Gå til innhold

Firemannsbolig og naboen har sex på balkongen sin nå…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kast ei bøtte med kaldt vann på dem.

Anonymkode: 12de6...44f

Hahaha! Jeg hadde spylt dem med hageslangen.

Anonymkode: fc06c...a94

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Delta i samleiet?  If you can’t beat them, join them.

Anonymkode: a6f23...947

🤣🤣

Anonymkode: 02846...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kast ei bøtte med kaldt vann på dem.

Anonymkode: 12de6...44f

De bor i 2. etg…

Anonymkode: 4a08a...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppfatter at dette er et sameie eller borettslag? Da har dere vel husordensregler, og du kan klage på at de ikke følger disse til styret og følge det opp. Gjentatte brudd kan vel i ytterste konsekvens føre til at de må flytte. 

Anonymkode: 02605...769

Styret her er udugelige og bråker minst like mye selv…

Anonymkode: 4a08a...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må jo få ha sex hvor de vil i eller i tilknytning til sin egen bolig. Om det er høylytt får en bare bære over med, eller flytte til skauen uten naboer. Ingen som har tatt skade sikkert. Pass på ditt eget, så passer naboen sikkert på sitt. :)

Anonymkode: 6a8d9...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk må jo få ha sex hvor de vil i eller i tilknytning til sin egen bolig. Om det er høylytt får en bare bære over med, eller flytte til skauen uten naboer. Ingen som har tatt skade sikkert. Pass på ditt eget, så passer naboen sikkert på sitt. :)

Anonymkode: 6a8d9...29b

Ikke ute på balkongen og så høylydt at folk vekkes av det. Kombinert med fyll og raving rundt de andre sine hushjørner er ikke dette verken greit eller lovlig. Ufyselig og kvalm oppførsel kan de ha i eneboliger langt unna naboer. Dette er plagsom hensynsløs atferd.

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Styret her er udugelige og bråker minst like mye selv…

Anonymkode: 4a08a...f91

Da hadde jeg engasjert meg i styret selv, eller flyttet. Hva slag sted er dette egentlig- høres høyst uvanlig ut med et sted der styremedlemmene bråker mer enn de som bedriver fyllebråk og har høylytt sex utendørs. Hva gjør styremedlemmene egentlig - Selger narkotika på fellesarealene?

Anonymkode: 02605...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke ute på balkongen og så høylydt at folk vekkes av det. Kombinert med fyll og raving rundt de andre sine hushjørner er ikke dette verken greit eller lovlig. Ufyselig og kvalm oppførsel kan de ha i eneboliger langt unna naboer. Dette er plagsom hensynsløs atferd.

Anonymkode: 4a08a...f91

Er det deres egen balkong så kan de vel ha sex der vel?

Anonymkode: 6a8d9...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De er alkoholikere og fulle 6 av sju dager i uka. Har bedt de om å være stille før. Så perverse og ekle som de er, orker jeg ikke å snakke med de igjen. Jeg var høflig på dugnad. Endte med at hun stjal gårdskosten min… 

Anonymkode: 4a08a...f91

:) gårdskosten ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da hadde jeg engasjert meg i styret selv, eller flyttet. Hva slag sted er dette egentlig- høres høyst uvanlig ut med et sted der styremedlemmene bråker mer enn de som bedriver fyllebråk og har høylytt sex utendørs. Hva gjør styremedlemmene egentlig - Selger narkotika på fellesarealene?

Anonymkode: 02605...769

Faktisk ikke langt fra sannheten 😆 ja, det er ille.

Anonymkode: 4a08a...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var tenåring, så knulla naboene høylytt. Det jeg gjorde var å runke til lydene 😅 Så ikke ta det for gitt at det skader tenåringer. 

For øvrig så er det ikke nødvendigvis så mye du kan gjøre med dette. Folk kan drikke og støye frem til klokken er 23. De kan knulle og stønne høyt også. Unntaket er om de blotter seg, men siden de er i 2 etg på en firemannsbolig, så er de nok innafor der også. 

Sameiet kan jo selvfølgelig lagt noen regler, og jeg er usikker på jussen der, men jeg tviler på det kan være særlig inngripende i andre folks privatliv før man blir utfordret juridisk på det. 

Den enkleste løsningen er nok å flytte selv. Jeg tipper om dere finner en måte å angripe problemene på, så er det en lang prosess før det får noen faktiske konsekvenser. Et alternativ er jo å snakke til de med respekt og si hva du opplever. Da bør du kanskje droppe å nevne at hun lager ekle lyder, noe til og med jeg reagerer på at du sier. Ta kontakt med folk, og ikke kommuniser på en måte som får de i forsvarsposisjon, der funker som oftest best. 

Endret av Kinksten
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det deres egen balkong så kan de vel ha sex der vel?

Anonymkode: 6a8d9...29b

Nei. Loven sier man ikke skal utsette andre for slikt, så det er faktisk ikke lovlig dersom der er innsyn. 

Anonymkode: 2f69a...000

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Loven sier man ikke skal utsette andre for slikt, så det er faktisk ikke lovlig dersom der er innsyn. 

Anonymkode: 2f69a...000

Firemannsbolig, andre etasje - da er oddsen for at det er begrenset med innsyn. Er de under dyne, så er det heller ikke et problem. Men det kan være sjenerende adferd så klart. Men politiet prioriterer ikke vold og innbrudd - så neppe dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe interessant nabolag du har bosatt deg i, hverdagene dine blir i alle fall ikke kjedelige når det meste åpenbart kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

De er alkoholikere og fulle 6 av sju dager i uka. Har bedt de om å være stille før. Så perverse og ekle som de er, orker jeg ikke å snakke med de igjen. Jeg var høflig på dugnad. Endte med at hun stjal gårdskosten min… 

Anonymkode: 4a08a...f91

Ganske klart hva jeg ville gjort, ja. Det er bare å flytte. 

Anonymkode: e78ca...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...