Gå til innhold

Normalt å bli sjalu/kvalm når eks daten har funnet ny?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt daglig kontakt med han i ettertid igrunnen, vi bor begge på østkanten og ikke veldig langt fra hverandre. For 2 uker siden datet jeg ny etter at meg og han gikk hvert til vårt etter ca 4 mnd med dating, men han var ikke noe for meg... Han lurte på hvem jeg traff osv, sa selv at han ikke hadde truffet ny etter meg. Men denne helgen skrev han at han hadde truffet ei og vært hos henne hele helgen. Problemet er at jeg ikke klarer å gi helt slipp på han, jeg har vært svak for han lenge.... Han koste seg likevel litt med tanken på at jeg virket sjalu, som han da mente. Jeg føler det er ganske normalt å kjenne på denne kvalmende følelsen? 

Anonymkode: 0a24e...aca

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg husket at jeg ikke likte at han fant seg ny. Ble litt rart. Lell om det var jeg som gjorde det slutt. Men jeg kom meg gjennom det. 

Anonymkode: b09ba...f1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å føle på sjalusi når man fortsatt har følelser for personen, og er redd for å miste personen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (26 minutter siden):

Helt normalt å føle på sjalusi når man fortsatt har følelser for personen, og er redd for å miste personen. 

Ja men han sender kysstegn til meg nå da og har et inderlig håp om at han merket at spenningen med henne nå var over. Vi har hatt mye kontakt etterpå og ikke sluppet helt tanken om at vi skal møtes igjen. Vi ble likevel enige om å begynne å date andre. Er jeg ikke forferdelig sjalu som håper på at de ikke treffes igjen og at det ikke ble som han forventet😒

Anonymkode: 0a24e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min bok er dette normalt ja. Man greier ikke å skru av følelser for en person RETT etterpå, ikke hvis denne personen betydde mye for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MegJa skrev (20 minutter siden):

I min bok er dette normalt ja. Man greier ikke å skru av følelser for en person RETT etterpå, ikke hvis denne personen betydde mye for deg.

Nei men kan ikke fatte hva som egentlig gjorde han så interessant. Ironisk nok så har vi begge vært med hver vår date etterpå og vi har nå hatt flere mld ikveld enn vi har hatt på en mnd den siste tiden. Kanskje det var det som skulle til, who knows☻️

Anonymkode: 0a24e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn derre datingforhold eller forhold uten forpliktelser høres så veldig fjortis ut!

Anonymkode: 71ccc...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (2 timer siden):

Helt normalt å føle på sjalusi når man fortsatt har følelser for personen, og er redd for å miste personen. 

Han har plutselig blitt mye mer engasjert i praten nå etter møtet med henne enn før🤷‍♀️ kanskje det ikke var verre likevel for meg dette. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei men kan ikke fatte hva som egentlig gjorde han så interessant. Ironisk nok så har vi begge vært med hver vår date etterpå og vi har nå hatt flere mld ikveld enn vi har hatt på en mnd den siste tiden. Kanskje det var det som skulle til, who knows☻️

Anonymkode: 0a24e...aca

Det er ikke alltid så greit å skjønne sånt, dessverre. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (12 timer siden):

Det er ikke alltid så greit å skjønne sånt, dessverre. Men men.

Nei ikke lett å forstå seg på ettersom han har vært ganske stille før han var med henne, kanskje det gikk opp for han at hun ikke var så tiltrekkende som han håpet på, kanskje sexen ikke var like god. Bare merkelig han sendte kysstegn og kalte meg søta igjen igår. 

Anonymkode: 0a24e...aca

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har hatt daglig kontakt med han i ettertid igrunnen, vi bor begge på østkanten og ikke veldig langt fra hverandre. For 2 uker siden datet jeg ny etter at meg og han gikk hvert til vårt etter ca 4 mnd med dating, men han var ikke noe for meg... Han lurte på hvem jeg traff osv, sa selv at han ikke hadde truffet ny etter meg. Men denne helgen skrev han at han hadde truffet ei og vært hos henne hele helgen. Problemet er at jeg ikke klarer å gi helt slipp på han, jeg har vært svak for han lenge.... Han koste seg likevel litt med tanken på at jeg virket sjalu, som han da mente. Jeg føler det er ganske normalt å kjenne på denne kvalmende følelsen? 

Anonymkode: 0a24e...aca

Er vel en reaksjon på at noe nå er over. En slags "død". 

Anonymkode: 935b2...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei ikke lett å forstå seg på ettersom han har vært ganske stille før han var med henne, kanskje det gikk opp for han at hun ikke var så tiltrekkende som han håpet på, kanskje sexen ikke var like god. Bare merkelig han sendte kysstegn og kalte meg søta igjen igår. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Stakkars den nye dama. Han virker jo ikke akkurat så lojal. 

Anonymkode: 46032...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei ikke lett å forstå seg på ettersom han har vært ganske stille før han var med henne, kanskje det gikk opp for han at hun ikke var så tiltrekkende som han håpet på, kanskje sexen ikke var like god. Bare merkelig han sendte kysstegn og kalte meg søta igjen igår. 

Anonymkode: 0a24e...aca

 

Han har altså antenner ute flere steder. Er du villig til å gå på gress? 

Anonymkode: 935b2...c1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei ikke lett å forstå seg på ettersom han har vært ganske stille før han var med henne, kanskje det gikk opp for han at hun ikke var så tiltrekkende som han håpet på, kanskje sexen ikke var like god. Bare merkelig han sendte kysstegn og kalte meg søta igjen igår. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Så hvis han plutselig vil ligge med deg igjen nå så er det helt greit siden han sender kyssetegn og kaller deg søta? Få deg litt selvrespekt, hadde han vært interessert så hadde han ikke avslutta med deg i deg i første omgang.

Anonymkode: 3dcb8...5d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så hvis han plutselig vil ligge med deg igjen nå så er det helt greit siden han sender kyssetegn og kaller deg søta? Få deg litt selvrespekt, hadde han vært interessert så hadde han ikke avslutta med deg i deg i første omgang.

Anonymkode: 3dcb8...5d4

Neinei det er ikke greit. Lurer bare på hvorfor han gjør det? Tydelig ikke helt av interesse denne nye dama? Jeg hadde skikkelig vondt magefølelse i hele helga fordi jeg visste hab var hos henne. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neinei det er ikke greit. Lurer bare på hvorfor han gjør det? Tydelig ikke helt av interesse denne nye dama? Jeg hadde skikkelig vondt magefølelse i hele helga fordi jeg visste hab var hos henne. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Fordi han vet du er tilgjengelig og lett å få i seng, beklager vet det ikke er det du vil høre, men det er sannheten.

Anonymkode: 3dcb8...5d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt normalt. Det er en bekreftelse på at det er slutt. 

Så er det viktig å ikke sette seg til å dyrke det. 

Uvant og vemodig, så det er helt fair å kjenne på det :gruppeklem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (7 timer siden):

Absolutt normalt. Det er en bekreftelse på at det er slutt. 

Så er det viktig å ikke sette seg til å dyrke det. 

Uvant og vemodig, så det er helt fair å kjenne på det :gruppeklem:

 

Ja men er nesten litt dumt når han begynner å gi meg kysstegn med bilde av seg selv og sånn igjen, da begynner jeg å tenke på han igjen. 

Anonymkode: 0a24e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...