Leppeblomst Skrevet 20. september 2024 #81 Del Skrevet 20. september 2024 MegJa skrev (På 16.9.2024 den 0.07): " Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også". Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? «En klem kan jo føre til så mangt, hehe.» Så sykt turnoff! Glem han og få noen nye navn i bollen du og! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #82 Del Skrevet 20. september 2024 MegJa skrev (På 16.9.2024 den 0.07): " Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også". Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? Finnes det menn som sender sånne meldinger?! Enda verre, hva slags damer roter seg borti de menna? Anonymkode: 0f39a...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #83 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Finnes det menn som sender sånne meldinger?! Enda verre, hva slags damer roter seg borti de menna? Anonymkode: 0f39a...e21 Slutt med å shitblame kvinnene for idioter av mannfolk. Jeg har selv opplevd at en som jeg kun anså som en bekjent begynte å hinte til sengekos på en søndag, når alt vi hadde snakket om var en felles hobby aktivitet vi hadde såvidt truffet hverandre på igjennom flere år. Og det helt ut av det blå. Han ble avvist og ble sur. Og siden har han dukket opp på andre arenaer som er naturlig for meg å oppsøke, men ikke han, mens han valser rundt og jeg ignorerer han uten å hverken se på han eller snakke med han. Jeg akter ikke å bruke tid på å snakke med menn som behandler kvinner så respektløst. Så du må slutte med å anklage damene for å ha gjort noe. De har som regel ikke gjort en dritt for å få slik oppførsel slengt i trynet. Anonymkode: 56f0e...2cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #84 Del Skrevet 20. september 2024 For en tragisk fyr 😅 kom deg vekk! Syns godt du kan svare noe sånn som: "greit å vite at du vil ha meg i reserve, det er jeg ikke interessert i. Derfor ønsker jeg deg lykke til videre". Anonymkode: 8a496...998 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #85 Del Skrevet 20. september 2024 Navnet er i bollen 😅😅😅 Jaja, han skal vel ha for å være ærlig, men han fremstår jo som en gjøk. Hva er det han tror liksom, at kvinner blir glade for å bli beholdt som en slags reserve, mens han ser etter bedre alternativer? Haha. Lurer på hvilken planet det der funker på, med ei dame man har vært på to dater med. Anonymkode: e30b9...a48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 21. september 2024 Forfatter #86 Del Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 19.48): Finnes det menn som sender sånne meldinger?! Enda verre, hva slags damer roter seg borti de menna? Anonymkode: 0f39a...e21 Eller ENDA verre enn det igjen; Andre som sitter og sprer om seg med edder og galle og tror dem er perfekte selv! Så bra at du er synsk da! Eller at de mennene som har vist seg å ikke være noe å satse på for deg, dem har hatt følgende setning skrevet i panna; Jeg er ikke en bra mann. Good for you da! Gratulerer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 21. september 2024 #87 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg hadde tenkt at det var en jævla klein melding, og at jeg hadde fortjent bedre enn å få det på en sms. Jeg er 30, ikke 13. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #88 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg hadde tenkt: 🙄 Hasta la vista! God tur og lykke til. Navnet mitt kan du bare ta ut av bolla, jeg er ikke tilgjengelig ✌️ Anonymkode: 32609...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 22. september 2024 #89 Del Skrevet 22. september 2024 Portvinpiken skrev (På 16.9.2024 den 0.40): For å være ærlig høres ikke denne karen ut som noe tap altså. Og jeg hadde svart noe supersøtt tilbake ala «Tusen takk for tilbakemelding. Lykke til videre» Det vil gi samme tvetydighet tilbake og han kan helle til å tro at du sporadisk vil møte han- Hadde aldri svart på meldinger mer eller møtt han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå