Perelandra Skrevet 16. september 2024 #21 Del Skrevet 16. september 2024 Helt greit på andre, men ikke noe for meg. Jeg synes den er for kort, og trives ikke i klær med rutemønster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #22 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Husker de svindyre rutejakkene alle skulle ha for to år siden. Ser ikke noe til dem nå😂 Anonymkode: befa0...6b0 Jeg bruker nå min rutete jakke mye, og ikke var den dyr heller. Eller det kommer sikkert an på øyet som ser om den var dyr eller ikke. Flere av mine venninner og kollegaer bruker fortsatt sine rutete jakker og er fortsatt veldig fornøyde med jakkene. Anonymkode: 38ebd...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #23 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker nå min rutete jakke mye, og ikke var den dyr heller. Eller det kommer sikkert an på øyet som ser om den var dyr eller ikke. Flere av mine venninner og kollegaer bruker fortsatt sine rutete jakker og er fortsatt veldig fornøyde med jakkene. Anonymkode: 38ebd...7cb Det merket som ble solgt her i byen som «alle» skulle ha, det ser jeg ikke mer. Ikke husker jeg hvilket merke det var heller, men det var «dyrt» siden det var ett typisk moteblaff. Anonymkode: befa0...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #24 Del Skrevet 18. september 2024 Den hadde vært finere om den var oversized. Sånn som den er på modellen ser den bare for trang ut. Anonymkode: 92257...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå