AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Fikk barn sent i livet. Nå fortiden er det både pubertet og overgangsalder i hus🙈 jeg får hormonbehandling, men fortsatt sover jeg dårlig og har lite energi. Datter vil bare sove, sier nettene er dårlig, stemningen er dårlig. Anonymkode: 34398...dff
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 Tålmodighet og respekt overfor den andre. Har du gjort forarbeidet ordentlig så skal det ikke være noen problemer. Lykke til! Anonymkode: cdd12...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk barn sent i livet. Nå fortiden er det både pubertet og overgangsalder i hus🙈 jeg får hormonbehandling, men fortsatt sover jeg dårlig og har lite energi. Datter vil bare sove, sier nettene er dårlig, stemningen er dårlig. Anonymkode: 34398...dff Kjenner meg litt igjen her. Overgangsalder og tre tenåringer I hus😅 Anonymkode: a86b1...82c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 Kutt ned på karbohydrater ,så er det stor sannsynlighet for at mange av overgangsplagene forsvinner. Jeg la om kostholdet i vinter, hadde frostrier og hetetokter om hverandre på natt,sov max 4 timer, hodepine og cravings. Etter 3 dager på nytt kosthold begynte det å bli bedre. Nå sover jeg 8 timer pr natt, og har det veldig bra. Anonymkode: 4faa9...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #5 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk barn sent i livet. Nå fortiden er det både pubertet og overgangsalder i hus🙈 jeg får hormonbehandling, men fortsatt sover jeg dårlig og har lite energi. Datter vil bare sove, sier nettene er dårlig, stemningen er dårlig. Anonymkode: 34398...dff Prøve melatonin? Dråpene gjør underverker! Anonymkode: 811aa...a22 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #6 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kutt ned på karbohydrater ,så er det stor sannsynlighet for at mange av overgangsplagene forsvinner. Jeg la om kostholdet i vinter, hadde frostrier og hetetokter om hverandre på natt,sov max 4 timer, hodepine og cravings. Etter 3 dager på nytt kosthold begynte det å bli bedre. Nå sover jeg 8 timer pr natt, og har det veldig bra. Anonymkode: 4faa9...0e3 Hva slags kosthold har du nå? Anonymkode: 34398...dff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå