AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september På Facebook, messenger eller sms? Anonymkode: 236d3...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Der dere vanligvis kommuniserer, eller ansikt til ansikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Daria skrev (1 minutt siden): Der dere vanligvis kommuniserer, eller ansikt til ansikt. Han har fri, så litt vanskelig ansikt til ansikt. Anonymkode: 236d3...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Jeg hadde stusset veldig om kollegene mine hadde gratulert meg på facebook, siden det er veldig få jeg er venner med der. Anonymkode: abcf4...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde stusset veldig om kollegene mine hadde gratulert meg på facebook, siden det er veldig få jeg er venner med der. Anonymkode: abcf4...235 Ok, men jeg er venn med han og flere andre kolleger på Facebook Anonymkode: 236d3...cfb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Folk under 40 gratulerer vel ingen på Facebook? Anonymkode: 39b13...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Gratulerer både på FB og muntlig på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Ville sendt på messenger dersom dere har snakka sammen der før. Anonymkode: a5551...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk under 40 gratulerer vel ingen på Facebook? Anonymkode: 39b13...659 Vi er over 40 😅 Anonymkode: 236d3...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Av ting jeg aldri ville tenkt særlig over... sender både hilsener på fb, sms og gratulerer når/om jeg møter dem. Anonymkode: 0636c...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snöhvit Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september Jeg hadde nok sendt en kort melding på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #12 Del Skrevet 16. september Mine nærmeste kolleger får sms fra meg, perifere kolleger får på Facebook. Møter jeg kollega på jobb blir det da. Anonymkode: 86df0...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #13 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Folk under 40 gratulerer vel ingen på Facebook? Anonymkode: 39b13...659 Og hvor står det at hun/han er over eller under 40? Anonymkode: c5b03...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 17. september #14 Del Skrevet 17. september Der alle andre skriver - på veggen. Med mindre dere er nære venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #15 Del Skrevet 18. september På facebook. Anonymkode: 3b853...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. september #16 Del Skrevet 18. september På fjasboka. Er vi nærme nok venner så sender jeg på melding, ved mindre jeg jobber med vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #17 Del Skrevet 18. september Vi kommuniserer på Teams på jobb så hadde sendt der, evnt Facebook om en er venner der. Anonymkode: 914c8...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #18 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 14.56): Folk under 40 gratulerer vel ingen på Facebook? Anonymkode: 39b13...659 Hvorfor det tenker du? Anonymkode: bc0f2...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå