Paulinetta Skrevet 14. september #41 Del Skrevet 14. september Jeg får kanskje noen snapper av hva som pågår (dansing, konsert, maten), men sjelden noe som ikke alle på vennelista hans får. Han får enda mindre av meg, jeg snapper ikke den slags. Vi har ikke pratet om det, jeg tror bare vi er like der. Ingen av oss er sjalu, begge er trygg på at den andre er greiiiiit forelska: kos deg på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #42 Del Skrevet 14. september Sender han en melding, er det jo søtt av han. Men det er ikke noe du kan forvente, eller reagere negativt på om han ikke gjør. Fokuser på deg selv den kvelden, vis at du har et liv og ikke er ei sjalu og kontrollerende dame. Anonymkode: 29c0c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #43 Del Skrevet 14. september Vanlig og vanlig.. Tror nok det er mange som ikke føler det er så veldig naturlig å sende livstegn hele tiden. Eneste er at når man er dønn forelsket, så "forventer" jeg at det tikker inn en fyllemelding sånn når han ramler hjem alene og tenker på meg 😁 Ikke sånn at jeg blir dønn skuffa om den ikke kommer, men det er hyggelig å få 😛 Anonymkode: dfa13...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Barbara Skrevet 14. september #44 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei folk er ulike. Hvis din kjæreste ikke klarer gi deg trygghet så er det et problem. Uansett alder. Folk er ulike. Hvis min kjære vet jeg trenger trygghet gir han meg det❤ Anonymkode: 36bb0...8bc Du skjønner det at han ikke konstant kan gjøre deg trygg når han er ute på noe? Du er klar over at om han er på en firmafest eller er på noe på byen sammen med venner eller kollegaer så dukker det opp ei dame som vil friste med et eller annet? Tryggheten han gir deg er at han kommer seg hjem til seg selv eller til deg uten at andre er med, ikke en melding eller snap på telefonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #45 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er ikke snakk om å rapportere og ikke hele tiden. Å sende en snap iløpet av en 6 timers-periode er vel ikke helt uoppnåelig? Ts Anonymkode: fdf42...91a Men hvorfor krever du det? For det er jo faktisk det du gjør. Anonymkode: 042bf...76f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #46 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra. I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med. Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag. Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold? Anonymkode: fdf42...91a Jo, jeg syntes han burde gi livstegn. Jeg hadde aldri droppet å gi livstegn på en hel dag om jeg var i forhold, uansett hvor lenge det hadde vart. Anonymkode: d419b...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #47 Del Skrevet 14. september Jeg synes det virker 'too much'. Sitter ikke og sjekker telefonen når jeg koser meg og har det gøy. Om kjæresten min forventet melding eller tilsvarende når jeg var i festlig lag, hadde jeg tenkt at han var litt kontrollerende. Anonymkode: d645c...d51 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 14. september #48 Del Skrevet 14. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke snakk om å rapportere og ikke hele tiden. Å sende en snap iløpet av en 6 timers-periode er vel ikke helt uoppnåelig? Ts Anonymkode: fdf42...91a Det er helt tåpelig.Han er jo opptatt. Når jeg nå også fikk med meg at dete er voksne er jeg letter sjokkert Iver den barnslige usikkerheten din. Du burde snakke om det, ordentlig. Endret 14. september av Rotemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #49 Del Skrevet 14. september Det er en vanlig kjent norm at man helst ikke sitter og tekster på fest. I tillegg er det jo så utrolig viktig å vise hverandre tillit helt fra starten av forholdet. Ingen vil ha en kontrollerende/sjalu kjæreste og mye mas når man vet kjæresten er ute på noe sosialt blir sjeldent positivt mottatt er min erfaring. Så ha is i magen denne gang og ikke mas. Så kan du evt heller forsøke å lage en avtale for fremtidige selskapeligheter om å gi en lyd fra seg i løpet av kvelden for å høre om alt er ok. Skulle han derimot være negativ til dette fordi han vil konsentrere seg om festen når han er på fest, så bør dette aksepteres. For det kan uansett lett oppfattes som en form for kontroll. Anonymkode: b590a...557 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. september #50 Del Skrevet 14. september Når jeg er sosial hsr jeg fokus på de jeg er sammen med, ikke på telefonen - og det er vanvittig irriterende med de som ikke kan være borte fra kjæresten noen timer uten å måtte holde kontakten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #51 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke snakk om å rapportere og ikke hele tiden. Å sende en snap iløpet av en 6 timers-periode er vel ikke helt uoppnåelig? Ts Anonymkode: fdf42...91a Ikke bli sint på han når han egentlig ikke har gjort noe galt. Det er bare ulike forventninger. Ta en prat om det, hvor du er åpen og ærlig på hvordan du er og føler det rundt sånne ting. Det er ikke lett for andre å vite at dersom de legger bort mobilen på fest, så sitter kjæresten og føler på at hun ikke er elsket lengre liksom. Noen ganger må man fortelle at jeg er sånn og slik og kan føle på ditt og datt når du gjør dette. Dette med teksting er jo nærmest en klassiker hvor man kan ha helt forskjellig språk og vaner. Jeg hadde en kjæreste som var helt håpløs på tekst, jeg sa fra om et par banale småting til han som han justerte på. Det er jo ikke alltid mye som skal til, og man ønsker jo at den andre skal være happy, så når de sier fra hva som gjør dem glade så er det jo noe man ønsker å gjøre. Men pass på å ikke kreve eller være kontrollerende.. jeg kan ha forståelse for hvorfor det er hyggelig med en snap fra den andres kveld, men jeg hadde respondert dårlig på det om en kjæreste KREVDE rapportering. Legg det frem mer som "jeg føler" i stedet for "du må". Og tenk litt over dette selv i forkant - hvorfor skal du ha denne meldingen, egentlig? Helt ærlig? Hva skal du med den, hva betyr den. Ikke kom drassende med at du er redd for at han kan ligge i en grøft et sted. Det er andre årsaker her. Fra hans ståsted, som ikke er en som melder fra fest, så er det jo du som er den rare her. Så du må forklare han hvordan du er og så forklarer han hvordan han er og tenker. Og så blir man da enda litt bedre kjent med hverandre og kan møte hverandre bedre på det. Og sånn er det å være i et forhold. Anonymkode: dfa13...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 14. september #52 Del Skrevet 14. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for et fint svar! Ble litt paff av noen av svara her, for jeg er ikke hysterisk rundt dette selv om jeg har noen ønsker som ikke helt innfris. Om jeg tar det opp med han blir det ikke for å anklage. Ts Anonymkode: fdf42...91a Du gjentar til det kjedsommelige at det hadde vært «koselig». Men det er ikke sant. Dine overdrevne behov for at han skal trygge deg er Sannheten. Du er en voksen kvinne som ikke engang reflekterer over tilbakemeldingene og tar innover deg at folk kanskje har rett. Isteden blir du fornærmet og fortsetter å skrive «koselig». Du er uærlig med deg selv og du kan vel snart slutte å skrive «er ikke hysterisk, synes bare det er koselig».? Klokka er 12 og du sitter fortsatt og håper på melding istedenfor å nye lørdagskvelden. Du får kaste masken og informere han om at du trenger validering med noen få timers mellomrom hver dag. For det er jo sannheten. Endret 14. september av Rotemor 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #53 Del Skrevet 14. september Lady_Barbara skrev (33 minutter siden): Du skjønner det at han ikke konstant kan gjøre deg trygg når han er ute på noe? Du er klar over at om han er på en firmafest eller er på noe på byen sammen med venner eller kollegaer så dukker det opp ei dame som vil friste med et eller annet? Tryggheten han gir deg er at han kommer seg hjem til seg selv eller til deg uten at andre er med, ikke en melding eller snap på telefonen. Min kjæreste er aldri på fest uten meg så det er ikke et problem. Vi drikker ikke , kun på julebord evt i bryllup sammen 1-2 ganger i året. Trygghet er hva den enkelte trenger,ingen fasit. Anonymkode: 36bb0...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #54 Del Skrevet 14. september Dette høres ut som et aldri så lite mareritt-forhold å være i for min del. Jeg er kvinne og har aldri forventet at samboer (eller tidligere kjærester) skulle melde meg om de er ute på fest eller andre selskapeligheter uten meg. Og omvendt. Når jeg er uten han, sender jeg ikke tilstandsrapporter. Om TS må ha melding for å føle seg trygg blir det litt feil, for den eneste som kan bygge den tryggheten er hun selv. Anonymkode: 9e088...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #55 Del Skrevet 14. september Rotemor skrev (22 minutter siden): Du gjentar til det kjedsommelige at det hadde vært «koselig». Men det er ikke sant. Dine overdrevne behov for at han skal trygge deg er Sannheten. Du er en voksen kvinne som ikke engang reflekterer over tilbakemeldingene og tar innover deg at folk kanskje har rett. Isteden blir du fornærmet og fortsetter å skrive «koselig». Du er uærlig med deg selv og du kan vel snart slutte å skrive «er ikke hysterisk, synes bare det er koselig».? Klokka er 12 og du sitter fortsatt og håper på melding istedenfor å nye lørdagskvelden. Du får kaste masken og informere han om at du trenger validering med noen få timers mellomrom hver dag. For det er jo sannheten. Herregud som du lirer av deg! «Klokka er 12 og du sitter fortsatt» bla bla. Nope, det gjør jeg ikke, jeg er på vei i seng etter å sett film, så rull inn sinnapuppen og ta en chillpill. Godnatt🫡 Koselig hilsen ts Anonymkode: fdf42...91a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 15. september #56 Del Skrevet 15. september (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud som du lirer av deg! «Klokka er 12 og du sitter fortsatt» bla bla. Nope, det gjør jeg ikke, jeg er på vei i seng etter å sett film, så rull inn sinnapuppen og ta en chillpill. Godnatt🫡 Koselig hilsen ts Anonymkode: fdf42...91a Selvinnsikt kan kanskje læres. Selv om folk mener at andre har en patetisk og umoden oppførsel betyr ikke det at de er sinte. Men uttrykk som «rull inn puppen» sier derimot mye. Endret 15. september av Rotemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. september #57 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er jo ikke meldeplikt. Det hadde vært koselig om han hadde hatt lyst til å sende en hilsen ila kvelden bare. En har jo forhåpentligvis lyst til at partneren skal ha det bra. Ts Anonymkode: fdf42...91a Må du ha en mld for å ha det bra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #58 Del Skrevet 15. september Husker ikke om jeg har svart i tråden 😅 Men vi sender snap til hverandre iløpet av dagen uansett om det er jobb, kveld, helg, fest eller hva det nå skal være. Jeg liker det, han liker det 🙂 Blir alltid noe "savner deg" i løpet av kvelden, en oppdatering på musikken, folka, noe dansing, nattmat, hva som helst. Vi kan også gjerne stille som sjåfør for hverandre og henter både kjæresten og venner og svipper folk hjem. Kjæresten min har brukt å ligge en del rundt, hatt med seg damer hjem og slike ting. Han kan ikke være ute en kveld på byen uten det kommer tilbud. Jeg må selvfølgelig bare stole på han. Hva annet er valget liksom? Bure han inne? 😅 Uansett, vi er 40 år, vi liker å gi hverandre en lyd iløpet av kvelden 🙂 Hender vi bruker barna som påskudd også 😅 Anonymkode: 91e39...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #59 Del Skrevet 15. september Og hvordan går det i dag TS?? Anonymkode: 36bb0...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 16. september #60 Del Skrevet 16. september Normalen for meg og kjæresten er at når vi er sosiale med andre så er vi sosiale med de vi er sammen med. Vi prater hver dag på tlf eller chat. Eneste «regelen» vi har er at vi melder hverandre når vi er trygt hjemme. Kun fordi det gir oss sjelero(kun fordi vi vil vite at den andre er trygg, null med sjalusi eller tillit) Avhengig av når vi er hjemme og formen så melder vi litt etterpå eller så prater vi dagen etter🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå