AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Altså jeg tenkte bare for gøy ta en test som jeg hadde liggende for å se hvor sterk streken ble. Kun drukket et glass juice i dag og vært på do en gang før denne. Streken ble selvfølgelig positiv med en gang men den er lys rosa i motsetning til teststreken som er helt mørk. Er dette et dårlig tegn? Skulle aldri tatt noe test😅 Anonymkode: 40897...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Ts her. Bruker babyplan forresten. Anonymkode: 40897...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Når du er såpass mange uker på vei vil du sannsynligvis ha så høye hcg-verdier at testen vil se svakere ut. Prøv å vanne ut urinen din litt, så blir nok testen sterk igjen. Anonymkode: b9b71...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Herlighet. Hvor mange ganger må det sies. Hjemmetester er kun for å fastslå graviditet eller ikke. Altså tilstedeværelse av hcg i urinen. Den er absolutt ikke laget for å måle "hvor gravid er du". Anonymkode: 257db...d98 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet. Hvor mange ganger må det sies. Hjemmetester er kun for å fastslå graviditet eller ikke. Altså tilstedeværelse av hcg i urinen. Den er absolutt ikke laget for å måle "hvor gravid er du". Anonymkode: 257db...d98 Støtter denne 100% Det skaper kun usikkerhet, frustrasjon, falsk trygghet. Testene er ikke ment for slik bruk. Anonymkode: 8ff1c...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Jeg tok en test da jeg var 9 måneder gravid, bare for gøy. Testen var negativ. Anonymkode: f4873...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tok en test da jeg var 9 måneder gravid, bare for gøy. Testen var negativ. Anonymkode: f4873...9c6 😅 Anonymkode: 40897...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Takk for alle svar her. Skal ikke vektlegge den testen jeg tok da😃 Anonymkode: 40897...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september Jeg tok en test i går kveld, streken ble sterkere enn kontrollstreken. Viste seg i dag at fosteret har vært dødt i en uke, så testene såpass sent som uke 8 har 0 verdi. Anonymkode: df2a1...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tok en test i går kveld, streken ble sterkere enn kontrollstreken. Viste seg i dag at fosteret har vært dødt i en uke, så testene såpass sent som uke 8 har 0 verdi. Anonymkode: df2a1...169 Det eskalere fort. 😳 Kondolerer så mye! 💔 Anonymkode: 1c2e8...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå