Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på følgende melding


MegJa

Anbefalte innlegg

Hadde bare svart: Skjønner, det kan ikke klaffe for alle 🙂 Lykke til videre! 

Ps! Ønsker ikke navnet mitt i bollen din. Blir nok bolling andre steder.

Anonymkode: 85e50...78b

  • Liker 6
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MegJa skrev (53 minutter siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

He’s just not that into you. Så han vil lete videre etter den rette.

Han holder samtidig muligheten oppe for å kunne komme tilbake om han ikke finner noen bedre. Evt møte deg litt fortsatt med muligheten for noe intimt.

Anonymkode: 53892...b59

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket det som at du er god nok for sex, men ikke kjærestemateriale for han.

Anonymkode: dadef...6ba

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvopptatt og ufølsom. Si at du ikke er interessert og at bollen hans bare eksisterer i hans hode, han er bare 1 av 8 milliarder mennesker og neppe særlig spesiell.

Anonymkode: 23587...0d1

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en mann om en annen mann, her er du redusert til KUN en reserve/sex løsning hvor han allerede har bestemt seg for at du ikke er aktuell/god nok for han. Derimot vil han veldig gjerne fortsette å ha deg i varmen i tilfelle. Her må du bare styre unna, slå av det du har av følelser og sørg for guds skyld at du ikke gjør tabben som han prøver å få deg til å gjøre: nemlig å skulle gjøre det lille ekstra for å komme til sengs med han for å bevise hva han da opplever. Han har allerede så mange gående på gress når han holder på at du blir bare en av mange, ikke fall for dette. 
 

Finn deg heller en som faktisk vil ha deg og hvor du ikke bare er en reserve løsning når andre ikke duger eller er god nok. Finnes faktisk mannfolk som ikke holder på slik, og jeg ser av mine venner hvem som er de ordentlige og hvem som er kyniske rasshøl som bare driter oppi jenters følelser med mer. Du fortjener mye bedre en dette.

Anonymkode: 63d3e...1d3

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok en liten psycho dette her som snakker til deg på en slik måte. Har sikkert brukt samme malen til å bake flere boller for å si det sånn. Bon Apetite !

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er usikker, men såpass sikker på at du ikke er den rette. Derfor gir han deg beskjed om at han fortsatt er på søk etter en/flere andre jenter (jenter? er dette en ung mann). Han gir ingen forhåpninger om noe mer - samtidig som han skriver at du er en potensiell back-up. 

Denne meldingen er ikke veldig direkte, men direkte nok til at jeg ikke hadde ønsket noe mer seriøst med ham iallfall. Du ønsker jo ikke være en av flere i "bollen"? 

 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett han fra livet ditt, enten så vil han være med deg eller ikke, og han her planlegger å ha deg som reserve.

Si nei takk, og gå videre!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, her er det mange naive svar! 
 

Klartekst:
 

Han er IKKE usikker, men har deg gjerne på listen over mulige ligg (når han er desperat nok). 
 

Han vil IKKE vurdere deg som partner. Han vil IKKE faktisk ha det som venn. 
 

Her skal du faktisk ikke gi ham noe mer, men kutte tvert og komme seg videre. Når du gjør det, kan det hende hans sykelige behov for bekreftelse og oppmerksomhet gjør at han prøver å pushe deg tilbake, ved å vise interesse. Men straks du gir ham det, er du luft igjen. 

Kalde, harde fakta. 

Anonymkode: 8f5d9...a58

  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (2 timer siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

Han er i alle fall veldig sikker på at han er mister fantastisk! Han tar for gitt at du liker han..! For en fyr! Hold deg langt unna han og bollen hans! 

Anonymkode: 40099...a88

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart: gjør valget enkelt for deg. Mitt navn skal ikke i bollen da jeg har mistet all interesse. 
Så hadde jeg blokkert. 

Anonymkode: fd3b2...fc6

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hallo, her er det mange naive svar! 
 

Klartekst:
 

Han er IKKE usikker, men har deg gjerne på listen over mulige ligg (når han er desperat nok). 
 

Han vil IKKE vurdere deg som partner. Han vil IKKE faktisk ha det som venn. 
 

Her skal du faktisk ikke gi ham noe mer, men kutte tvert og komme seg videre. Når du gjør det, kan det hende hans sykelige behov for bekreftelse og oppmerksomhet gjør at han prøver å pushe deg tilbake, ved å vise interesse. Men straks du gir ham det, er du luft igjen. 

Kalde, harde fakta. 

Anonymkode: 8f5d9...a58

Ja, du synes det ja? Kan du dokumentere det? For jeg synes faktisk alle i tråden er helt klare på det samme som du. 

Anonymkode: 740f6...941

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en taper! "Navnet ditt ligger i bollen", som om det skal være noe ærefullt å få være en av dem han kan "trekke". Unnskyld at jeg spyr. Han vil ikke ha deg som kjæreste eller venn, men ha deg i backup for sex. Det er ikke noe å diskutere en gang, det er så tydelig som du får det. Han skulle hatt en stor L tatovert i panna.

Anonymkode: 075f0...121

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Navnet ditt ligger ikke i bollen min mer, ikke aktuelt å bolle heller", burde du svart. For en frekk faen.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (8 timer siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

At han vil vurdere deg ifht. andre jenter. Og så plukke ut den han vil ha forhold med. Dessuten er han en gris som nå vil utnytte deg for sex kun. 

Anonymkode: b68ec...6e2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MegJa skrev (8 timer siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

 

Vil ha deg på gress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke aktuell for forhold. Kun sex. I Nøden. 

Anonymkode: 86999...945

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har åpenbart imponerende høye tanker om sin egen fortreffelighet. Det er så man ikke vet om man skal bli fornærmet eller bare le høyt av hvor idioti det er mulig å være. Jeg ville hvertfall ikke hatt noe behov for å være er navn i bollen hans...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (9 timer siden):

" Du er en fantastisk fin venn og samtalepartner. Men jeg er dessverre ikke sikker lenger. Håper vi kan fortsette og ha god kontakt og snakke jevnlig. Kanskje møtes av og til og gi hverandre gode klemmer. En klem kan jo føre til så mangt, hehe. Håper det går fint. Håper på å beholde deg som en god venninne, men begynner å sondere terrenget etter noen andre jenter nå, som kan være aktuelle. Navnet ditt ligger i bollen det også".

Har møtt denne personen to ganger, ikke klina eller ligget med han. Gitt hverandre klemmer og hatt en god tone da vi har møttes. 

Hva ville du tenkt ut ifra denne meldingen? 

Han setter deg på vent og håper han kan hanke inn «noe bedre»

Han vil gjerne møtes å ha sex da. «Navnet ditt er i bollen» 🤮

Grusom sms han har formulert. Veldig lite sexy.

Endret av Irja
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...