AnonymBruker Skrevet 15. september #41 Del Skrevet 15. september Ja. Både medisinsk og rekreasjonelt. Liker slike folk bedre enn de som er anti-rus. Anonymkode: cd5fd...df6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #42 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei! Personen er syk og det ønsker jeg ikke å forholde meg til når jeg skal date. I tillegg er jeg mot cannabis uansett! Anonymkode: e4667...194 Så du vil være singel resten av livet? Regner med at du da forstår at ingen vil date deg hvis du blir syk. Anonymkode: ccad9...16a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #43 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt ikke! Nulltoleranse. Og hvis han hadde gått til et slik idiotisk skritt hadde han nok vært for syk på alle måter til at jeg gadd å date han . mvh godt gift! Anonymkode: ca47f...72e Oh snap Må passe på at mannen min ikke forlater meg da . Jeg får sativex cannabisspray pga MS smerter. ( fikk diagnosen etter 10 år som gift) Kan kjøre bil og jobber fremdeles 50% 🫠 Anonymkode: 6822d...764 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 15. september #44 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: daab1...aa9 Kommer helt ann på HVORFOR. Typen til en venninne av meg kaller det medisinsk mot angst…. Han er fjern 24/7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 15. september #45 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: daab1...aa9 Nop, det stinker. Jeg hadde ikke orket den lukten. I tablettform så vet jeg ikke, jeg måtte vurdert personen og sett hvordan det påvirker. Cbd olje derimot hadde jeg ikke reagert negativt på, har ønske om å teste det ut selv mot mine plager, men det blir for dyrt og ikke minst problematisk med å kunne kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #46 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville ikke ha datet noen som bruker noen form for medisiner. Anonymkode: 00a9d...2a9 Litt over 30% av befolkningen er allergiske, og trenger medisiner. Og mange damer bruker p-piller. Så du vil ikke date noen av de? Og med tanke på alle andre som trenger en eller annen form for medisin. Så er det ikke mange igjen som du kan date. Anonymkode: 15e76...42d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #47 Del Skrevet 15. september Jeg var sammen med en mann på 40+ som dyrket sin egen cannabis i et vedskjul i hagen. Kun til eget forbruk. Han brukte det noen dager i uka for å få sove godt. Det var aldri nor problem med han egentlig. Han hadde en god jobb og var en snill og god kjæreste. Hadde ikke minst et skarpt hodet. Skjønte derimot fort at en framtid med ham ikke ville funket. Det stoppet vel der da han forsøkt er overtale meg til å flytte inn hos ham og få barn. Samtidig som han nektet å kvitte seg med plantasjen sin😅 Anonymkode: c2c6a...225 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #48 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg var sammen med en mann på 40+ som dyrket sin egen cannabis i et vedskjul i hagen. Kun til eget forbruk. Han brukte det noen dager i uka for å få sove godt. Det var aldri nor problem med han egentlig. Han hadde en god jobb og var en snill og god kjæreste. Hadde ikke minst et skarpt hodet. Skjønte derimot fort at en framtid med ham ikke ville funket. Det stoppet vel der da han forsøkt er overtale meg til å flytte inn hos ham og få barn. Samtidig som han nektet å kvitte seg med plantasjen sin😅 Anonymkode: c2c6a...225 Når var dette? Anonymkode: 89245...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #49 Del Skrevet 16. september Jajakvinne12 skrev (6 timer siden): Kommer helt ann på HVORFOR. Typen til en venninne av meg kaller det medisinsk mot angst…. Han er fjern 24/7 Da snakker man selvmedisinering med ulovlig rusmiddel. Medisinske cannabisprodukter i norge er sativex og ett annet, begge brukes hovedsaklig for kvalme i forbindelse med kreft, og mot kraftig MS. Noen får det mot smerter også. Man må skille mellom lovlig medisinsk cannabis, og selvmedisinering på ulovlig rusmiddel. Om man selvmedisinerer uten resept/oppfølging av lege, så er det ikke medisinsk, det er rus. Anonymkode: 59304...dee 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #50 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, ville ikke datet et dophue. Anonymkode: 8ca14...c21 Helt enig,medisinerte folk ass Anonymkode: 42bfe...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #51 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville ikke ha datet noen som bruker noen form for medisiner. Anonymkode: 00a9d...2a9 Synd du ikke vil date noen pga en paracet.Håper du går glipp av ditt livs kjælighet. Anonymkode: 42bfe...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #52 Del Skrevet 16. september Kommer an på mengdebruken. Anonymkode: 23ae1...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 16. september #53 Del Skrevet 16. september Hvis det røykes så. Jeg klarer ikke å få noe nært forhold til noen menn som røyker. Er noe med verdier mm. Blir bare så innmari negativt å røyke. Om det er munnspray eller mikstur så går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #54 Del Skrevet 16. september Som en som røyker cannabis til tider selv så tror jeg at jeg ville holdt meg borte fra noen som bruker det veldig mye, uansett grunn. Anonymkode: 00324...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 16. september #55 Del Skrevet 16. september Nå forholder jeg meg til spørsmålet og tar utgangspunkt i at det kun er snakket om lovlig anskaffet medisinsk cannabis, og ikke "selvmedisinering" eller rekreasjonell bruk. Svaret mitt er vel kanskje. Men det skyldes ikke cannabisen, men sykdommen. Hadde selvsagt ikke forlatt en partner ved alvorlig sykdom, men ville ikke inngått en ny relasjon med noen med alvorlig sykdom. Så mitt svar avhenger av hva sykdommen er, og hvis i tvil ville jeg definitivt heller vært på neo-siden enn ja-siden. I et langt forhold kan ting oppstå, og da er jeg ville til å stå i tøffe tider. Men i en datingfase ser jeg ingen grunn til å hoppe naivt inn i en situasjon som ser ut til å by på ekstra utfordringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #56 Del Skrevet 16. september Jeg hadde mest sannsynlig ikke begynt å date noen som var så alvorlig syk. Var vi allerede sammen, så hadde ikke smertelindring mot sykdommen vært et problem for meg. Medisinsk cannabis er vel bedre for kroppen enn mange andre smertestillende på markedet? Her får hele familien blødende magesår av ibux o.l Anonymkode: cd6e0...012 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #57 Del Skrevet 16. september Nei, jeg kunne ikke tenke meg å date noen som bruker sløvende midler. Jeg trenger ei som er 100% oppegående. Anonymkode: 8c6cf...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #58 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg kunne ikke tenke meg å date noen som bruker sløvende midler. Jeg trenger ei som er 100% oppegående. Anonymkode: 8c6cf...ca0 Du blir ikke sløv av CBD.Er uten rus men smertelindrende. Anonymkode: 42bfe...eb4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #59 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ville ikke ha datet noen som bruker noen form for medisiner. Anonymkode: 00a9d...2a9 utelukker du også p-piller, meds for eksempelvis migrene, allergier osv som man lever greit med når man får medisiner? Supert at du begrenser ditt eget utvalg pådenne måte så slipper alle de fine folka å forholde seg til deg Anonymkode: 8b343...042 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #60 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blir ikke sløv av CBD.Er uten rus men smertelindrende. Anonymkode: 42bfe...eb4 Blant de mest vanlige bivirkningene av både Sativex og Epidyolex er tretthet og døsighet. Du blir påvirket, bare ikke rus-høy. Som jeg skrev tidligere, fra Harvard Medical School: Sitat CBD does not get you high or cause significant impairment, but the idea that it's not psychoactive is something of a misconception. It does change your consciousness. You may feel mellow or sleepy, experience less pain, and be more comfortable. Anonymkode: 0a50d...b3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå