Gå til innhold

Kunne du datet en med Android-telefon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke faen. Android er for sengevætere med liten pikk! 

Anonymkode: 50bb0...10a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du datet noen som henger på KG?

Anonymkode: 77349...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 18.03):

Kunne du tenkt deg å date en med annet operativsystem på telefonen?

Det har ingen betydning hvilket operasjons system daten har for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper tlf med best kamera fordi jeg trenger det. Hva en date har bryr meg svært lite. Mange får også tlf fra arbeidsgiver. Jobber også i en bransje som trenger gpu, top skjermkort, ram osv. Da blir Mac generelt for dårlig. Men til enkelt grafikk arbeid og skriving er Mac top.

Anonymkode: 87209...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bryr seg om hvilken mobil partneren har er hjernevaskede av kapitalismen

Anonymkode: 032bd...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der blir rett og slett for tåpelig, hadde hatt ingenting å si. Men positivt viss daten har en tlf så man lettere kan komme i kontakt 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tvil, men ikke hvis han kjører Tesla.

Anonymkode: 59124...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke datet noen som hadde som krav at daten hadde en bestemt type mobil. Såpass overfladiske folk er bare ikke interessante for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg virkelig driter i, så er det hvilken mobil folk har. Selv bruker jeg android og kan ikke fordra iphone. Men om mannen min skulle på et tidspunkt bytte androiden sin til en iphone, så hadde jeg spørt om han har slått seg 😂

Jeg har ei venninne som bare klager på telefonen min, og at iphone er så mye bedre bla bla. Jeg bare jatter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det er en korrelasjon mellom lav intelligens og preferanse for iphone.... 

Anonymkode: 5db9c...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe sier meg at det er en korrelasjon mellom lav intelligens og preferanse for iphone.... 

Jeg tviler heller på intelligensen til de som tror det er en korrelasjon mellom intelligens og type mobiltelefon man bruker. 

Anonymkode: 153e5...9ea

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg, bryr meg fanken om hva slags telefon den jeg dater har.

Anonymkode: 049ec...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tviler heller på intelligensen til de som tror det er en korrelasjon mellom intelligens og type mobiltelefon man bruker. 

Anonymkode: 153e5...9ea

Du mener at det er et tegn på intelligens å la være å date mennesker med annen mobiloperativsystempreferanse? Noe sier meg at du liker iphone. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du mener at det er et tegn på intelligens å la være å date mennesker med annen mobiloperativsystempreferanse? Noe sier meg at du liker iphone. 

Personen du siterer sier jo at de dømmer at noen tror intelligens kan måles utifra hvilken mobil man har?? 

Som var å dømme deg fordi du sa du dømmer noen med iPhone som dum, å her gjør du det igjen etter å ha påstått at din egen tankegang er dum.

Anonymkode: a9bba...0d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg heller ikke. Men når jeg tenker meg om er det kun de særeste folka jeg vet om som bruker android.

Anonymkode: 48b81...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bryr meg heller ikke. Men når jeg tenker meg om er det kun de særeste folka jeg vet om som bruker android.

enig. jeg liker best iphone. men har hatt android også, har et android nettbrett og en chromebook og en gamingpc. 

min erfaring er at de som har største problemet er de med android. de mååå kalle folk med iphone isheep eller icult eller tilbakestående. 

kan de ikke bare la folk ha det de foretrekker uten å måtte rakke ned på dem. det er da ingen konkurranse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er man sær når man bruker android tlf? 🤔 Hvorfor er man det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg datet ei med iphone hadde det kunne vært et rødt flagg, litt pga sløsingen. Har selv en android telefon som er raskere enn toppmodellen til iphone og koster 3 ganger mindre. Så jeg hadde blitt svært skeptisk til pengeprioriteringsevnen til vedkommende.

Anonymkode: 40e61...c2f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...