Gå til innhold

Noen som husker dette spillet? finner ikke navnet!

marsvin

Anbefalte innlegg

jeg letter etter et spill fra 90-tallet/tidlig 2000 som jeg ikke klarer å google meg frem til og trenger hjelp! 😮

Dette var et pc- spill på cd-rom jeg spilte mye og som er veldig nostalgisk. Jeg mener det het trolldom og hekserier, men jeg får ingen treff på det.  Man var i en borg. man kunne velge og gå inn ulike dører og låse ulike oppgaver/gjøre aktiviteter. en av dem var å styre en heks som fløy på en kost, og  hindre den fra å krasje. en annen var å brygge heksebrygg, men det var en slags kjemirom. når man hadde klart å brygge riktig, så vokste det en kjempestor blomst. hvis man ikke klarte det, visnet blomsten man helte brygget i. Det var også en froskedam, og et spill hvor man skulle finne nisser som var skjult i en tegning. det var også et kor av katter som man kunne trykke på og lage en melodi. 

er det noen som kjenner dette igjen ? ❤️ 

Endret av marsvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marsvin skrev (10 timer siden):

jeg letter etter et spill fra 90-tallet/tidlig 2000 som jeg ikke klarer å google meg frem til og trenger hjelp! 😮

Dette var et spill på cd-rom jeg spilte mye og som er veldig nostalgisk. Jeg mener det het trolldom og hekserier, men jeg får ingen treff på det.  Man var i en borg. man kunne velge og gå inn ulike dører og låse ulike oppgaver/gjøre aktiviteter. en av dem var å styre en heks som fløy på en kost, og  hindre den fra å krasje. en annen var å brygge heksebrygg, men det var en slags kjemirom. når man hadde klart å brygge riktig, så vokste det en kjempestor blomst. hvis man ikke klarte det, visnet blomsten man helte brygget i. Det var også en froskedam, og et spill hvor man skulle finne nisser som var skjult i en tegning. det var også et kor av katter som man kunne trykke på og lage en melodi. 

er det noen som kjenner dette igjen ? ❤️ 

MediEvil ? Spyro 1? Begge passer beskrivelsen

Edit: eventuelt Blair Witch Volume 1

Endret av Donald Duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (4 timer siden):

ingen av disse :( men takk likevel! Det er pc-spill for barn jeg er ute etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (På 16.9.2024 den 19.36):

Spyro passer ikke noe av det lol

Anonymkode: 91cf0...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...