Gå til innhold

er det flaut å lage lyd når man får orgasme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

jeg klarer ikke å være stille når jeg får orgasme. Jeg skriker ikke eller noe sånt, men det blir litt lyd. 

Han liker det ikke. Jeg har lovt å prøve å holde tilbake, men jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å komme... 

Anonymkode: cbff2...4b1

Oida. Da er det jo bare å ikke komme, reise deg og si "da avslutter jeg i dusjen da, så det ikke forstyrrer deg"

Anonymkode: 55b7e...f5c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det godt så skal det være godlyder. Jeg er mannn og lager heller ikke mye lyd under akten, men et stønn eller to blir det jo når ladningen fyres av.  Men jeg ønsker jo at kvinnen skal gi lyd fra seg.  Det er jo liksom bekreftelsen på at det jeg gjør med henne er digg eller ikke. Hadde blitt kjedelig dersom begge skulle være musestille. 

Anonymkode: 9b70c...1dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke flaut. Bor selv i blokk, og moderer meg litt av og til. Eller så skrur vi på litt musikk så lydene blandes litt mer ut. Man må jo leve🫠

Anonymkode: dcb87...aed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (35 minutter siden):

er det ikke veldig tennende å forsøke å holde tilbake lyd ?  det å holde tilbake så lenge en klarer…  bare en tanke..h

Nei, virkelig ikke. Det ødelegger å skulle holde igjen

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

tror du? .. ja, kanskje... Jeg får vel være litt på vakt. 

Han sier faktisk aldri noe ellers. Alt er liksom greit, samtidig som at jeg får følelsen av at det egentlig ikke er helt greit. Hvis du skjønner hva jeg mener.  

Dvs. han kom med en kommentar igår om at jeg hadde gjort noe for én måned siden som han ikke hadde likt (hadde ikke noe med sex å gjøre). Kanskje han følte for å kritisere noe fordi jeg nettopp hadde hatt en multiorgasme og han synes det ble for mye

Han syntes det ble for mye at du hadde multiorgasme .. :( men i alle dager.. er ikke orgasmen noe av det man ønsker med sex... 

Føler han skam rundt det seksuelle, kanskje? Menn kan vel også slite med sånt. 

Anonymkode: 9274e...f29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

han kommer ikke når jeg suger ham, men han forteller om damer som har vært helt fantastisk til å suge. De har visstnok også gjort dette i garderoben i svømmehallen. 

Vi har hatt anal fordi han ville det. Han var veldig forsiktig hele tiden og var opptatt av at det ikke skulle være vondt (jeg er ikke så hypp på analt pga tidligere erfaringer).  

Han forteller at han har hatt trekant men en annen mann og en dame. 

Han virker altså ikke full av skam på noen måte. 

Ok, da kan han ikke unnskyldes med det, og det å at han skryter av tidligere kvinner angående noe du liksom ikke får like godt til er også et rødt flagg. 

Jeg tror jeg ville vurdere ham her nøye, og tenkt meg godt om. At han viser hensyn ved noe du egentlig ikke ønsker er ikke tipp topp det heller. Da hadde det vært bedre å la dette være, siden du ikke er hypp på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gått om mannen mislikte min NYTELSE under sex. Det blir faktisk for dumt.

Anonymkode: b8350...3a7

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

såpass? 

OK, takk for klar tale. Til alle som har svart her. 

Glad for at jeg ikke er helt på jordet. 

Ja, absolutt ikke sunn adferd fra en partner også når jeg leser dette tenker jeg ;

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

han kommer ikke når jeg suger ham, men han forteller om damer som har vært helt fantastisk til å suge. De har visstnok også gjort dette i garderoben i svømmehallen. 

Vi har hatt anal fordi han ville det. Han var veldig forsiktig hele tiden og var opptatt av at det ikke skulle være vondt (jeg er ikke så hypp på analt pga tidligere erfaringer).  

Spesielt at han skryter av andre erfaringer, virker nesten som han prøver dytte selvtilliten din ned på ett bunnpunkt. Så kan han presse deg med på så si hva som helst til slutt…
Dette at han presser deg til analsex når du har tidlige dårlige erfaringer og ikke hadde lyst selv er skikkelig ufint av han. Uansett hvor forsiktig han var så kommer han nok til å mase om mer. 

Hele mannen virker sketchy syns jeg utifra det du forteller her. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer skuffa hvis hun ikke lager lyd, bare å slippe seg løs så lenge du ikke lager demonlyder og forsøker å fremkalle satan selv liksom😂 Lyd er feedbacken min om det jeg gjør er digg for deg rett og slett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturlige orgasmelyder er sexy i mine øyne. Det er heller ikke bra å holde tilbake sitt naturlige jeg.

Anonymkode: 4922c...b11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror du har funnet deg en kontrollfreak, TS. Men ganske god til å skjule det, i alle fall foreløpig. Å skryte av ex'ers suging samtidig som han ikke kommer når du gjør det, har ingen andre formål enn å dukke deg litt. Konklusjonene må du selvsagt trekke selv, men jeg ville vært veldig på vakt ut fra det du beskriver her. En dame som liker å lage lyd og som får multiorgasmer, vil være en gave til de fleste menn, så du har ikke hatt flaks med partnervalget på det sexuelle planet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i blokk og det er ekstremt lytt her, så en masse lyd under sex hadde vært uaktuelt for min del.

Anonymkode: 5b4be...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

jeg klarer ikke å være stille når jeg får orgasme. Jeg skriker ikke eller noe sånt, men det blir litt lyd. 

Han liker det ikke. Jeg har lovt å prøve å holde tilbake, men jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å komme... 

For ei litta skrulle av en mann du har..🙈..Her stønnes det med høy utestemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at han ikke liker det. En psykolog ville sagt at han hørte for mye på moras orgasmer når han var barn og har fått traumer 😉

Var en gang sammen med ei dame fra sør amerika. Det hendte jeg rødmet over ropinga hennes - det var ikke tilpasset vårt protestantiske borettslag... Men jeg kunne jo ikke akkurat be henne holde kjeft heller(selv om en del av lydene virket litt tilgjort).

Anonymkode: 40849...fe7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gosj - det der hadde jeg ikke giddet å finne meg i. Lyder under sex er digg, og som noen nevner en nyttig tilbakemelding underveis. Selvsagt tilpasser man seg situasjonen; det er stor forskjell på om man er alene i et hus eller om det ligger andre i rommet ved siden av. Men altså: jeg kan ikke tenke meg noen deiligere lyd enn å høre mannen komme. Stillhet hadde vært drepende kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...