AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Ja, har noen erfaring med klær fra temu? Anonymkode: ed88e...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Ja de var fulle av gifter. Anonymkode: a01a1...c5b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja de var fulle av gifter. Anonymkode: a01a1...c5b Takk for svar. Hvordan merket du det? Sendte du inn til analyse? Anonymkode: ed88e...252 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Klærne, og alt annet derfra, er ikke testet ut fra europeiske krav. Tør du? Anonymkode: 03360...1b5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Overrasket over den bra kvaliteten fra Temu. Men sjekk størrelsen. Du må ofte gå opp litt, da det ofte er kinesiske størrelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Ikke jeg, men noen andre. Ikke som forventet. Hadde heller kjøpt på finn eller noen av de siste loppisene som er nå hvis jeg ville ha noe billig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint. Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for. Anonymkode: 3bebb...358 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Ikke gjør deg selv så vondt. Ikke spar deg til kreft 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint. Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for. Anonymkode: 3bebb...358 Hva er garnet laget av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Ja god kvalitet Anonymkode: 9c5a4...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september Hateridioter skrev (9 minutter siden): Hva er garnet laget av? Jakke 1 Jakke 2 Anonymkode: 3bebb...358 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #12 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, har noen erfaring med klær fra temu? Anonymkode: ed88e...252 Sliter litt med størrelsene til Temu. Har derfor ikke våger å bestille mer klær derfra. Anonymkode: 6838b...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #13 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sliter litt med størrelsene til Temu. Har derfor ikke våger å bestille mer klær derfra. Anonymkode: 6838b...b6e Alle butikkene på temu selger nok litt forskjellige størrelser. Det blir som å handle på Amazon, Etsy og Ebay. Anonymkode: a2ef6...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 18. september #14 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 16.47): Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint. Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for. Anonymkode: 3bebb...358 Har du link til strikkejakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #15 Del Skrevet 18. september Har ikke kjøpt på Temu, men har kjøpt masse på Boneprix som også er en billig (ikke like billig da) nettbutikk. Og alt der er helt supert. Rett str og god kvalitet. Anonymkode: bda49...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå