Gå til innhold

Synes dere kvinner det er ok at mannen deres bruker Fleshlight eller tilsvarende leketøy når han onanerer alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, spørsmålet står i tittelen på tråden. Hva mener dere kvinner? Er det ekkelt at mannen bruker Fleshlight eller tilsvarende leketøy når han onanerer alene, eller tenker dere at han bare kan kose seg med det som kvinner koser seg med vibratorer? Jeg har skaffet meg det, men ikke prøvd enda, men er nysgjerrig på å prøve det ut. Sexdukker er såpass spesielt, og utenkelig for meg å prøve, så de kan holdes utenfor diskusjonen. 

Anonymkode: 302d8...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er rødt flagg, er også perverst og grisete. 

Anonymkode: d8215...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han gjør alene trenger jeg ikke vite om...

Anonymkode: f7021...2ba

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva han gjør alene trenger jeg ikke vite om...

Anonymkode: f7021...2ba

Du har vel noen grenser for hva han kan gjøre? Eller kan han gjøre akkurat hva han vil? 

Anonymkode: 302d8...4e6

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kan han gjøre det som passer han om det er det han har lyst til 👏👏👏

Jeg vet ihvertfall godt med meg selv om jeg hadde valget mellom han og leketøy så hadde jeg valgt han med den største selvfølge....

Hud er hud...

Plastikk funker, men det er ikke like optimalt spør du meg....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har vel noen grenser for hva han kan gjøre? Eller kan han gjøre akkurat hva han vil? 

Anonymkode: 302d8...4e6

Så lenge han faktisk er alene og innenfor lovens grenser kan han gjøre akkurat hva han vil. Jeg kan i ytterste instans si at jeg ikke ønsket å være sammen med noen som gjør x eller y, men det er grenser jeg setter for meg, ikke for ham.

Anonymkode: f7021...2ba

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sexdukke eller noe slikt ville jeg sett på som skikkelig turnoff om han brukte, men andre ting - kjør på. Det er jo ikke noe annerledes enn at jeg bruker vibrator. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

For meg kan han gjøre det som passer han om det er det han har lyst til 👏👏👏

Jeg vet ihvertfall godt med meg selv om jeg hadde valget mellom han og leketøy så hadde jeg valgt han med den største selvfølge....

Hud er hud...

Plastikk funker, men det er ikke like optimalt spør du meg....

TS her. Enig i det. Men det kan være noen sammenhenger der leketøy kan funke, tenker jeg. Hvis man er på reise, f.eks. Da hender det at jeg får lyst, selv om jeg er alene. Og et leketøy kan da muligens gjøre opplevelsen bedre? Jeg tåler å høre at det er ekkelt også, så klart. 

Anonymkode: 302d8...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her. Enig i det. Men det kan være noen sammenhenger der leketøy kan funke, tenker jeg. Hvis man er på reise, f.eks. Da hender det at jeg får lyst, selv om jeg er alene. Og et leketøy kan da muligens gjøre opplevelsen bedre? Jeg tåler å høre at det er ekkelt også, så klart. 

Anonymkode: 302d8...4e6

Synes ikke leketøy er hverken ekkelt, eller truende i den forstand så sant det ikke tar overhånd...

Alt med måte, og hver til sitt bruk er det noe som heter. 

Er jo bare positivt at du ønsker å maksimere din egen nytelse for din egen del tenker jeg 🤗

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fyren onanerer bryr meg altså ikke.

Anonymkode: 85ff4...879

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (Akkurat nå):

En sexdukke eller noe slikt ville jeg sett på som skikkelig turnoff om han brukte, men andre ting - kjør på. Det er jo ikke noe annerledes enn at jeg bruker vibrator. 

Jeg kunne aldri brukt sexdukke! Utelukket! Det som imidlertid kanskje skiller noen av de mannlige leketøyene fra de kvinnelige, er at man har en tendens til å forsøke å gjøre de mannlige litt mer realistiske visuelt til forskjell fra noen av de søte vibratorene - i rosa, gult og blått - som selges til kvinner. Nå er imidlertid ikke det helt svart/hvitt heller, da det også er kommet lignende vibratorer for menn - og dessuten selges det realistiske (og populære?) dildoer til kvinner. Vibratorer til menn frister meg ikke da vibrasjoner ikke gir tilstrekkelig tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 302d8...4e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er det samme som at kvinner bruker dildo og vibrator, så dømmer det ikke.

Anonymkode: 88206...b5d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kunne aldri brukt sexdukke! Utelukket! Det som imidlertid kanskje skiller noen av de mannlige leketøyene fra de kvinnelige, er at man har en tendens til å forsøke å gjøre de mannlige litt mer realistiske visuelt til forskjell fra noen av de søte vibratorene - i rosa, gult og blått - som selges til kvinner. Nå er imidlertid ikke det helt svart/hvitt heller, da det også er kommet lignende vibratorer for menn - og dessuten selges det realistiske (og populære?) dildoer til kvinner. Vibratorer til menn frister meg ikke da vibrasjoner ikke gir tilstrekkelig tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 302d8...4e6

Har sett det. Må si jeg syns de realistiske lekene, både de for kvinner og menn er litt mer creepy enn de som bare har farge. 

En fleshlight, selve inngangen er jo.. visuelt er det rart. Men fortsatt bedre enn større falske kroppsdeler 😅 

Skjønner du vil bruke leketøy, det fungerer jo godt.

Anonymkode: 88206...b5d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det er for menn. Men for meg som kvinne, så er det ingenting som kan gi en like sterk og intens orgasme som et godt leketøy. Det er ikke anatomisk eller fysiologisk mulig for et annet menneske å gi samme stimuli som et kvalitetsleketøy 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 85ff4...879

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aner ikke hvordan det er for menn. Men for meg som kvinne, så er det ingenting som kan gi en like sterk og intens orgasme som et godt leketøy. Det er ikke anatomisk eller fysiologisk mulig for et annet menneske å gi samme stimuli som et kvalitetsleketøy 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 85ff4...879

Det er det jeg har tenkt. Det er derfor det frister å prøve, for det framstår som det er laget med den hensikten å gi sterke og intense orgasmer. 

Anonymkode: 302d8...4e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør meg ingenting. Vi kan til og med bruke det sammen, han har også fått et par runke-egg i gave med meg ved flere anledninger😅 det er visstnok dritdeilig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Føler det er det samme som at kvinner bruker dildo og vibrator, så dømmer det ikke.

Anonymkode: 88206...b5d

Signerer denne. Dildo og fleshlight må da være helt likestilt.

Anonymkode: 6fa2d...0f2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja, spørsmålet står i tittelen på tråden. Hva mener dere kvinner? Er det ekkelt at mannen bruker Fleshlight eller tilsvarende leketøy når han onanerer alene, eller tenker dere at han bare kan kose seg med det som kvinner koser seg med vibratorer? Jeg har skaffet meg det, men ikke prøvd enda, men er nysgjerrig på å prøve det ut. Sexdukker er såpass spesielt, og utenkelig for meg å prøve, så de kan holdes utenfor diskusjonen. 

Anonymkode: 302d8...4e6

Ja ser ikke problemet. Jeg bruker vibrator og slikt, så hvorfor skulle ikke han kunne bruke noe også? Helt innafor syns jeg.

 

Anonymkode: 76931...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aner ikke hvordan det er for menn. Men for meg som kvinne, så er det ingenting som kan gi en like sterk og intens orgasme som et godt leketøy. Det er ikke anatomisk eller fysiologisk mulig for et annet menneske å gi samme stimuli som et kvalitetsleketøy 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 85ff4...879

Samme her. De beste orgasmene gir jeg meg selv 😊 Hilsen kvinne.

Anonymkode: 6fa2d...0f2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...