AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Hei. Jeg har mest sannsynlig fått en omgangssyke/ spist noe dårlig. Hatt diaré 5 ganger i dag og spydd 3 ganger siden kl 06.00. Prøvd å drikke men ALT kommer opp igjen. Hvor lenge skal jeg gå uten drikke før jeg ringer lege? Alt jeg drikker kommer opp igjen og jeg er ekstremt tørst kjenner jeg😣 Jeg er gravid i uke 22 Anonymkode: bc4e3...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Jeg ville kontaktet lege/legevakt heller en gang for mye tidlig, enn å vente til dehydrert kicker inn. En tlf kan gi gode råd og info. Anonymkode: 17bef...84a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Ring legen. Drikk veldig små slurker, ofte. God bedring ❤️ Anonymkode: e11bf...cb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Kan noen kjøpe gem pulver til deg fra apoteket? Det er verdt å teste Anonymkode: dd0a2...53e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan noen kjøpe gem pulver til deg fra apoteket? Det er verdt å teste Anonymkode: dd0a2...53e Takk for tips, skal prøve å få noen til å kjøpe det! Men jeg er jo veldig kvalmen, vet du om det smaker helt forferdelig eller hvordan det er i smak?😅 Anonymkode: bc4e3...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for tips, skal prøve å få noen til å kjøpe det! Men jeg er jo veldig kvalmen, vet du om det smaker helt forferdelig eller hvordan det er i smak?😅 Anonymkode: bc4e3...c85 Resorb er bedre i smak. Anonymkode: 27354...9c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Ser ingen grunn til å kontakte lege. Du fortsetter å drikke, små slurker, selv om du kaster opp. Anonymkode: f2144...736 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei. Jeg har mest sannsynlig fått en omgangssyke/ spist noe dårlig. Hatt diaré 5 ganger i dag og spydd 3 ganger siden kl 06.00. Prøvd å drikke men ALT kommer opp igjen. Hvor lenge skal jeg gå uten drikke før jeg ringer lege? Alt jeg drikker kommer opp igjen og jeg er ekstremt tørst kjenner jeg😣 Jeg er gravid i uke 22 Anonymkode: bc4e3...c85 Prøv vanlig cola (med sukker) eller is-te. Eller du kan suge på isbiter eller spise saftis. Omgangssyke er så kortvarig at det går helt fint. God bedring😊 Anonymkode: 70338...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september Jeg hadde omgangssyke sist svangerskap. Det var jævlig men gikk helt fint. Kan tipse om Nude mango is på kiwi. Det var det eneste jeg fikk i meg på to dager 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Ring lege for sikkerhetsskyld. Selv var jeg i uke 35 og var så syk som jeg aldri har vært før. Jeg kastet opp i 17 timer mot normalt 6-7 timer som det normalt varer. Ene gangen var det ikke pause en gang og spyingen varte i 1.t 45 min.(brakk meg hvert 10-20 sekund. Føden sa det gikk bra, ikke noe å få gjort. Anonymkode: 7e25a...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september Takk for alle svar❤️ Jeg ringte legevakt, hun sa jeg skulle ringe i kveld om jeg fortsatt spyr og ikke får noe drikke ned, kan oppdatere videre. Nå er det 19 timer siden jeg spiste og drakk sist, så det begynner jo å bli noen timer uten væske😅 Har veldig vondt helt øverst i magen der magesekken er også, kommer å går litt heldigvis. For noe drit dette her er, jeg er helt ekstremt tørst, lenge siden jeg har kjent på en sånn tørstefølelse Anonymkode: bc4e3...c85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet 16. september #12 Del Skrevet 16. september Jeg hadde også omgangssyke i svangerskapet. Kastet opp 14 ganger og klarte ikke drikke, føltes ut som jeg tørstet i hjel. Men det er bare omgangssyke, tviler på det er farlig med mindre man faktisk ikke får spist eller drukket på flere dager. En dag tåler nok kropp og baby fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #13 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for alle svar❤️ Jeg ringte legevakt, hun sa jeg skulle ringe i kveld om jeg fortsatt spyr og ikke får noe drikke ned, kan oppdatere videre. Nå er det 19 timer siden jeg spiste og drakk sist, så det begynner jo å bli noen timer uten væske😅 Har veldig vondt helt øverst i magen der magesekken er også, kommer å går litt heldigvis. For noe drit dette her er, jeg er helt ekstremt tørst, lenge siden jeg har kjent på en sånn tørstefølelse Anonymkode: bc4e3...c85 prøv å få i deg drikke uansett, riktig god bedring. ❤️ Anonymkode: 7e25a...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Del Skrevet 16. september Bland 2/3 Farris/Bris og 1/3 eplejuice. Drikk liten slurk hvert 10.-15. minutt. Mannen sverger til (svak) blåbærsaft. Men uansett, drikk små slurker med flere minutters mellomrom uansett om du er så tørst at du kunne ha drukket en liter uten å stoppe. Anonymkode: 790c0...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #15 Del Skrevet 16. september Du må jo drikke, uansett hvor kvalm og fælt det er. En teskje eller spiseskje/knappe 10 ml hvert 10.minutt er faktisk nesten 1,5 liter på et døgn. Sammen med noen biter tørre salte kjeks klarer du dette. Anonymkode: e85ad...b9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for alle svar❤️ Jeg ringte legevakt, hun sa jeg skulle ringe i kveld om jeg fortsatt spyr og ikke får noe drikke ned, kan oppdatere videre. Nå er det 19 timer siden jeg spiste og drakk sist, så det begynner jo å bli noen timer uten væske😅 Har veldig vondt helt øverst i magen der magesekken er også, kommer å går litt heldigvis. For noe drit dette her er, jeg er helt ekstremt tørst, lenge siden jeg har kjent på en sånn tørstefølelse Anonymkode: bc4e3...c85 Men hvorfor drikker du ikke, da? Det er helt tullete å gjøre seg sykere enn man er. Anonymkode: f2144...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #17 Del Skrevet 16. september Da har jeg spist 2 Grandiosa stykker og en halv sprite zero, det gikk heldigvis ned nå! Tenker jeg stopper der og heller venter med å spise mer i morgen istedenfor, så slepper jeg å spy noe mer i dag😅 Kan tenke meg lille bebisen ble glad nå🤣 Tusen takk for alle tips ❤️ Anonymkode: bc4e3...c85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå