Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på følgende melding

MegJa

Anbefalte innlegg

Navnet ditt er i bollen?

Er det reserve bollen han trekker lapper i når han er dritings og kåt og fylleringer? 

Anonymkode: 86999...945

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skal holde deg på gress for sex. Jeg hadde kuttet kontakt. Dette er nedverdigende. 

Anonymkode: 74163...fd1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (8 timer siden):

Jeg svarte han følgende; "Er ikke aktuelt for meg å stå på vent for deg, føle meg som en reserve, det fortjener jeg ikke. Jeg vil ikke føle meg som en nødløsning".

Godt svar. Han ville holde deg varm mens han ser om han kan finne noe bedre, slike menn er ikke noe å samle på. Og eneste måten de kanskje kan lære på er ved at damer sier i fra at vi ikke finner oss i å bli behandlet slik.

Anonymkode: ffaa5...fa6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt sær måte å forsøke å holde på det vennskapelige, men samtidig forsøke å holde litt på deg i tilfelle det ikke dukker opp noen bedre så daten kan gå tilbake igjen til det etter eget behov.

Dere har bare hatt to dater så relasjonen er vel neppe særlig sterk. Hadde svart takk for melding og tilbakemelding. At det har vært hyggelig å bli kjent og at du ønsker å avslutte det her etter tilbakemeldingen. Ønsk daten lykke til videre på leting. 

Anonymkode: 4b458...4f4

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok svart "hahahaha, du tror virkelig at jeg er så desperat at jeg skal sitte her å vente på deg mens du sjekker ut andre jenter? Sorry, så fantastisk er du ikke..." 

Anonymkode: 05993...78f

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å svare at det var noe annet du selv så etter, og at han kan fjerne navnet ditt fra bollen. 

Anonymkode: c85fb...f67

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mindre til før jeg blir flau på menns vegne. Det var jo bare helt uakseptabelt.

Sikkert flere menn (og damer . . ?) som tenker sånn. Men å plapre ut med det er jo en regelrett fornærmelse og tydelig tegn på at du er en innbilsk idiot som kan tro at det går an å oppføre seg slik . .

Regner med at du ba han ta seg en bolle . .

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg starter med Tusen takk jeg! Tusen takk for ALLE bra svar, og noen såpass bra og morsomme at latterdøra mi har stått på vidt gap her 😂 Jeg trengte det nå, Takk ❤️

Men godt å se, for konklusjonen min er jo følgende; Han vil ha meg på gress, men samtidig ha øynene åpne i tilfelle andre kvinner kommer fallende ned i fanget hans. Meget usannsynlig med den innstillingen han har til damer. Og det verste av alt; Navnet mitt er i bollen. Navnet mitt kan han hive ut av den jævla bollen sin så fort som mulig, meg får han ikke lurt. Når han sender meg melding neste gang, så vil han ikke få noe svar. Jeg har blokkert han allerede, jeg vil ikke ha noe mer med en sånn en å gjøre.

Endret av MegJa
Justert
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (18 timer siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

"jeg vil ikke ha et forhold med deg, men vi kan gjerne pule"

Anonymkode: 823b9...4ab

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Kos deg med bollen din🤗

Sees aldri igjen👋👋👋

Endret av ZarahSweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (21 timer siden):

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

Navnet hans hadde forlatt min bolle. 

Anonymkode: b5aff...5fa

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, du synes det ja? Kan du dokumentere det? For jeg synes faktisk alle i tråden er helt klare på det samme som du. 

Anonymkode: 740f6...941

De fleste skriver noe ala: "virker som om han mener", "tror han mener", "mest sannsynlig", "kan hende" etc. Men, nei, det er ikke noe "tror", "kanskje", "hvis, at, om" osv. Dermed klartekst: Han er ikke interessert i forhold med TS, han vil ikke være venn, han vil ikke holde muligheter åpne ... Den eneste muligheten han vil ha, er sex når det passer ham (og de foran i prioriteringslisten har takket nei eller ikke har mulighet). 

Og videre, klinkende klart (og repitert): Når han får sitt forslag avvist, vil han meget sannsynlig gjøre en ekstra innsats for å lappe sitt patetiske ego, ved å vise en plutselig interesse for TS. Utelukkende for å få henne hektet igjen, og å dermed gjøre sitt ego tilfreds. Så, rykk tilbake til start ...

Anonymkode: 8f5d9...a58

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

En litt sær måte å forsøke å holde på det vennskapelige, men samtidig forsøke å holde litt på deg i tilfelle det ikke dukker opp noen bedre så daten kan gå tilbake igjen til det etter eget behov.

Dere har bare hatt to dater så relasjonen er vel neppe særlig sterk. Hadde svart takk for melding og tilbakemelding. At det har vært hyggelig å bli kjent og at du ønsker å avslutte det her etter tilbakemeldingen. Ønsk daten lykke til videre på leting. 

Anonymkode: 4b458...4f4

For all del, jeg er helt for at man skal være høflig, men noen ganger fortjener fyren (eller dama) svar på tiltale.

Jeg ville ha svart at om jeg hadde en bolle med navn, så ville hans navn ikke finnes der, og at etter en slik melding ønsker jeg ingen kontakt. Deretter blokkert. Synes det blir feil å ønske en sånn ufin type seriøst lykke til videre.

Anonymkode: 0b4d9...4de

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 2.32):

Hallo, her er det mange naive svar! 

Klartekst:

Han er IKKE usikker, men har deg gjerne på listen over mulige ligg (når han er desperat nok). 

Han vil IKKE vurdere deg som partner. Han vil IKKE faktisk ha det som venn. 

Her skal du faktisk ikke gi ham noe mer, men kutte tvert og komme seg videre. Når du gjør det, kan det hende hans sykelige behov for bekreftelse og oppmerksomhet gjør at han prøver å pushe deg tilbake, ved å vise interesse. Men straks du gir ham det, er du luft igjen. 

Kalde, harde fakta. 

Hallo! Nesten alle har svart det samme som deg 🤪

Anonymkode: dcd8c...034

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde svart at jeg allerede har fått napp hos en annen mann, og ser ikie verdien i vennskapet med ham. Ha det.

Anonymkode: ab0e5...d02

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 2.32):

Hallo, her er det mange naive svar! 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hallo! Nesten alle har svart det samme som deg 🤪

Anonymkode: dcd8c...034

Haha ja absolutt alle faktisk. Sjelden kg er så samstemt. Veldig uvanlig at det ikke dukker opp en eneste "det er sikkert noe du har gjort..." 

Anonymkode: b5aff...5fa

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (På 16.9.2024 den 0.15):

At han er en sleip djevel og vil ha deg som reserve.

Nettopp. 👍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (På 16.9.2024 den 1.19):

Jeg er mottaker.

Jeg håper du svarer at "Navnet mitt har ikke noe i den bollen å gjøre 😂 Lykke til videre, ingen flere klemmer ønskelig fra min side"

Anonymkode: dbeaf...08a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...