prill Skrevet 24. september #21 Del Skrevet 24. september LiseTV skrev (11 timer siden): Viss Giske var statsminister hadde AP vert mye større. Støre ødelegger partiet innenfra. Kjenner ganske mange som ikke kan fordra Giske, så det tviler jeg sterkt på. Er ikke bare folk i AP som er lei av alt bråket rundt han. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. september #22 Del Skrevet 24. september oss-to skrev (På 16.9.2024 den 8.39): Trur Ap hadde gjort lurt i å fase ut Ap Menn med stor M . Satse på yngre krefter. Nettopp for å vinne valget. Eg ønsker ikkje borgerleg seier. Den eneste måten å nå ut til de som burde stemme Ap er å ha sånne som Giske på listene sine. ap er i dag et parti for kvinner med utdanning som jobber i stat og kommune. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 24. september #23 Del Skrevet 24. september prill skrev (1 time siden): Kjenner ganske mange som ikke kan fordra Giske, så det tviler jeg sterkt på. Er ikke bare folk i AP som er lei av alt bråket rundt han. Han har jo drevet med splitt og hersk i Trøndelag, så det skjønner jeg godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tror og ser det Skrevet 24. september #24 Del Skrevet 24. september Med 9 kjente varsler om seksuell trakassering. Sikker på at denne apekatten skal tilbake ? Fra Nrk Da vi skal forlate stedet presser han meg opp mot veggen. Og stikker tungen sin ned i halsen min, mot min vilje. Jeg var helt uforberedt. Etterpå spør han om jeg skal være med han til hotellet, noe jeg sier nei til. Oma beskriver overfor NRK opplevelsen som sjokkerende og ubehagelig, og sier hun husker at hun følte på en flauhet der og da. NRK har snakket med en annen som var til stede på arrangementet, som sier vedkommende så en situasjon som ikke passer seg for en statsråd og en praktikant. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. september #25 Del Skrevet 26. september prill skrev (På 24.9.2024 den 18.50): Kjenner ganske mange som ikke kan fordra Giske, så det tviler jeg sterkt på. Er ikke bare folk i AP som er lei av alt bråket rundt han. Han er en flink politiker med rette holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 26. september #26 Del Skrevet 26. september Lur Venn skrev (På 16.9.2024 den 21.42): Han er en god politiker, selv om han kanskje er litt tvilsom privat Men han har vært høyst tvilsom i politikersammenheng også, det er jo hele poenget. Og dermed er han faktisk ikke en god politiker! Han er en politiker som bare tenker på seg selv (det ser vi jo tydelig, han turer på selv om det skader partiet), og han misbrukte makt og posisjon for sin egen seksuelle tilfredsstillelse. Det viser ekstremt dårlig rolleforståelse å legge seg etter jenter som er 20+ år yngre enn seg selv og som man er i en maktposisjon over. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 26. september #27 Del Skrevet 26. september JaVel skrev (På 24.9.2024 den 19.55): Han har jo drevet med splitt og hersk i Trøndelag, så det skjønner jeg godt. Ja, det har han. Skammelig. Han river Trøndelag Ap i fillebiter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. oktober #28 Del Skrevet 15. oktober Trond Giske ble vraket enda en gang av nominasjonsutvalget. Så et glimt på tv i sted, han så ikke særlig fornøyd ut nei 😅 https://www.vg.no/nyheter/i/yEmJ0A/nrk-trond-giske-vraket-av-nominasjonskomiteen-nok-en-gang 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. oktober #29 Del Skrevet 16. oktober oss-to skrev (På 16.9.2024 den 8.39): Trur Ap hadde gjort lurt i å fase ut Ap Menn med stor M . Satse på yngre krefter. Nettopp for å vinne valget. Eg ønsker ikkje borgerleg seier. Hvis du ikke ønsker borgelig seier, er dette en god strategi. For å få flest mulig stemmer bør arbeiderpartiet i tillegg til å slippe yngre krefter til, også sørge for at lederen ikke er en byråkratisk Høyrepopulist. Ap må singnalisere tydeligere at de er sosialdemokrater 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. oktober #30 Del Skrevet 16. oktober Fjugur skrev (11 timer siden): Trond Giske ble vraket enda en gang av nominasjonsutvalget. Så et glimt på tv i sted, han så ikke særlig fornøyd ut nei 😅 https://www.vg.no/nyheter/i/yEmJ0A/nrk-trond-giske-vraket-av-nominasjonskomiteen-nok-en-gang Han må snart innse at han ikke får tilgivelse fra Oslodelen av partiet Hadja er sikkert fornøyd med at han ble vraket igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. oktober #31 Del Skrevet 16. oktober Sefanja skrev (9 minutter siden): Han må snart innse at han ikke får tilgivelse fra Oslodelen av partiet Hadja er sikkert fornøyd med at han ble vraket igjen Det er jo nominasjonskomiteen i Trøndelag som har vraket han flere ganger, så dette er ikke noe som kun går på "oslodelen" av partiet. Når en av hans tidligere nære støttespillere trekker seg for å slippe til yngre krefter, og oppfordrer han til å gjøre det samme, så tenker jeg det er en god porsjon egoisme, stolthet og selvforherligelse som gjør at han kjemper på for å stå på listene fortsatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 16. oktober #32 Del Skrevet 16. oktober (endret) Sefanja skrev (26 minutter siden): Han må snart innse at han ikke får tilgivelse fra Oslodelen av partiet Hadja er sikkert fornøyd med at han ble vraket igjen Det er da ikke Oslo partiet som er probleme hans. AUF i trøndelag kan ikke fordra manen og det samme gjelder for store deller av Trøndelag AP. Han må snart inse at uanset hvor litte han bryr seg om AP, så blir han ikke mer populer i partiet av å være så egoistisk. Folka i Trøndelag har lyst å fokusere på noe annet en Giske sit ego snart..... Endret 16. oktober av Pippi Lotta 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DeprimertMann Skrevet 16. oktober #33 Del Skrevet 16. oktober LiseTV skrev (På 24.9.2024 den 7.31): Viss Giske var statsminister hadde AP vert mye større. Støre ødelegger partiet innenfra. Konkret hva er det som gjør at du liker Giske så mye bedre enn Støre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tror og ser det Skrevet 16. oktober #34 Del Skrevet 16. oktober Sefanja skrev (7 timer siden): Han må snart innse at han ikke får tilgivelse fra Oslodelen av partiet Hadja er sikkert fornøyd med at han ble vraket igjen Det flotte er at Hadia antagelig blir vraket hun også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. oktober #35 Del Skrevet 16. oktober Tror og ser det skrev (5 minutter siden): Det flotte er at Hadia antagelig blir vraket hun også. Ja, hun er heller ingen engel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. oktober #36 Del Skrevet 16. oktober Pippi Lotta skrev (8 timer siden): Det er da ikke Oslo partiet som er probleme hans. AUF i trøndelag kan ikke fordra manen og det samme gjelder for store deller av Trøndelag AP. Han må snart inse at uanset hvor litte han bryr seg om AP, så blir han ikke mer populer i partiet av å være så egoistisk. Folka i Trøndelag har lyst å fokusere på noe annet en Giske sit ego snart..... Det er jo det. Støre var delaktig i høyeste grad. Det samme var Kjersti i sentralstyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 16. oktober #37 Del Skrevet 16. oktober Sefanja skrev (4 timer siden): Det er jo det. Støre var delaktig i høyeste grad. Det samme var Kjersti i sentralstyret Det er da lokalagene i Trøndelag som har vraket Giske? Tror Dagblade skrev det var 4 lag som var for Giske, 14 i mot og 3 som ville ha et kompromis.... Jeg forstår ikke hvordan du kan skylde lokal politikerne i Trøndelag sine handlinger på Støre? Kjersti representerer vel Trøndelag så hennes handlinger synes jeg ikke du kan skylde på Oslo, men jeg har ikke hørt noe om at hu har påvirket denne vrakinga heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DeprimertMann Skrevet 17. oktober #38 Del Skrevet 17. oktober Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Det er da lokalagene i Trøndelag som har vraket Giske? Tror Dagblade skrev det var 4 lag som var for Giske, 14 i mot og 3 som ville ha et kompromis.... Jeg forstår ikke hvordan du kan skylde lokal politikerne i Trøndelag sine handlinger på Støre? Kjersti representerer vel Trøndelag så hennes handlinger synes jeg ikke du kan skylde på Oslo, men jeg har ikke hørt noe om at hu har påvirket denne vrakinga heller? Kan legge til at Trond Giske bygde opp lokallaget sitt ved å hente inn enormt mange medlemmer utenfor Trondheim og Trøndelag og han også har hentet inn mange medlemmer som aldri vil stemme Arbeiderpartiet. Så om det er noen som prøver å vinne makt lokalt ved å hente inn støtte utenfra så er det Giske. Giske er en som mener at alt er lov i krig og kjærlighet når det er han som bruker virkemidlene for å få politisk makt, men med en gang noen andre gjør noe tilsvarende mot han så anklager han dem for urent spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 17. oktober #39 Del Skrevet 17. oktober Jo, jeg spyr av hele han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. oktober #40 Del Skrevet 17. oktober DeprimertMann skrev (21 timer siden): Konkret hva er det som gjør at du liker Giske så mye bedre enn Støre? Han har en politikk som er bra for den menige mann, Støre er for mye høyre mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå