AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #21 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg synes ikke det er greit. Da jeg bodde et sted med fellesvaskeri så reserverte vi maskinene for 2 timer av gangen fra 16-00-18.00, 18.00-20.00 osv. Jeg samlet opp og reserverte f.eks to vaskemaskiner med tilhørende tørketromler i 2 x 2 timer sånn at jeg fikk vasket og tromlet alt fra 16-20. Da hadde jeg ikke likt at noen kom ned 19.45 og begynte å ta ut min vask hvis den var ferdig da, for de har tross alt ikke reservert maskinen før kl 20. Frem til kl 20 synes jeg privatlivet i form av undertøy burde respekteres. Går man over tiden så må man selvsagt ta det ut. Anonymkode: 78ef6...aec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #22 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle vaske klær isted i fellesvaskeriet her i blokken jeg bor. Skrev meg opp på tavlen vi har der det står hvem som skal vaske når. Vasket klærne innenfor tiden og gikk ned nå for å hente klærne mine, men så ser jeg at noen har tatt ut min vask (som var ferdig) for å putte sine klær inn i vaskemaskinen jeg brukte.. klærne lå oppå en annen vaskemaskin litt lengre borte. Er dette innafor? Klærne mine er helt rene så gjør meg ingenting sånn egentlig, men samtidig er det litt ekkelt at en fremmed har gravd i min vask der det ligger undertøy og det hele.. Hadde dere syntes det var greit eller er dette vanlig praksis i fellesvaskeriene? Er andre gang jeg bruker det da jeg er nyinflyttet. Anonymkode: f9cf1...c06 Hentet du/kom tilbake før din tid var brukt opp? Den som vasker var hen neste på lista, eller en «sniker»? Har du vært på plass før din tid er brukt opp, så har ingen andre noe med å rote med din klesvask. Er det en sniker, så har hen heller ikke lov til å rote ting til. Var din tid brukt opp, og nestemann stod og ventet fordi du er på overtid, så er saken en annen. Ville gått ned og prøvd å finne «synderen» eller tatt problemet opp med styret. Anonymkode: 5c4da...153 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothard Skrevet 16. september 2024 #23 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville gått ned og prøvd å finne «synderen» eller tatt problemet opp med styret. Ærlig talt, dette er ikke et problem for styret og man trenger selvfølgelig ikke finne ut hvem som tømte maskinen. Vaske. var ferdig, nestemann tømmer maskinen og setter på ny vask. Sånn er det i fellesvaskeri. Har man store problemer med at andre rører klærne kjøper man egen maskin og har i egen leilighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #24 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 12.09): Hvis klærne dine ble tatt ut innenfor DIN tid, synes jeg det er å ta seg friheter. Selv om vedkommende ser at maskinen er ferdig er det ikke fritt frem og grave i andres tøy/undertøy. Om du derimot var noen minutter for sent, så er det fritt frem og ta ut vasken din. Anonymkode: 88441...048 Her er det slik at dersom maskiner er ferdige og andre venter på å få vasket så er det fritt frem å ta ut klesvasken dersom eier ikke har vært parat til å ta ut vask når maskin er ferdig. Det løser man ved å stille alarm på klokka slik at man har ett minutt igjen før maskin er ferdig. Anonymkode: 941a1...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #25 Del Skrevet 17. september 2024 Hadde ikke gjort det da jeg syns det er litt invaderende. Og hvertfall ikke om du var innenfor tiden din. Men sett gjerne en kurv eller det du vil ha klærne oppi foran maskinen så slipper du at de bare blir lagt ett sted Anonymkode: b7de1...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå