Gå til innhold

Kompis sov over hos meg etter byen, er det greit?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

takinova skrev (2 minutter siden):

Hvordan ser et slikt forhold ut i den konteksten vi leser i denne tråden?

Litt usikker på hva du mener. Jeg tenker generelt, hva folk skriver her inne. Og som jeg skrev i et tidligere innlegg i denne tråden, så hadde det ikke vært noe problem mellom meg og min samboer dersom det TS forteller hadde vært oss. Vi er begge veldig trygge på at vi kan stole på hverandre. 

Anonymkode: 9d01c...ef5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når man leser inne på dette forumet er det trist å se hvor mange som ikke har det godt i parforholdene sine. Så mye sjalusi og manglende tillit. Som i denne tråden, forventer jo folk nærmest automatisk at den andre parten er utro, uansett hvor lite hold den påstanden har. Jeg hadde faktisk unnet alle mennesker gleden av å være i et parforhold som er basert på ren gjensidig tillit. 

Tja, kan bare snakke for meg og det forholdet jeg er i. Vi liker veldig godt ekskusivitet på alle områder. Det er faktisk med på å knytte oss mer sammen. Så lenge vi tenker likt om saken er det naturligvis uproblematisk. Problemene begynner når man er uenige om saken, og TS har jo ikke peiling på hvor kjæresten står på området.

Jeg ser ikke ned på ditt forhold selv om dere gjør det annerledes. Jeg hadde hatt null glede i å ha et forhold som ditt. Det kan du tro meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt usikker på hva du mener. Jeg tenker generelt, hva folk skriver her inne. Og som jeg skrev i et tidligere innlegg i denne tråden, så hadde det ikke vært noe problem mellom meg og min samboer dersom det TS forteller hadde vært oss. Vi er begge veldig trygge på at vi kan stole på hverandre. 

Jeg mener: Da hadde du ikke hatt noe problem med at han overnattet hos ei han var på nach hos? Og han hadde ikke hatt noe problem om du gjorde det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Seriøst.  Om typen ikke er ok mred at dama tar med seg menn hjem alene etter fest så er han ikke noe å samle på.

De fleste menn ville ikke brukt tid på DEG.

Menn med ryggrad er åpenbart røde flagg. 

Anonymkode: 30a96...4f2

Du kaller det ryggrad, jeg kaller det å være sjalu og mangle tillit. Og ja, sjalusi og mangel på tillit er rødt flagg.

Og så hopper du rett til angrep. Fint karaktertrekk.

Anonymkode: da61e...7d6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (Akkurat nå):

Tja, kan bare snakke for meg og det forholdet jeg er i. Vi liker veldig godt ekskusivitet på alle områder. Det er faktisk med på å knytte oss mer sammen. Så lenge vi tenker likt om saken er det naturligvis uproblematisk. Problemene begynner når man er uenige om saken, og TS har jo ikke peiling på hvor kjæresten står på området.

Jeg ser ikke ned på ditt forhold selv om dere gjør det annerledes. Jeg hadde hatt null glede i å ha et forhold som ditt. Det kan du tro meg på.

Om dere er enige er det jo fint, men det virker ikke sunt når man ikke kan omgås det motsatte kjønn uten at det er en automatisk mistanke om utroskap. Det går liksom ikke i hop med tillit, som er en veldig viktig grunnmur i et forhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 13.49):

I går var jeg ute på byen. Hadde med meg venner hjem på nach, også endte en kompis/bekjent å sove over på sofaen min. Jeg sov selvsagt i min egen seng. 

Har relativt ny kjæreste, vi bor ikke sammen og han var ikke med i går. Nå kjenner jeg at jeg stresser over dette. 

Er det greit? Takk for ærlige svar. 

Skjedde ingenting, har aldri skjedd noe heller. Bare en venn. 

Anonymkode: 84dda...63f

Ja hvorfor skulle ikke det være greit? 

Hva er galt med det? 

Dere sov ikke sammen, du har ingen grunn til å skjule det.. 

Hadde ikke min kjæreste godtatt det, så ville det ikke vært kjæresten min lenge. 

Anonymkode: e3407...3d0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kaller det ryggrad, jeg kaller det å være sjalu og mangle tillit. Og ja, sjalusi og mangel på tillit er rødt flagg.

Og så hopper du rett til angrep. Fint karaktertrekk.

Anonymkode: da61e...7d6

At ei dame han akkurat har begynt å date holder nach hvorpå en av gutta overnatter; hvis man reagerer på det så er det røde flagg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (1 minutt siden):

Jeg mener: Da hadde du ikke hatt noe problem med at han overnattet hos ei han var på nach hos? Og han hadde ikke hatt noe problem om du gjorde det? 

Stemmer. For begge vet at det aldri kommer til å skje noe. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor skulle ikke det være greit? 

Hva er galt med det? 

Dere sov ikke sammen, du har ingen grunn til å skjule det.. 

Hadde ikke min kjæreste godtatt det, så ville det ikke vært kjæresten min lenge. 

Anonymkode: e3407...3d0

Hun stresser med det, fordi hun vet det er noe galt med det.

Anonymkode: af641...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. For begge vet at det aldri kommer til å skje noe. 

Det må være godt å leve så naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være godt å leve så naivt.

Vi er ikke naive. Tillit er ikke naivitet. Jeg håper oppriktig at du får oppleve ren gjensidig tillit en dag. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om dere er enige er det jo fint, men det virker ikke sunt når man ikke kan omgås det motsatte kjønn uten at det er en automatisk mistanke om utroskap. Det går liksom ikke i hop med tillit, som er en veldig viktig grunnmur i et forhold. 

Verken jeg eller han hadde vært utro. Da må det skje en brå vending i forholdet.

De fleste av oss har heller ikke sagt noe imot å omgås det andre kjønn men å invitere hjem på overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke naive. Tillit er ikke naivitet. Jeg håper oppriktig at du får oppleve ren gjensidig tillit en dag. 

Krysser fingrene for at den tilliten aldri blir brutt for din del. For med den type naivitet som du legger for en dag, så kommer det til å bli brutalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (Akkurat nå):

Verken jeg eller han hadde vært utro. Da må det skje en brå vending i forholdet.

De fleste av oss har heller ikke sagt noe imot å omgås det andre kjønn men å invitere hjem på overnatting.

Slik det fremgår av HI var ikke dette å invitere hjem på overnatting, men at noen krasjet på sofaen etter et nach, og at hun sov i egen seng. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du fremstiller deg selv som utrygg faktisk slik du forkynner om den tilliten dere liksom har. Er dere egentlig uanige om hva som er ok og ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den tilliten aldri blir brutt for din del. For med den type naivitet som du legger for en dag, så kommer det til å bli brutalt.

Synd at du ikke unner andre å være i et forhold basert på ren tillit. Jeg unner deg det, og håper du får det en dag. Men det blir litt vanskelig med din tankegang. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Macro skrev (2 minutter siden):

Du fremstiller deg selv som utrygg faktisk slik du forkynner om den tilliten dere liksom har. Er dere egentlig uanige om hva som er ok og ikke?

Nei, det gjør jeg ikke. Og jo, vi har snakket gjennom alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Og jo, vi har snakket gjennom alt.

For meg gjorde du det jo.

Men ja i både mitt og ditt tilfelle er ting snakket om og det er enighet. Det er ikke casen i TS sitt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (1 minutt siden):

For meg gjorde du det jo.

Men ja i både mitt og ditt tilfelle er ting snakket om og det er enighet. Det er ikke casen i TS sitt forhold.

Oki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (2 timer siden):

Slutt å tull nå. 

Vi er mange i forhold med trygge og voksne partnere. Partnere som kjenner sin egen verdi. 

Jeg har også lesbiske venninner som overnatter. 😂

Hvis dama har et snev av respekt for typen så har hun ikke andre menn på overnatting. Hvis du ikke skjønner det av deg selv så bør du få sjekket innsiden av huet ditt. 

Anonymkode: cd9bf...457

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...