Gå til innhold

Han forteller venninna sexdetaljer om oss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr en stund nå og vi trives godt i hverandres selskap. Men jeg har fått vite at han har denne venninnen som han deler alt med. Ok jeg er vanligvis ikke en sjalu type og har flere guttekompiser, så ser derfor ikke problemet med at han har noen venninner fra jobben. Men denne venninnen er visst en han deler sexdetaljer med. Han hintet litt på dette og jeg spurte "hæ? Har du fortalt det? Hva er det du har sagt egentlig?". Han har fortalt om hvilke sexstillinger han tar meg i, hvordan jeg suger han, hva vi gjorde istedet når jeg hadde mensen, fantasier vi har delt med hverandre og ja altså dere skjønner. Hun forteller visst slikt til han også. Sist helg så jeg at han hadde fått meldingen av hun, hvor hun skrev "har akkurat hatt sex"... Jeg finner det veldig ubehagelige at han har en venninne som han har fortalt så intime detaljer om vårt sexliv. Har fortalt det til han, men jeg har en tvil om at han forstår ubehaget. Vil gjerne høre litt tanker på dette. 

Anonymkode: c525e...d57

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres utrolig merkelig og spesielt ut at to venner deler detaljer fra sine sexliv med hverandre. Jeg hadde definitivt ikke likt det om min kjæreste delte slike ting med sine venner, og det kunne ikke falle meg inn å dele slikt med noen av mine venner heller. Slike ting er PRIVAT og mellom meg og min partner og ingen annen. Og når du har fortalt ham at du ikke liker dette, så burde han jo absolutt respektere det!

Anonymkode: 53e2a...b4c

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Synes det høres utrolig merkelig og spesielt ut at to venner deler detaljer fra sine sexliv med hverandre. Jeg hadde definitivt ikke likt det om min kjæreste delte slike ting med sine venner, og det kunne ikke falle meg inn å dele slikt med noen av mine venner heller. Slike ting er PRIVAT og mellom meg og min partner og ingen annen. Og når du har fortalt ham at du ikke liker dette, så burde han jo absolutt respektere det!

Anonymkode: 53e2a...b4c

Ts her. Det synes jeg også. Er ganske ekkelt å tenke på at de deler sånne detaljer. Kan jo begynne å lure på om de bare er venner og om det kanskje er noe jeg ikke vet. Han har fortalt han har vært på kondomeriet med henne. Jeg så rart på han, han understreket at de ikke hadde ligget sammen. Men allikevel- det hele føles litt snodig. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig for å tro at dette er normal. Hadde ikke vært komfortabel med dette uavhengig av kjønn. Dersom typen hadde gjort noe slik og ikke gitt seg med det etter en prat, hadde det vært slå-opp grunn for meg. Liker å holde sex-livet privat.

Anonymkode: e0dc7...a5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva han har gjort med venninnen eller ikke, så høres han jo helt blåst ut. Og helt grenseløs. 

Du vet jo heller ikke om han forteller om sexlivet deres til flere, og enda mindre om hun forteller. Nokså kjipt om hele omgangskretsen vet om dine fantasier 🤨

Anonymkode: a53c3...9cb

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke vært komfortabel med! Utrolig ubehagelig og ekkelt. Det er faktisk privat. 

Anonymkode: a67c1...10a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har datet en fyr en stund nå og vi trives godt i hverandres selskap. Men jeg har fått vite at han har denne venninnen som han deler alt med. Ok jeg er vanligvis ikke en sjalu type og har flere guttekompiser, så ser derfor ikke problemet med at han har noen venninner fra jobben. Men denne venninnen er visst en han deler sexdetaljer med. Han hintet litt på dette og jeg spurte "hæ? Har du fortalt det? Hva er det du har sagt egentlig?". Han har fortalt om hvilke sexstillinger han tar meg i, hvordan jeg suger han, hva vi gjorde istedet når jeg hadde mensen, fantasier vi har delt med hverandre og ja altså dere skjønner. Hun forteller visst slikt til han også. Sist helg så jeg at han hadde fått meldingen av hun, hvor hun skrev "har akkurat hatt sex"... Jeg finner det veldig ubehagelige at han har en venninne som han har fortalt så intime detaljer om vårt sexliv. Har fortalt det til han, men jeg har en tvil om at han forstår ubehaget. Vil gjerne høre litt tanker på dette. 

Jeg synes sånt er ubehagelig. Min ekskjæreste sa alt mulig til sine kompiser for morro skyld. Så jeg har sagt at jeg ikke er en sånn "partyjoke" eller er ok med han gjør seg intressant ved å snakke om ting jeg har sagt til han i fortrolighet. 

Jeg tenker at han bør være åpen med deg hva han sier til henne. Om han absolutt skal fortelle og det ikke er en big deal, så bør du jo få vite hva han sier. Og hva hun sier. Hvorfor skal han holde ting de snakker om fra deg når ting du sier åpenbart ikke er privat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men denne venninnen er visst en han deler sexdetaljer med. Han hintet litt på dette og jeg spurte "hæ? Har du fortalt det? Hva er det du har sagt egentlig?". Han har fortalt om hvilke sexstillinger han tar meg i, hvordan jeg suger han, hva vi gjorde istedet når jeg hadde mensen, fantasier vi har delt med hverandre og ja altså dere skjønner. 

Hva sa han da du fortalte at det ikke vil bli flere detaljer å dele?

Anonymkode: 105f2...33e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et overtramp. Hadde ikke slitt med å ha sex med han etter det. 

Anonymkode: 8d8d7...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde slitt*** 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja er litt det jeg kjenner på også. Han skal komme over i kveld og det ligger jo sikkert en viss forventning om sex i luften. Men jeg tanken på at han sikkert vil fortelle om det til venninnen sin etterpå, evt sende hun melding som hun gjorde den gangen "har akkurat hatt sex" - gjør at jeg får ganske avsmak. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 time siden):

Jeg synes sånt er ubehagelig. Min ekskjæreste sa alt mulig til sine kompiser for morro skyld. Så jeg har sagt at jeg ikke er en sånn "partyjoke" eller er ok med han gjør seg intressant ved å snakke om ting jeg har sagt til han i fortrolighet. 

Jeg tenker at han bør være åpen med deg hva han sier til henne. Om han absolutt skal fortelle og det ikke er en big deal, så bør du jo få vite hva han sier. Og hva hun sier. Hvorfor skal han holde ting de snakker om fra deg når ting du sier åpenbart ikke er privat? 

Vil tro det er for å være morsom eller vise seg frem, ja. Men samtidig så mangler det en god dose respekt til meg som partner/andre person. 

Enig. Men samtidig så hvilket forhold vil dette bli?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja er litt det jeg kjenner på også. Han skal komme over i kveld og det ligger jo sikkert en viss forventning om sex i luften. Men jeg tanken på at han sikkert vil fortelle om det til venninnen sin etterpå, evt sende hun melding som hun gjorde den gangen "har akkurat hatt sex" - gjør at jeg får ganske avsmak. 

Føler med deg 😔

Wtf, det er merkelig oppførsel. 

Hadde følt meg som det 3 eksponerte hjulet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Snakk med han om det. Katta er ute av sekken og nå må du bestemme deg for om du vil ha det sånn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er på bærtur, men fikk en følelse av at de to er interessert i hverandre og prøver å gjøre hverandre sjalu? 🙈 Virker rart å sende mld hvor man skriver at man har akkurat hatt sex. 
Jeg har sagt til venninner at jeg og min samboer har bra sexliv, men ikke gått på detaljer. Hadde aldri snakket med en mannlig venn om sexlivet til meg og min partner, det er privat. Hadde heller aldri akseptert at min partner snakket om sexlivet vårt i detaljer til kompiser og i hvertfall ikke til ei kvinnelig venn.

Det føles som at det er noe mer i mellom dem, det er ikke sikkert at dem har gjort noe enda. Men at de er i retningen til det, rett som det er så kommer de dit hvor de ønsker å gjøre med hverandre alt de har fortalt de har gjort med sine respektive. Hvordan vet du at han tenker på deg når han har sex med deg? 
Jeg hadde tatt en alvorsprat med han og sagt rett ut at dette ønsker du ikke i forholdet og hvis han ikke respekterer det, så er det flere fisker i havet. 

Anonymkode: 74088...fc6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke greit på noen måte. Er dere veldig unge? Det er nok ganske vanlig for veldig unge menneske å ha en (feil)oppfatning om at man må dele alt for at det skal være ekte vennskap, og at det å være bestevenner er en slags unnskyldning for å utlevere andre på det groveste, men å dele intime detaljer om partner, sexliv og fantasier (?hva faen) er ikke ok. Det er vel typen din i ferd med å lære på den vanskelige måten... Jeg hadde vært så sint at jeg glødet om det var meg.

Anonymkode: f7257...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært meg så hadde jeg bare sendt ham en melding før han kom over i kveld, og så hadde jeg bare sagt at jeg hadde funnet ut at vi er altfor forskjellige og har altfor ulike verdier til å kunne fungere i et forhold, og ønsket ham lykke til videre. Spør han noe om hvorfor, så ville jeg vist til forrige melding og vist til at i min verden hverken kan eller bør man stole på en person som så lett deler mitt aller mest intime liv med andre, og at det er en fullstendig dealbreaker for meg. Så ville jeg sagt igjen at kontakten avsluttes her og nå, at jeg forventet at han respekterte det og ikke tar kontakt med meg igjen noen gang igjen.

Denne mannen kan du aldri stole på vil respektere dine grenser, han er for umoden og grenseløs og respektløs og uempatisk.

Dump, blokker, glem!

Anonymkode: 4d081...1d2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke akseptabelt. Det fine her er at han er ærlig om dette. Det er jo supert, da kan du velge om du ønsker date han videre👏🏽 Helt supert. Jeg hadde valgt å gå min vei.

Anonymkode: dbcdf...76f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Ikke normalt å dele så intime detaljer med NOEN uansett kjønn. Ikke om en har respekt for partner iallefall.

Jeg kan fortelle venninner at jeg og kjæresten har et rått sexliv, men detaljene er kun for meg og han.

Anonymkode: 9c27a...195

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ehm. Ikke normalt å dele så intime detaljer med NOEN uansett kjønn. Ikke om en har respekt for partner iallefall.

Jeg kan fortelle venninner at jeg og kjæresten har et rått sexliv, men detaljene er kun for meg og han.

Anonymkode: 9c27a...195

Dette. Det er langt over grensen å dele slike detaljer med andre, uavhengig om det er noen av samme kjønn eller motsatt kjønn. Det er supert at han forteller deg at han gjør det da. Men om han ikke forstår at det ikke er greit å dele så private ting med andre så hadde jeg nok slitt med å fortsette forholdet.

Anonymkode: dd79a...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...