AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Noen ganger ser man også konturene av musa. Hvor sexy er ikke det, gutter ( og jenter,,,)? Anonymkode: 995b7...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. september 2024 #2 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg er ingen gutt lengre da, jeg er en kåt gamlis😅 Jo.. jeg tenner ikke vanligvis på en kvinne med stramme jeans, annet at jeans tilhører litt 80-tallet. Men det fremdeles populært som et tiltrekkende klestil, fordi den viser kvinnens kropp så mye bedre.. Altså jeans er sexy, og ikke nødvendigvis tennende. Tenning er absolutt til stedet.. når jeg ser hvordan hun står i positur, eller hvordan hun beveger underlivet. Han man et godt trent øyet.. så ser jeg hva hun mener, og hvorfor hun gjør det for å tiltrekke seg min oppmerksomhet. Jeg har en opplevelse jeg vil dele fra 80-tallet.. Hun var servitør og jeg jobbet på kjøkkenet, hun gikk i uniformen skjørt, strømpebukse og dressjakke. Men når hun var ferdig på jobb gikk hun alltid i trange jeans, utringet bluse og jeansjakke. Hun måtte engang be meg om å dra igjen glidelåsen på buksa, for det var alt for trang. Jeg tenkte ikke noe seksuellt i det heletatt med det.. men etter mye fikling med ei tang, så jeg hun ble sprutrød av kåthet. Au au tenkte jeg, og ble momentant opphisset. Nå skal jeg spille med og se om hun nyter det jeg gjør. Jeg lot den ene hånda ligge på baksiden av glidelåsen, mens jeg prøvde å dra opp glidelåsen med den andre hånden. Jeg laget rytmiske forsøk med å få den opp, med ett kjente jeg hun lettet på rompa og imot hånden min. Jeg er temmelig sikker hun strammet musklene med all kraft hun klarte, for hun ble andpusten av å holde igjen pusten. Jeg trykte med håndflata ned mot symfysen rett over klitten, for å gjøre det lettere å få igjen glidelåsen.. Plutselig fikk jeg igjen buksa hennes, men knotet litt videre med å få igjen knappen. Hun ga meg et kyss på kinnet som takk for hjelpen, og vrikket rompa på tur opp trappa fra omkledningsrommet🥰 Dette skjedde gjentatte ganger, for hun ble også svært opphisset av dette. Til slutt låste vi døra, vi "spakk" begge to som gode venner.. I ettertid forklarte hun at hun ble kåt av å gå i trange jeans, for det skulle den minste berøringen til for at hun fikk direkte kontakt med klitten utenpå buksa.. pluss at det var hærlig å kjenne, at det strammet over symfysen for hvert skritt hun tok. Altså hun gikk på en spesiell vrikkemetode, som overførte nytelse fra jeansen. Jeanse er absolutt sexy, men også svært tennende i bevegelse.. iallefall å være den som må hjelpe til med glidelåsen😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Del Skrevet 16. september 2024 mm deilig Anonymkode: 5f510...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. september 2024 #4 Del Skrevet 16. september 2024 Ikke noe fint eller sexy i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 16. september 2024 #5 Del Skrevet 16. september 2024 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Jeg er ingen gutt lengre da, jeg er en kåt gamlis😅 Jo.. jeg tenner ikke vanligvis på en kvinne med stramme jeans, annet at jeans tilhører litt 80-tallet. Men det fremdeles populært som et tiltrekkende klestil, fordi den viser kvinnens kropp så mye bedre.. Altså jeans er sexy, og ikke nødvendigvis tennende. Tenning er absolutt til stedet.. når jeg ser hvordan hun står i positur, eller hvordan hun beveger underlivet. Han man et godt trent øyet.. så ser jeg hva hun mener, og hvorfor hun gjør det for å tiltrekke seg min oppmerksomhet. Jeg har en opplevelse jeg vil dele fra 80-tallet.. Hun var servitør og jeg jobbet på kjøkkenet, hun gikk i uniformen skjørt, strømpebukse og dressjakke. Men når hun var ferdig på jobb gikk hun alltid i trange jeans, utringet bluse og jeansjakke. Hun måtte engang be meg om å dra igjen glidelåsen på buksa, for det var alt for trang. Jeg tenkte ikke noe seksuellt i det heletatt med det.. men etter mye fikling med ei tang, så jeg hun ble sprutrød av kåthet. Au au tenkte jeg, og ble momentant opphisset. Nå skal jeg spille med og se om hun nyter det jeg gjør. Jeg lot den ene hånda ligge på baksiden av glidelåsen, mens jeg prøvde å dra opp glidelåsen med den andre hånden. Jeg laget rytmiske forsøk med å få den opp, med ett kjente jeg hun lettet på rompa og imot hånden min. Jeg er temmelig sikker hun strammet musklene med all kraft hun klarte, for hun ble andpusten av å holde igjen pusten. Jeg trykte med håndflata ned mot symfysen rett over klitten, for å gjøre det lettere å få igjen glidelåsen.. Plutselig fikk jeg igjen buksa hennes, men knotet litt videre med å få igjen knappen. Hun ga meg et kyss på kinnet som takk for hjelpen, og vrikket rompa på tur opp trappa fra omkledningsrommet🥰 Dette skjedde gjentatte ganger, for hun ble også svært opphisset av dette. Til slutt låste vi døra, vi "spakk" begge to som gode venner.. I ettertid forklarte hun at hun ble kåt av å gå i trange jeans, for det skulle den minste berøringen til for at hun fikk direkte kontakt med klitten utenpå buksa.. pluss at det var hærlig å kjenne, at det strammet over symfysen for hvert skritt hun tok. Altså hun gikk på en spesiell vrikkemetode, som overførte nytelse fra jeansen. Jeanse er absolutt sexy, men også svært tennende i bevegelse.. iallefall å være den som må hjelpe til med glidelåsen😇 Enig. Trange jeans på damer er fantastisk sexy☺️☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #6 Del Skrevet 16. september 2024 Bamseklemmer skrev (19 timer siden): Jeg er ingen gutt lengre da, jeg er en kåt gamlis😅 Jo.. jeg tenner ikke vanligvis på en kvinne med stramme jeans, annet at jeans tilhører litt 80-tallet. Men det fremdeles populært som et tiltrekkende klestil, fordi den viser kvinnens kropp så mye bedre.. Altså jeans er sexy, og ikke nødvendigvis tennende. Tenning er absolutt til stedet.. når jeg ser hvordan hun står i positur, eller hvordan hun beveger underlivet. Han man et godt trent øyet.. så ser jeg hva hun mener, og hvorfor hun gjør det for å tiltrekke seg min oppmerksomhet. Jeg har en opplevelse jeg vil dele fra 80-tallet.. Hun var servitør og jeg jobbet på kjøkkenet, hun gikk i uniformen skjørt, strømpebukse og dressjakke. Men når hun var ferdig på jobb gikk hun alltid i trange jeans, utringet bluse og jeansjakke. Hun måtte engang be meg om å dra igjen glidelåsen på buksa, for det var alt for trang. Jeg tenkte ikke noe seksuellt i det heletatt med det.. men etter mye fikling med ei tang, så jeg hun ble sprutrød av kåthet. Au au tenkte jeg, og ble momentant opphisset. Nå skal jeg spille med og se om hun nyter det jeg gjør. Jeg lot den ene hånda ligge på baksiden av glidelåsen, mens jeg prøvde å dra opp glidelåsen med den andre hånden. Jeg laget rytmiske forsøk med å få den opp, med ett kjente jeg hun lettet på rompa og imot hånden min. Jeg er temmelig sikker hun strammet musklene med all kraft hun klarte, for hun ble andpusten av å holde igjen pusten. Jeg trykte med håndflata ned mot symfysen rett over klitten, for å gjøre det lettere å få igjen glidelåsen.. Plutselig fikk jeg igjen buksa hennes, men knotet litt videre med å få igjen knappen. Hun ga meg et kyss på kinnet som takk for hjelpen, og vrikket rompa på tur opp trappa fra omkledningsrommet🥰 Dette skjedde gjentatte ganger, for hun ble også svært opphisset av dette. Til slutt låste vi døra, vi "spakk" begge to som gode venner.. I ettertid forklarte hun at hun ble kåt av å gå i trange jeans, for det skulle den minste berøringen til for at hun fikk direkte kontakt med klitten utenpå buksa.. pluss at det var hærlig å kjenne, at det strammet over symfysen for hvert skritt hun tok. Altså hun gikk på en spesiell vrikkemetode, som overførte nytelse fra jeansen. Jeanse er absolutt sexy, men også svært tennende i bevegelse.. iallefall å være den som må hjelpe til med glidelåsen😇 Wow @Bamseklemmerdette kunne vært begynnelsen på en erotisk novelle! Du skjelner mellom sexy og tennende, det er interessant. Også at det kan være tennende for en kvinne å kjenne jeansen tettbinn mot lårene og skrittet....det ksn jwg i grunnen tenkte meg.🥰 Anonymkode: 995b7...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. september 2024 #7 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 0.43): Noen ganger ser man også konturene av musa. Hvor sexy er ikke det, gutter ( og jenter,,,)? Anonymkode: 995b7...c48 Ja, uten tvil er det sexy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå