Gå til innhold

Ville du datet en som bruker medisinsk cannabis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Både medisinsk og rekreasjonelt.

Liker slike folk bedre enn de som er anti-rus.

Anonymkode: cd5fd...df6

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei! Personen er syk og det ønsker jeg ikke å forholde meg til når jeg skal date. I tillegg er jeg mot cannabis uansett! 

Anonymkode: e4667...194

Så du vil være singel resten av livet? Regner med at du da forstår at ingen vil date deg hvis du blir syk.

Anonymkode: ccad9...16a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt ikke! Nulltoleranse. Og hvis han hadde gått til et slik idiotisk skritt hadde han nok vært for syk på alle måter til at jeg gadd å date han . 

mvh godt gift! 

Anonymkode: ca47f...72e

Oh snap

 

Må passe på at mannen  min ikke forlater meg da .  Jeg får sativex  cannabisspray  pga MS smerter. ( fikk diagnosen  etter 10 år som gift)

Kan kjøre bil og jobber fremdeles  50% 🫠

Anonymkode: 6822d...764

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: daab1...aa9

Kommer helt ann på HVORFOR. Typen til en venninne av meg kaller det medisinsk mot angst…. Han er fjern 24/7

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: daab1...aa9

Nop, det stinker. Jeg hadde ikke orket den lukten. I tablettform så vet jeg ikke, jeg måtte vurdert personen og sett hvordan det påvirker.

Cbd olje derimot hadde jeg ikke reagert negativt på, har ønske om å teste det ut selv mot mine plager, men det blir for dyrt og ikke minst problematisk med å kunne kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville ikke ha datet noen som bruker noen form for medisiner.

Anonymkode: 00a9d...2a9

Litt over 30% av befolkningen er allergiske, og trenger medisiner. Og mange damer bruker p-piller. Så du vil ikke date noen av de? Og med tanke på alle andre som trenger en eller annen form for medisin. Så er det ikke mange igjen som du kan date.

Anonymkode: 15e76...42d

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en mann på 40+ som dyrket sin egen cannabis i et vedskjul i hagen.  Kun til eget forbruk. Han brukte det noen dager i uka for å få sove godt. Det var aldri nor problem med han egentlig. Han hadde en god jobb og var en snill og god kjæreste. Hadde ikke minst et skarpt hodet. Skjønte derimot fort at en framtid med ham ikke ville funket. Det stoppet vel der da han forsøkt er overtale meg til å flytte inn hos ham og få barn. Samtidig som han nektet å kvitte seg med plantasjen sin😅

Anonymkode: c2c6a...225

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg var sammen med en mann på 40+ som dyrket sin egen cannabis i et vedskjul i hagen.  Kun til eget forbruk. Han brukte det noen dager i uka for å få sove godt. Det var aldri nor problem med han egentlig. Han hadde en god jobb og var en snill og god kjæreste. Hadde ikke minst et skarpt hodet. Skjønte derimot fort at en framtid med ham ikke ville funket. Det stoppet vel der da han forsøkt er overtale meg til å flytte inn hos ham og få barn. Samtidig som han nektet å kvitte seg med plantasjen sin😅

Anonymkode: c2c6a...225

Når var dette? 

Anonymkode: 89245...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajakvinne12 skrev (6 timer siden):

Kommer helt ann på HVORFOR. Typen til en venninne av meg kaller det medisinsk mot angst…. Han er fjern 24/7

Da snakker man selvmedisinering med ulovlig rusmiddel.

Medisinske cannabisprodukter i norge er sativex og ett annet, begge brukes hovedsaklig for kvalme i forbindelse med kreft, og mot kraftig MS. Noen får det mot smerter også.

Man må skille mellom lovlig medisinsk cannabis, og selvmedisinering på ulovlig rusmiddel. Om man selvmedisinerer uten resept/oppfølging av lege, så er det ikke medisinsk, det er rus.

Anonymkode: 59304...dee

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, ville ikke datet et dophue. 

Anonymkode: 8ca14...c21

Helt enig,medisinerte folk ass

Anonymkode: 42bfe...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ville ikke ha datet noen som bruker noen form for medisiner.

Anonymkode: 00a9d...2a9

Synd du ikke vil date noen pga en paracet.Håper du går glipp av ditt livs kjælighet.

Anonymkode: 42bfe...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det røykes så. Jeg klarer ikke å få noe nært forhold til noen menn som røyker. Er noe med verdier mm. Blir bare så innmari negativt å røyke. 

Om det er munnspray eller mikstur så går det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som røyker cannabis til tider selv så tror jeg at jeg ville holdt meg borte fra noen som bruker det veldig mye, uansett grunn. 

Anonymkode: 00324...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress. Er jo bare cannabis. At det regnes som narkotika her til lands er på kanten til latterlig. 

Anonymkode: ddc02...f24

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå forholder jeg meg til spørsmålet og tar utgangspunkt i at det kun er snakket om lovlig anskaffet medisinsk cannabis, og ikke "selvmedisinering" eller rekreasjonell bruk.

Svaret mitt er vel kanskje. Men det skyldes ikke cannabisen, men sykdommen. Hadde selvsagt ikke forlatt en partner ved alvorlig sykdom, men ville ikke inngått en ny relasjon med noen med alvorlig sykdom. Så mitt svar avhenger av hva sykdommen er, og hvis i tvil ville jeg definitivt heller vært på neo-siden enn ja-siden. 

I et langt forhold kan ting oppstå, og da er jeg ville til å stå i tøffe tider. Men i en datingfase ser jeg ingen grunn til å hoppe naivt inn i en situasjon som ser ut til å by på ekstra utfordringer. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Null stress. Er jo bare cannabis. At det regnes som narkotika her til lands er på kanten til latterlig. 

Anonymkode: ddc02...f24

Cannabis er kanskje det mest farlige rusmiddelet for vanlige folk med hvordan det snikende ødelegger personligheten og ambisjonene man har i livet.

 

Med andre rusmidler så skjønner man i hvertfall at ting ikke er som det skal være.

Anonymkode: 00324...7a0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Null stress. Er jo bare cannabis. At det regnes som narkotika her til lands er på kanten til latterlig. 

Anonymkode: ddc02...f24

Bortsett fra at det lukter forferdelig så må jeg si at i og med at det er ulovlig her i landet så reagerer mer på det at en person bryter loven for å bruke det enn det at det faktisk blir brukt. De fordommene jeg har mot det handler mer om det at folk kriminaliserer seg selv for å bruke det. 

Om det ble lovlig så ville nok flere andre karakterer enn narkomane og hippier benyttet seg av det. Og jeg kunne selv som jeg tidligere nevnte gitt et forsøk på cbd olje som bla blir lovprist i usa mot sykdom jeg har istedet for de sterke vanedannende medikamenter legen kaster etter meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Null stress. Er jo bare cannabis. At det regnes som narkotika her til lands er på kanten til latterlig. 

Anonymkode: ddc02...f24

Enig. Dessverre sitter kristenmoralen fortsatt godt i oss. Alkohol er også latterlig restriktivt.

Det syke er at mange ser på seg selv som moralske dersom de støtter slik lovgivning.

Anonymkode: cd5fd...df6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...