AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Leggings eller strømpebuke til skjørt ell kjole til hverdagsbruk? Og til jobben? Hvorfor akkurat det? Anonymkode: 95c26...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leggings eller strømpebuke til skjørt ell kjole til hverdagsbruk? Og til jobben? Hvorfor akkurat det? Anonymkode: 95c26...309 Leggings/ tights. Strømpebukse er formelt og gammeldags 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Strømpebukse. Med mindre du har sko som går over ankelen. Anonymkode: 222fe...396 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Leggings/tights ser ut som om man bruker stillongs under. Så - strømpebukse. Anonymkode: 28383...99f 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Strømpebukse. Leggings er til kosebruk hjemme. Anonymkode: 00666...f69 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Leggings kan kun brukes med støvletter. Leggings og sko ser helt forferdelig ut. Anonymkode: baa9c...f30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Strømpebukse, fordi leggings og synlige sokker ikke er pent. I tillegg trenger jeg foreløpig ikke noe mer enn strømpebukse for å holde varmen. Når det blir kaldere, og jeg bruker støvletter eller annet fottøy som går over ankelen, hender det at jeg bruker leggings/tights til kjoler og skjørt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Strømpebukse. Jeg synes ikke det ser pent ut med leggings. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #9 Del Skrevet 17. september Strømpebukse. Det ser finest ut. Det ser ikke pent ut der sokk møter leggings, og jeg sliter med at leggings ofte poser seg i knærene. Jeg kan gå med kjole + leggings hjemme, men ikke "ute blant folk". Anonymkode: bbeda...862 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Del Skrevet 24. september Jeg bruker som regel knelange sokker over strømpebuksa. Anonymkode: ac3ad...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 24. september #11 Del Skrevet 24. september Strømpebukse. Leggings er ikke pent. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Del Skrevet 24. september Leggings eller tights er best. Anonymkode: 89ffa...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hylleblomst1 Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Sefanja skrev (På 16.9.2024 den 9.19): Leggings/ tights. Strømpebukse er formelt og gammeldags Strømpebukse er vel ikke gammeldags? Har brukt det siden 70 tallet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september Hylleblomst1 skrev (55 minutter siden): Strømpebukse er vel ikke gammeldags? Har brukt det siden 70 tallet! Er vel heller nylonstrømper til hofteholder som er gammeldags. Anonymkode: d7c98...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september Det du føler deg komfortabel med. Jeg synes det er fint med bukse under skjørt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #16 Del Skrevet 28. september Strømpebukse gir penest uttrykk og kommer i så mange varianter at man kan variere voldsomt. Leggings minner meg om trening, sofakos og dårlig stil på campingplass. Det har ingenting å gjøre under en kjole eller et skjørt, med mindre det er en sømløs leggings og støvletter skjuler at den ikke har sokk. Anonymkode: bfe4c...212 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september Strømpebukse. Så lenge den ikke er hudfarget. Anonymkode: 945b2...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hylleblomst1 Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 15.47): Er vel heller nylonstrømper til hofteholder som er gammeldags. Anonymkode: d7c98...f9f Det synes jeg kommer an på stilen, hvis de er litt tilgjort og moderne så kan de være veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå