Kittykat Skrevet 18. september #21 Del Skrevet 18. september Har ikke begynt å kjøpe noen gaver ennå, men har begynt å få ideer om gaver til noen av mottakerne. Begynner vel ikke å kjøpe julegaver før i November, kjenner jeg meg selv rett. Jeg sier jeg skal begynne tidlig hvert år, men så blir det nesten panikkshopping i Desember for å få kjøpt til alle 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #22 Del Skrevet 19. september Ja, er nok halvveis. Anonymkode: 1763e...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #23 Del Skrevet 19. september Nei, utsetter det lengst mulig. Hater å kjøpe julegaver! Har 17 stk vi må gi til, og det er et herk. Skulle ønske jeg slapp. Anonymkode: 978b6...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 19. september #24 Del Skrevet 19. september 5 stk unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #25 Del Skrevet 26. september Ja, kjøpt flere gaver. Handlet masse Lego til egne barn og nieser/nevøer. Ellers litt ritualas på salg til eldre barn, pannebånd/votter til venners barn. fått noen ønskelister alt, så de har jeg begynt på. Anonymkode: 4e2b3...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. september #26 Del Skrevet 27. september Nei, venter alltid til slutten av november eller begynnelsen av desember. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 27. september #27 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 17.55): Nei, utsetter det lengst mulig. Hater å kjøpe julegaver! Har 17 stk vi må gi til, og det er et herk. Skulle ønske jeg slapp. Anonymkode: 978b6...966 Da burde du slutte med det! Du hater det, og synes det er noe herk,- da er det egentlig ikke gaver, men tvang. Gaver som ikke er gitt med glede, er ikke noe å ha. Ingen “må” noe som helst når det gjelder jul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #28 Del Skrevet 27. september Niks, venter til slutten av oktober/begynnelsen av november. Anonymkode: 75979...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. september #29 Del Skrevet 27. september Jeg har begynt og er ferdig med 2. Har påbegynt 3 andre. Jeg kommer til å kjøpe litt etterhvert nå og skal være ferdig til 1 Desember. Orker ikke stresse rundt etter gaver når jula nærmer seg. Skal kjøpe inn det meste av mat og drikke også før Desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #30 Del Skrevet 27. september Jeg har faktisk kjøpt 1 😅 begynner aldri så tidlig, men fant et rituals sett på Lyko på tilbud, som min far skal få. Anonymkode: a80e3...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #31 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 10.59): Spisbare gaver synes jeg ikke er lett,når de enten må sendes i posten eller gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass. Anonymkode: fe830...72e Begge deler går fint, om man bare tenker seg om, og pakker godt. Anonymkode: ffe2d...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 17.55): Nei, utsetter det lengst mulig. Hater å kjøpe julegaver! Har 17 stk vi må gi til, og det er et herk. Skulle ønske jeg slapp. Anonymkode: 978b6...966 Er derfor alt er gjort. 12 barn, 9 voksne, utover kjernefamilien. Stressnivå - null. I stedet for utsettelse, der pulsen øker hver gang man tenker på at det ikke er fikset. Anonymkode: ffe2d...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #33 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, kjøpt flere gaver. Handlet masse Lego til egne barn og nieser/nevøer. Ellers litt ritualas på salg til eldre barn, pannebånd/votter til venners barn. fått noen ønskelister alt, så de har jeg begynt på. Anonymkode: 4e2b3...b65 hvor kjøpte du Rituals på salg? Anonymkode: 6e468...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #34 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvor kjøpte du Rituals på salg? Anonymkode: 6e468...5dc Fant på Lyko f.eks. Var også litt salg på Rituals. rituals homme gaveboks S, 179kr fremfor 299kr Anonymkode: 4e2b3...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #35 Del Skrevet 27. september Nei, jeg har ikke startet. Kommer til å kjøpe det meste på julemarked i starten av desember. Har bestemt meg for at alle får spiselige gaver i år. Anonymkode: 2afd4...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #36 Del Skrevet 29. september Nope. Og erfaringsmessig bør jeg vente til slutten av november med det også. Jeg elsker nemlig handle, og pakke inn, gaver. Så når jeg gjør det for tidlig, ender jeg bare med å kjøpe mer igjen senere 😅 Ikke spesielt økonomisk! Anonymkode: 83081...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #37 Del Skrevet 29. september Jepp! Har handlet inn 3 julegaver 🤗 Anonymkode: 2cb37...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #38 Del Skrevet 6. oktober Men jeg tviler på at jeg vil gi noen gaver til ønsketreet på kjøpesenteret. Gaveønskene er rett og slett for dyre for meg. Anonymkode: fe830...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #39 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 0.01): Jeg har kjøpt én ting og begynt å få litt ideer på hva jeg skal gi til de unge i familien. Anonymkode: 729dd...f98 Jeg kjøper kun gaver til kjæresten min, en venninne, 2 tante barn, og mine 3 barn + 1 bonus barn. Jeg har kjøpt til minste min, og tantebarn. Bestilt julekort også. Anonymkode: f7a4b...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #40 Del Skrevet 6. oktober Ja, har kjøpt endel gaver. Ca. 10 stk. Anonymkode: 0389d...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå