AnonymBruker Skrevet 16. september #81 Del Skrevet 16. september Lykke🌿 Anonymkode: eab8a...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #82 Del Skrevet 16. september Har ikke barn, og har heller ikke planer om det. Hadde jeg likevel hatt en datter ville jeg gjerne brukt navnet Elida. Synes det er nydelig, og så er det heller ikke så vanlig. Kjenner ingen som heter det. Det var min bestemors mellomnavn, noe jeg ikke visste før hun var på sykehus og det sto på det der «armbåndet» man før ifb innleggelse Anonymkode: bff5f...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #83 Del Skrevet 16. september Britta.. det rimer på ... Anonymkode: 0eec5...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 16. september #84 Del Skrevet 16. september Ellinor Louise Leah Amalie Emilie Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #85 Del Skrevet 16. september Alina Sofia Fatima Anonymkode: fd3a3...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #86 Del Skrevet 16. september Ylva, Hedvig, Vilde, Sunniva, Saga var høyt på lista her, men nådde ikke helt opp 😊 Anonymkode: 8de3b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #87 Del Skrevet 16. september Aud og Sol ble nedstemt av mannen. Laurentse, Verdande og Tristiane fant jeg ut selv at ble hakket for spesielt. Anonymkode: 90d18...c0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #88 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aud og Sol ble nedstemt av mannen. Laurentse, Verdande og Tristiane fant jeg ut selv at ble hakket for spesielt. Anonymkode: 90d18...c0f Takk og lov Anonymkode: ff10f...200 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #89 Del Skrevet 16. september Henny. Fikk gutt, og han fikk navnet Henry❤️ Anonymkode: ec02b...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #90 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk og lov Anonymkode: ff10f...200 Laurentse er faktisk et kvinnenavn som er i bruk i Norge. Verdande er en av nornene (spåkvinnene) i Heimskringla. Tristiane er kvinneformen av Tristian, som forøvrig er navnet til sønnen av en kollega av meg. Men ja, jeg fant ut at jeg sparer dem til kattenavn 😉 Anonymkode: 90d18...c0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #91 Del Skrevet 16. september Tyra og Astrid. Anonymkode: f76c1...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #92 Del Skrevet 16. september Madeleine og Olivia. Anonymkode: f5dfc...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #93 Del Skrevet 16. september Har tre døtre og skulke ønske en av dem het Saga, men eksen likte ikke det navnet. Anonymkode: c6f9e...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #94 Del Skrevet 16. september Josefine Pernille Agnes Hedvig Anonymkode: d1e24...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 16. september #95 Del Skrevet 16. september Pandora...Det hadde vært et mer passende navn ...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #96 Del Skrevet 16. september Teardrop skrev (17 timer siden): Hvilke/hvilket jentenavn fikk dere aldri brukt? Eirill, Solvår og Ellinor ❤️ Anonymkode: cb26d...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #97 Del Skrevet 16. september Iris Edith Erika Esther Anonymkode: 30d59...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #98 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Laurentse er faktisk et kvinnenavn som er i bruk i Norge. Verdande er en av nornene (spåkvinnene) i Heimskringla. Tristiane er kvinneformen av Tristian, som forøvrig er navnet til sønnen av en kollega av meg. Men ja, jeg fant ut at jeg sparer dem til kattenavn 😉 Anonymkode: 90d18...c0f Hjelper ikke. Anonymkode: c4be7...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #99 Del Skrevet 16. september Johanne Anonymkode: c4be7...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #100 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Juni Turi Anonymkode: f598d...bb9 Har en Juni 🫶🏻 Første gutt skulle hete Iben om det bøe jente, og da nr 2 kom var det tatt i nær omgangskrets 😅 Anonymkode: 813eb...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå