Gå til innhold

Noen som ser? Våget ikke å gjøre noen fremstøt, men klarer ikke å glemme han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 3 måneder siden jeg så han, men jeg tenker på han hver dag. Og han sniker seg inn i tankene mine i de situasjonene jeg før har slappet av eller vært fokusert.

Da jeg så mye av han, virket det som vi hadde en slags dypere connection. Han står for så mye bra. Og jeg drømte mye om at han gjorde fremstøt. I tiden frem mot at vi flyttet litt bort fra hverandre, føltes det som intuisjonen min hylte. Du holder på å gå glipp av noe stort.

Er på en måte både redd for å klar for å se ham igjen. For han virker så sterkt på meg. Får du opp noe?

Anonymkode: 30673...140

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Hadde satt stor pris på det om noen orket å se på situasjonen min

Anonymkode: 30673...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 

8 sverd, djevelen, narren og sverdenes dronning.

For meg ser dette ut som at du begrenser og stenger deg inne med tanker om han fyren, eller kanskje andre ting og at dette er litt typisk deg?  Narren lener seg mot både djevelen og de 8 sverd, for meg virker det som at du ser en lovende situasjon eller start, men så er det noe som holder deg igjen og du blit sittende med å tenke og fantasere om ting, men ikke gå for dem. Så den potensielle starten skjer ikke pga fengselet du setter opp rundt deg. Men både djevelen og 8 sverd viser at det er noe du kan bryte ut av og at det ikke er så begrensende som du kanskje tror. Det som holder deg igjen er mest i hodet ditt, selvbegrensing. 

Sverdenes dronning snur seg vekk fra alt dette, hever sverdet sitt og setter klare grenser, og viser hvor landet ligger både for seg selv og andre. Hun er sterk og smart, har tankene samlet. 

Jeg tenker at på en måte begrenser du deg, mens på andre har du full kontroll og vet hva som skal til? Du må jobbe med å forene de sidene i deg, stole mer på deg selv. 

Jeg tror dette legget var mer på selvutvikling enn han fyren, men du trenger ikke sånne håp, drømmer og fantasier. Go get it. 

Har ikke lest tarot så veldig lenge men dette er my take in it. 

Anonymkode: 1e035...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fikk 

8 sverd, djevelen, narren og sverdenes dronning.

For meg ser dette ut som at du begrenser og stenger deg inne med tanker om han fyren, eller kanskje andre ting og at dette er litt typisk deg?  Narren lener seg mot både djevelen og de 8 sverd, for meg virker det som at du ser en lovende situasjon eller start, men så er det noe som holder deg igjen og du blit sittende med å tenke og fantasere om ting, men ikke gå for dem. Så den potensielle starten skjer ikke pga fengselet du setter opp rundt deg. Men både djevelen og 8 sverd viser at det er noe du kan bryte ut av og at det ikke er så begrensende som du kanskje tror. Det som holder deg igjen er mest i hodet ditt, selvbegrensing. 

Sverdenes dronning snur seg vekk fra alt dette, hever sverdet sitt og setter klare grenser, og viser hvor landet ligger både for seg selv og andre. Hun er sterk og smart, har tankene samlet. 

Jeg tenker at på en måte begrenser du deg, mens på andre har du full kontroll og vet hva som skal til? Du må jobbe med å forene de sidene i deg, stole mer på deg selv. 

Jeg tror dette legget var mer på selvutvikling enn han fyren, men du trenger ikke sånne håp, drømmer og fantasier. Go get it. 

Har ikke lest tarot så veldig lenge men dette er my take in it. 

Anonymkode: 1e035...e1e

Tusen takk! Først tenkte jeg at dette ikke er typisk meg, for jeg har egentlig mye gjennomslagskraft. Men, så er jeg kanskje litt feig i de store tingene. Har lett for å sette alle andre sine behov før mine. (For eksempel jobb, fortsetter med en tung jobb, fordi kollegaer og brukere trenger meg).

Synes du virker lovende jeg. Setter i hvert fall stor pris på forsøket. Klarer du å få opp noe på hvorfor jeg er så hektet? 

Anonymkode: 30673...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...