AnonymBruker Skrevet 16. september #21 Del Skrevet 16. september Lady_Barbara skrev (19 minutter siden): Ja, 3 ganger Oj! 😜 Anonymkode: 69538...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #22 Del Skrevet 16. september Gidder ikke i dag. Foretrekker sex med kjæresten. Anonymkode: 26d1d...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september Ja, i morges. Anonymkode: b47ee...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #24 Del Skrevet 17. september Irak skrev (På 15.9.2024 den 22.32): To ganger 🤩🤩 Hva tenkte du på mens du gjorde det? Anonymkode: 1d1ab...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. september #25 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenkte du på mens du gjorde det? Anonymkode: 1d1ab...4eb I never kiss and tell 😆😆😆. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #26 Del Skrevet 17. september Irak skrev (13 minutter siden): I never kiss and tell 😆😆😆. Synd for oss Jeg har det vanskelig å tro at det er bare kyssing som foregår i hodet ditt Men, hva vet jeg? :) Anonymkode: 1d1ab...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. september #27 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synd for oss Jeg har det vanskelig å tro at det er bare kyssing som foregår i hodet ditt Men, hva vet jeg? Anonymkode: 1d1ab...4eb Det har du nok rett i... Jeg har en veldig livlig fantasi kan du si... Så det er gøy det 🥳🥳🥳. Har delt en del på KG tidligere.... Så det ligger i arkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #28 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 15.37): Har kjøpt Fleshligh som jeg skriver om i en annen tråd. Vurderer å prøve den i dag, er nysgjerrig, men vil ikke bli oppfattet som pervers av kvinner, så kanskje jeg angrer meg og kastet den. Anonymkode: 69538...399 Prøv den, du vil få helt insane orgasme av den❤️ Anonymkode: 4abe0...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #29 Del Skrevet 17. september Orgasme 6 gangen i dag, gutt 19 Anonymkode: 4abe0...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #30 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Prøv den, du vil få helt insane orgasme av den❤️ Anonymkode: 4abe0...0ae Har du prøvd? Fortell! Anonymkode: 69538...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #31 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du prøvd? Fortell! Anonymkode: 69538...399 Har prøvd, får orgasmer som omtrent blåser hodet av meg❤️ Anonymkode: 4abe0...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #32 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd, får orgasmer som omtrent blåser hodet av meg❤️ Anonymkode: 4abe0...0ae Har ikke hatt muligheten enda. Anonymkode: 69538...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #33 Del Skrevet 17. september ja.. deilig. kom hardt. Anonymkode: 82c39...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 17. september #34 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 15.37): Har kjøpt Fleshligh som jeg skriver om i en annen tråd. Vurderer å prøve den i dag, er nysgjerrig, men vil ikke bli oppfattet som pervers av kvinner, så kanskje jeg angrer meg og kastet den. Anonymkode: 69538...399 Så lenge du bruker den på egenhånd ser jeg ikke helt hvordan kvinner skal oppfatte deg som "pervers"? Det får være grenser for skyldfølelse, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #35 Del Skrevet 19. september Doolittle skrev (På 17.9.2024 den 22.28): Så lenge du bruker den på egenhånd ser jeg ikke helt hvordan kvinner skal oppfatte deg som "pervers"? Det får være grenser for skyldfølelse, liksom. Kanskje jeg kan bruke den i dag? Anonymkode: 69538...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #36 Del Skrevet 19. september Ikke enda. Skal etterpå. Anonymkode: cd388...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. september #37 Del Skrevet 19. september Hadde fire deilige orgasmer igår. Kom knallhardt idag. Det er så godt å kjenne at kroppen fungerer slik den skal 🥳🥳🥳🥳🥳. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå