Gå til innhold

Pubertet og overgangsalder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk barn sent i livet. Nå fortiden er det både pubertet og overgangsalder i hus🙈 jeg får hormonbehandling,  men fortsatt sover jeg dårlig og har lite energi.  Datter vil bare sove, sier nettene er dårlig, stemningen er dårlig.

Anonymkode: 34398...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tålmodighet og respekt overfor den andre. Har du gjort forarbeidet ordentlig så skal det ikke være noen problemer. Lykke til!

Anonymkode: cdd12...f4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk barn sent i livet. Nå fortiden er det både pubertet og overgangsalder i hus🙈 jeg får hormonbehandling,  men fortsatt sover jeg dårlig og har lite energi.  Datter vil bare sove, sier nettene er dårlig, stemningen er dårlig.

Kjenner meg litt igjen her. Overgangsalder og tre tenåringer I hus😅

Anonymkode: a86b1...82c

Skrevet

Kutt ned på karbohydrater ,så er det stor sannsynlighet for at mange av overgangsplagene forsvinner. Jeg la om kostholdet i vinter, hadde frostrier og hetetokter om hverandre på natt,sov max 4 timer, hodepine og cravings. 

Etter 3 dager på nytt kosthold begynte det å bli bedre. Nå sover jeg 8 timer pr natt, og har det veldig bra.

Anonymkode: 4faa9...0e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøve melatonin? Dråpene gjør underverker! 

Anonymkode: 811aa...a22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kutt ned på karbohydrater ,så er det stor sannsynlighet for at mange av overgangsplagene forsvinner. Jeg la om kostholdet i vinter, hadde frostrier og hetetokter om hverandre på natt,sov max 4 timer, hodepine og cravings. 

Etter 3 dager på nytt kosthold begynte det å bli bedre. Nå sover jeg 8 timer pr natt, og har det veldig bra.

Anonymkode: 4faa9...0e3

Hva slags kosthold har du nå?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...