Schopenhauer Skrevet 19. september #21 Del Skrevet 19. september Hva har skjedd med å snakke sammen? Det er nok det første dere bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #22 Del Skrevet 19. september Schopenhauer skrev (1 minutt siden): Hva har skjedd med å snakke sammen? Det er nok det første dere bør gjøre. Skulle akkurat til å si det samme. Ellers er min erfaring at noe som funker godt med en partner ikke nødvendigvis funker med en annen. Vi er ulike i utformingen og hvordan man treffer og får stimulert følsomme punkter kan variere mye. Uansett er det greit å si at det ikke gir deg noe, og høre om dere kan prøve noe annet. Variasjon er uansett gull. Anonymkode: 1548a...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #23 Del Skrevet 19. september Elsker å ri mannen min. Kroppene våre passer perfekt sammen sånn at brystene mine faller perfekt i munnen hans 🤩 Han kan fingre meg samtidig som jeg rir, og han leker med puppene mine. Vipps, livets første vaginale orgasme med en mann. Anonymkode: e46a3...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #24 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men liker du at partner gjør ting du vet han/hun syntes er kjedelig? Jeg hadde aldri giddet å ha sex jeg visste partner syntes var kjedelig. Anonymkode: dec61...378 Vi har lange økter, og i løpet av det tror jeg vi begge holder ut noen minutter med litt kjedelige ting. Det handler om å gi. Det er sunt å kjede seg, sier vi til ungene 😉 Kontrasten blir større da. Anonymkode: fac80...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 20. september #25 Del Skrevet 20. september Gjør ingenting å "kjede seg" i små perioder under en akt. Hvis man kjeder seg på topp, så se på mannen og se at han har det digg hvis han liker det. Da er det ikke kjedelig lenger. Man skal ikke tenke meg meg meg hele tiden. Og gir det ikke noe på topp, kan man eksperimentere med å legge seg lenger fremover, klemme seg inntil, lene seg bakover, prøve reversed cowgirl, prøve mens man sitter, både front til front og med ryggen til. Man må selvfølgelig ikke ri, men noe bør man jo gjøre, ellers er man bare en latsekk. Menn har forskjellige gir de også, og tipper det er "kjedelig" for dem over tid også, hvis det alltid er de som må gjøre den fysiske innsatsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #26 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 8.03): Men hva om det å ligge med deg i misjonær hver eneste gang er litt å støvsuge gulvet for han... ? Det er jo derfor vi promoterer det å gi og ta litt her, variere og bytte stillinger. Hvorfor skal det bare være akkurat sånn DU liker det? Jeg tror noen kvinner er litt bortskjemt i senga, mannen kommer liksom uansett så det er kvinnens nytelse og orgasme som er viktigst. Mannens orgasme er så lite viktig at det faktisk er kjedelig å gjøre noe han elsker. Jeg tror det er deler av årsaken til at jeg har hørt mange ganger at jeg er god i senga, den beste de har hatt. Det er ikke fordi jeg er et mirakel blant laknene, jeg kan ikke noe supertriks som ingen andre kvinner kan - det er fordi jeg gir, jeg tar initiativ, jeg tar kontroll. Jeg er ingen dominatrix, men jeg sørger både for egen orgasme og jeg kan dytte han ned i senga og sette meg på ansiktet hans. Det er lekende lett å være den beste en mann har hatt, for man hopper sjelden etter Wirkola. Anonymkode: e3ff1...b3b Jeg håper aldri noen har tvunget seg til å gjøre en seksuell handling de misliker for å glede meg, da hadde jeg følt meg som en overgriper 🤢 Om den ene må gjøre noe de synes er kjedelig eller ekkelt for at den andre skal få glede av sex er man rett og slett ikke kompatible i mine øyne. Det skal være akkurat sånn JEG liker det fordi ellers kan vi la være å ha sex. Og det samme gjelder jo den jeg har sex med selvsagt. Jeg tror forøvrig ikke du skal klappe deg selv alt for mye på skulderen av at menn sier du er den beste de har ligget med, det har alle sagt til meg også, men jeg tolker det mer som at de er revet med av å være forelsket/betatt/besatt, enn at jeg er så mye bedre i senga enn andre kvinner 😅 Men blir veldig lett forelsket/betatt, og alltid etter at man har hatt sex, er min erfaring. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men liker du at partner gjør ting du vet han/hun syntes er kjedelig? Jeg hadde aldri giddet å ha sex jeg visste partner syntes var kjedelig. Anonymkode: dec61...378 Dette, 100 %!!! Skremmende hvor mange som tvinger seg selv for å tekkes partneren, må være veldig skadelig på sikt. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har lange økter, og i løpet av det tror jeg vi begge holder ut noen minutter med litt kjedelige ting. Det handler om å gi. Det er sunt å kjede seg, sier vi til ungene 😉 Kontrasten blir større da. Anonymkode: fac80...3dc Wow, jeg håper inderlig ingen av de jeg har ligget med i mitt liv har hatt den holdningen 😳 «æsj, så kjedelig det er å suge på puppene til X, men men, det er jo sunt å kjede seg, man må jo bare lide seg gjennom dette» 😶 Anonymkode: 4016c...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #27 Del Skrevet 20. september Er vel fordi han ikke er attraktiv. Anonymkode: bbebc...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå