 vet jeg ikke. 

Anonymkode: fb33b...a78

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det. K45

Anonymkode: 4b798...83b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og hvem er gamle damer? De over 30, eller 70😂😂

Anonymkode: 723d2...080

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gammel dame da jeg er 44 og har vært med en som både er 10 år yngre, netopp slutt. Det går vel en grense og alder har litt og si. 

Anonymkode: ec6b4...2b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt menn som har sett unge ut og helt fra jeg var 20 år har jeg vært sammen med "barnerumper", ifølge mine venninner.

Nå er jeg  55 og sender ofte lange blikk etter menn i 20-30 årene som passerer meg på fortauet, for det er mange lekre der ute.😋

Anonymkode: 4d1e8...ebd

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nesten spesifisere hva gammel og ung er her. Handler det om aldersforskjell? 70 år gammel tenner på 40 åringer? 50 åringer tenner på 18 åringer?

Spesifiser gjerne, eller blir svaret mitt nei. Jeg er 34, og foretrekker menn på min alder, og ikke ser eldre ut enn 40-45. Ser en og annen kjekk ca 30 åring jeg godt kunne tenkt meg en bit av, men han kan ikke se yngre ut enn 30. Da er det veldig lite attraktivt.

Anonymkode: 714a1...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har alltid likt menn som har sett unge ut og helt fra jeg var 20 år har jeg vært sammen med "barnerumper", ifølge mine venninner.

Nå er jeg  55 og sender ofte lange blikk etter menn i 20-30 årene som passerer meg på fortauet, for det er mange lekre der ute.😋

👆 Vi trenger mer aksept for eldre damer og eldre menn som er seksuelt tiltrukket unge mennesker, slik denne damen med mangle tommler opp.

Endret av askjiir
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjell eller skikkelig unge? Er 46 og synes de flotteste mennene jeg kjenner akkurat nå er vel rundt 40…. 20 åringene får gå i fred😂

Anonymkode: 47262...4b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke så mange her som kan svare om andre fantasier enn de man selv har? 

Jeg har aldri fantasert om unge menn. 

Anonymkode: 1ba90...7a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Vi trenger mer aksept for at eldre damer og eldre menn kan være seksuelt tiltrukket unge mennesker.

Det er ikke selve tiltrekningen som er problemet. Det er når noen gir andre uønsket seksuell oppmerksomhet, da i ditt scenario, eldre. At unge mennesker synes det er ubehagelig at eldre mennesker legger an på dem eller viser annen uønsket oppmerksomhet, er forståelig.

Anonymkode: d98a1...10d

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift med en seks år yngre mann❤️ Så jeg stemte ja, hvis 37 år regnes som gammelt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gammel?

Hva er ung? 

Hva er fantaserer om?

Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen. Jeg fantaserer imidlertid ikke om bestemte personer overhodet. (Bortsett fra når jeg er forelsket, og angående han som er min mann og hva vi skal finne på.) Jeg fantaserer om handlinger og situasjoner, og ansikter trenger ikke min fantasi å sette på noen.

Det er imidlertid ikke 70 år gamle kropper i mine fantasier for å si det slik. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen.

Ja vel? Er det en selvfølge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Ikke for alle. Jeg, K36, har alltid vært mer tiltrukket av eldre menn, og synes ofte det er mer sexy enn yngre menn. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke for alle. Jeg, K36, har alltid vært mer tiltrukket av eldre menn, og synes ofte det er mer sexy enn yngre menn. 

Nettopp. Det Trolltunge sa er ingen selvfølge, kanskje for henne men ikke alle.

Endret av askjiir
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig. Menn blir styggere med alderen, akkurat som kvinner

Anonymkode: 30b42...ad3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 minutter siden):

Vi trenger mer aksept for at eldre damer som deg og eldre menn kan være seksuelt tiltrukket unge mennesker.

Nei dette trenger vi mindre aksept for. Unge kvinner spesielt har allerede aaaaaaltfor mange gamle gubber som sikler etter dem. 

Det er allerede 100% aksept for å nyte synet diskré og ha sine tanker om unge mennesker. Dersom enda flere skal handle på slikt- som er hva som ikke er akseptabelt- så vil det bli uutholdelig ekkelt og skummelt å være ung kvinne. Det er allerede forferdelig ekkelt og skummelt å være ung kvinne på grunn av slike menn, så MINDRE aksept for å HANDLE etter slik tenning er hva vi trenger.

Din tanke er fri! 

Kvinner begynner allerede ofte sitt unge liv ned å få så dårlige erfaringer med menn som oppfører seg ekkelt og ugreit, på grunn av kåthet, at absolutt nei til mer aksept!!!!

Endret av Trolltunge
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Nei. Generelt er det selvfølgelig slik, fordi unge mennesker er mer feilfri, men noen individer kan selvfølgelig utfordre dette. Som med kvinner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Hva er gammel?

Hva er ung? 

Hva er fantaserer om?

Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen. Jeg fantaserer imidlertid ikke om bestemte personer overhodet. (Bortsett fra når jeg er forelsket, og angående han som er min mann og hva vi skal finne på.) Jeg fantaserer om handlinger og situasjoner, og ansikter trenger ikke min fantasi å sette på noen.

Det er imidlertid ikke 70 år gamle kropper i mine fantasier for å si det slik. 

Hmm, jeg har vanskelig for å finne en 18-åring attraktiv. Han kan se objektivt pen ut, men de alle fleste av de ser rett og slett for unge ut, som barn. For min del er 20-åringer med treningssenter kropp, ikke attraktive heller, det blir så kjedelig. Jeg syns personer med karakter og særegenhet er mest attraktive, som regel må de da være rundt 30, kanskje slutten av 20-åra. Over 45 så begynner de fleste å se gubbete ut, spesielt om de ikke tar vare på utseendet sitt

Anonymkode: 85fae...3d5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...