Gå til innhold

Kunne du datet en med Android-telefon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betalte 3500kr ny for denne når den var på tilbud, må nok ut med 3x for en iphone som er mer slack en denne.

Xiaomi POCO X6 Pro - 5G smarttelefon - dobbelt-SIM - RAM 12 GB / Internminne 512 GB - OLED-display - 6.67" - 2712 x 1220 piksler (120 Hz)

Dimensity 8300-UltraTSMC 4nm manufacturing processCPU: octa-core, up to 3.35GHzGPU: Mali-G615

Anonymkode: 40e61...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget er at folk som bruker iphone sløser penger, og automatisk rødt flagg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (3 timer siden):

Er man sær når man bruker android tlf? 🤔 Hvorfor er man det? 

Min observasjon er at de særeste folka bruker android. Ikke at man BLIR sær av å bruke det. 

Anonymkode: 48b81...7b0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med android?   Har selv dyr Samsung og den er bra.  Har prøvd I-phone men det ble en dyr affere, bare kluss med den. Ga den bort til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Poenget er at folk som bruker iphone sløser penger, og automatisk rødt flagg.

Tja. Min iPhone kostet ca. 8000,- og jeg pleier å beholde de i ca. 5 år. Det er mange som bruker vesentlig mer enn det på Android-telefoner og bytter de hyppigere.

Men klart, skal man spare maks er Android tingen. Jeg kan gå på Elkjøp og kjøpe en ny Android-telefon til 777,-. I den prisklassen får man bare en rimelig gammel brukt iPhone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har lest på lenge🤦‍♀️ Droppe og date noen for de ikke har IPhone🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 7259c...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig 😅 Er det så mange idioter der ute? Man kan ikke være særlig smart om man dømmer noen etter hvilket operativsystemet de bruker på mobilen 😅

Anonymkode: 06ee1...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min observasjon er at de særeste folka bruker android. Ikke at man BLIR sær av å bruke det. 

Anonymkode: 48b81...7b0

Hvorfor? Hva med dem som har brukt begge? 

Jeg kjøpte samsung fordi det var det foreldrene mine brukte, å har bare holdt meg til det etterpå av vane og fordi jeg har vært redd for at iPhone fort knuses av å falle i bakken og hver gang jeg har hørt noen bli hakket har det tilfeldigvis vært iclouden deres.

Har hatt Mac og ipad, men samsung mobil. Det er jo komplett tilfeldig. Vurderer å bytte til iPhone om den tar finere bilder, og fordi jeg syns designet er finere, men det er alt. 

Kan jo være du syns dette er en meget sær tankegang, men igjen, hvor a4 er du da? 

Anonymkode: a9bba...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? Hva med dem som har brukt begge? 

Jeg kjøpte samsung fordi det var det foreldrene mine brukte, å har bare holdt meg til det etterpå av vane og fordi jeg har vært redd for at iPhone fort knuses av å falle i bakken og hver gang jeg har hørt noen bli hakket har det tilfeldigvis vært iclouden deres.

Har hatt Mac og ipad, men samsung mobil. Det er jo komplett tilfeldig. Vurderer å bytte til iPhone om den tar finere bilder, og fordi jeg syns designet er finere, men det er alt. 

Kan jo være du syns dette er en meget sær tankegang, men igjen, hvor a4 er du da? 

Brukte ikke icloud på hverken macen eller ipaden, heller ikke sky på samsung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt mer skeptisk til en uten telefon. 🤔 Eller de som ikke er på nett/sosiale medier på grunn av et eller annet prinsipp. Altså, helt greit å ikke ha konto hist og pist, men slike som skryter av det og prøver å få andre til å virke dumme fordi de har det.

Anonymkode: 5a472...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...