Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta ses. 5

heisonn

Anbefalte innlegg

Dette er deltakerne:

• Bård Ylvisåker (42)
  • Gaute Berg Næss (28)
  • Jon Martin Henriksen (34)
  • Maria Stavang (29)
  • Martin Lepperød (31)
  • Janne Rønningen (55)
  • Javad el Bakali (30)
  • Nora Svenningsen (25)
  • Hans Magne Skard
  • Steinar Hallert (31)
  • Veslemøy Mørkrid (42)
  • Erik Follestad (35)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisonn skrev (7 timer siden):

Dette er deltakerne:

• Bård Ylvisåker (42)
  • Gaute Berg Næss (28)
  • Jon Martin Henriksen (34)
  • Maria Stavang (29)
  • Martin Lepperød (31)
  • Janne Rønningen (55)
  • Javad el Bakali (30)
  • Nora Svenningsen (25)
  • Hans Magne Skard
  • Steinar Hallert (31)
  • Veslemøy Mørkrid (42)
  • Erik Follestad (35)

Tipper Jon Martin og Janne Rønningen går ut ganske kjapt!

Anonymkode: edacf...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra Janne Rønningen 😭😂 

Lurer på om det har funnet bedre løsninger for slutten av programmet når alle bare er utslitt fullstendig på bærtur. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke fordra Janne Rønningen 😭😂 

Lurer på om det har funnet bedre løsninger for slutten av programmet når alle bare er utslitt fullstendig på bærtur. 

De har visst delt opp innspillingen i to dager så det er lov å håpe på litt mer energi mot slutten😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaujaujau skrev (1 time siden):

De har visst delt opp innspillingen i to dager så det er lov å håpe på litt mer energi mot slutten😅

Høres lurt ut. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å være i den intense settingen i mange timer selv uten å skulle være morsom 😅 #asosial

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg knakk 5 min ut i første episode..inkludert vignett :ler:Bård med lirekassa.. da sa det pang, gitt :ler:

Psykologen og Kumba-nei my lord fikk meg også overende :knegg: 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere. Nå har de knekt koden på hvordan få serien severdig gjennom hele uten at deltakerne er så "desp" at de ikke ser hverandre en gang mot slutten. Fjorårets var for meg den dårligste konseptuelt, men ble reddet av deltakere jeg personlig liker veldig godt. Men i år fungerer det veldig bra. Den "terapisesjonen", den er så god at den nesten kunne vært et konsept i seg selv 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (59 minutter siden):

Enig med dere. Nå har de knekt koden på hvordan få serien severdig gjennom hele uten at deltakerne er så "desp" at de ikke ser hverandre en gang mot slutten. Fjorårets var for meg den dårligste konseptuelt, men ble reddet av deltakere jeg personlig liker veldig godt. Men i år fungerer det veldig bra. Den "terapisesjonen", den er så god at den nesten kunne vært et konsept i seg selv 😅

Bedre i år, ja. Men det er for mye kaos i slutten fortsatt så for meg er finalene, som man egentlig skulle glede seg til, bare kaos og skriking, heldigvis noe dempet i år så jeg satt for en gangs skyld ikke å angret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Enig.

Aller beste sesongen så langt. Dette var gull! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...