marsvin Skrevet 16. september 2024 #1 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) jeg letter etter et spill fra 90-tallet/tidlig 2000 som jeg ikke klarer å google meg frem til og trenger hjelp! 😮 Dette var et pc- spill på cd-rom jeg spilte mye og som er veldig nostalgisk. Jeg mener det het trolldom og hekserier, men jeg får ingen treff på det. Man var i en borg. man kunne velge og gå inn ulike dører og låse ulike oppgaver/gjøre aktiviteter. en av dem var å styre en heks som fløy på en kost, og hindre den fra å krasje. en annen var å brygge heksebrygg, men det var en slags kjemirom. når man hadde klart å brygge riktig, så vokste det en kjempestor blomst. hvis man ikke klarte det, visnet blomsten man helte brygget i. Det var også en froskedam, og et spill hvor man skulle finne nisser som var skjult i en tegning. det var også et kor av katter som man kunne trykke på og lage en melodi. er det noen som kjenner dette igjen ? ❤️ Endret 16. september 2024 av marsvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. september 2024 #2 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) marsvin skrev (10 timer siden): jeg letter etter et spill fra 90-tallet/tidlig 2000 som jeg ikke klarer å google meg frem til og trenger hjelp! 😮 Dette var et spill på cd-rom jeg spilte mye og som er veldig nostalgisk. Jeg mener det het trolldom og hekserier, men jeg får ingen treff på det. Man var i en borg. man kunne velge og gå inn ulike dører og låse ulike oppgaver/gjøre aktiviteter. en av dem var å styre en heks som fløy på en kost, og hindre den fra å krasje. en annen var å brygge heksebrygg, men det var en slags kjemirom. når man hadde klart å brygge riktig, så vokste det en kjempestor blomst. hvis man ikke klarte det, visnet blomsten man helte brygget i. Det var også en froskedam, og et spill hvor man skulle finne nisser som var skjult i en tegning. det var også et kor av katter som man kunne trykke på og lage en melodi. er det noen som kjenner dette igjen ? ❤️ MediEvil ? Spyro 1? Begge passer beskrivelsen Edit: eventuelt Blair Witch Volume 1 Endret 16. september 2024 av Donald Duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 16. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2024 Donald Duck skrev (4 timer siden): MediEvil ? Spyro 1? Begge passer beskrivelsen Edit: eventuelt Blair Witch Volume 1 ingen av disse men takk likevel! Det er pc-spill for barn jeg er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 16. september 2024 #4 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) Bare en ide, men ikke sikker.. Kings Quest 7 evnt. senere utgaver fra Sierra? https://youtu.be/wZelfzX4_lw?si=8RxIXdhDfxwE8fTA Endret 16. september 2024 av ThereGoesBob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 16. september 2024 #5 Del Skrevet 16. september 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #6 Del Skrevet 17. september 2024 Donald Duck skrev (På 16.9.2024 den 19.36): MediEvil ? Spyro 1? Begge passer beskrivelsen Edit: eventuelt Blair Witch Volume 1 Spyro passer ikke noe av det lol Anonymkode: 91cf0...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå