AnonymBruker Skrevet 14. september #21 Del Skrevet 14. september Hadde vært koselig å høre noe, men hadde ikke forventet det. Anonymkode: 6a8d4...4f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #22 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg var yngre ventet jeg på lyd fra han jeg var sammen med. Men han jeg er sammen med nå har jeg aldri hatt behov for å høre fra han, heller ikke i start fasen. Men har følt meg veldig trygg på han hele tiden, vært sammen i 14 år. Anonymkode: 5f11b...8d9 Kanskje det er den tryggheten som mangler. Ts Anonymkode: fdf42...91a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #23 Del Skrevet 14. september Det er helt normalt å ikke gi lyd fra seg mens man er opptatt på fest! Uansett hvor lenge man har vært sammen! Gjør deg selv - og han - en tjeneste og legg litt mindre energi i hvem som skriver og svarer på hvilke meldinger når. Anonymkode: 4822d...a1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #24 Del Skrevet 14. september Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): La han ha en god fest uten mld plikt Er jo ikke meldeplikt. Det hadde vært koselig om han hadde hatt lyst til å sende en hilsen ila kvelden bare. En har jo forhåpentligvis lyst til at partneren skal ha det bra. Ts Anonymkode: fdf42...91a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sveits Skrevet 14. september #25 Del Skrevet 14. september Hva om tenker mer på han nå og ikke så mye på deg. For han vil bli flau om det er slik dere skal ha det fremover. Folk vil spørre han hva slags dame du er som må ha melding fra han når han er opptatt med å ha det artig. Du kommer mye lengre med å la han nyte fritiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Barbara Skrevet 14. september #26 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men når du sier «mannen min» så regner jeg med at dere bor sammen og at han kommer hjem etter fest? Blir jo litt annerledes da. Ts Anonymkode: fdf42...91a Ja, det stemmer det. Vi er gift og bor sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #27 Del Skrevet 14. september Tja. Det er ingenting påfallende eller "for dårlig" i at du ikke har hørt fra ham. Det er selvfølgelig ikke jævlig vanskelig for ham å gi et livstegn eller sende en melding om at han er glad i deg, men det er helt vanlig og helt i orden at det ikke faller ham inn også. Det betyr overhodet ikke at han ikke vil at du skal ha det bra, ei heller at han ikke tenker på deg i løpet av kvelden. Så betyr selvfølgelig ikke det at man skal sykeliggjøre dine følelser, det at du skulle ønske du fikk en melding eller to er helt greit det også. Det tror jeg nok mange, særlig i et relativt ferskt forhold, gjerne skulle fått når partneren er ute på en ordentlig fyllefest uten dem. Både at du skulle ønske du fikk en melding, og at det ikke faller ham inn å sende en melding, er langt innenfor det som er normalt og okay. Du kan helt fint lufte dette for ham i ettertid, men da må det i så fall gjøres på en måte der du er tydelig på at han ikke har gjort noen verdens ting galt. Og selvfølgelig ikke ta dette opp nå i kveld. Anonymkode: b25a2...686 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #28 Del Skrevet 14. september Ja ,jeg hadde forventet 1 fin melding minimum der han skriver han elsker meg. Jeg hadde blitt usikker og svært irritert om ikke. Når det er sagt fest er fest og når promillen stiger glemmes ofte mobilem,men en melding og 2 ila kvelden absolutt ja. Har du hørt noe nå? Anonymkode: 36bb0...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #29 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke snakk om å rapportere og ikke hele tiden. Å sende en snap iløpet av en 6 timers-periode er vel ikke helt uoppnåelig? Ts Anonymkode: fdf42...91a Nå må du gi deg! Anonymkode: 1bf6c...716 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september #30 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra. I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med. Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag. Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold? Anonymkode: fdf42...91a I en perfekt verden så burde man kanskje det, men man drikker, man har det gøy, tiden flyr osv. 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september #31 Del Skrevet 14. september Du har dine forventninger, det er i og for seg greit, men at han ikke gjør som du forventer sier heller ikke noe om hans intensjoner eller noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #32 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tja. Det er ingenting påfallende eller "for dårlig" i at du ikke har hørt fra ham. Det er selvfølgelig ikke jævlig vanskelig for ham å gi et livstegn eller sende en melding om at han er glad i deg, men det er helt vanlig og helt i orden at det ikke faller ham inn også. Det betyr overhodet ikke at han ikke vil at du skal ha det bra, ei heller at han ikke tenker på deg i løpet av kvelden. Så betyr selvfølgelig ikke det at man skal sykeliggjøre dine følelser, det at du skulle ønske du fikk en melding eller to er helt greit det også. Det tror jeg nok mange, særlig i et relativt ferskt forhold, gjerne skulle fått når partneren er ute på en ordentlig fyllefest uten dem. Både at du skulle ønske du fikk en melding, og at det ikke faller ham inn å sende en melding, er langt innenfor det som er normalt og okay. Du kan helt fint lufte dette for ham i ettertid, men da må det i så fall gjøres på en måte der du er tydelig på at han ikke har gjort noen verdens ting galt. Og selvfølgelig ikke ta dette opp nå i kveld. Anonymkode: b25a2...686 Takk for et fint svar! Ble litt paff av noen av svara her, for jeg er ikke hysterisk rundt dette selv om jeg har noen ønsker som ikke helt innfris. Om jeg tar det opp med han blir det ikke for å anklage. Ts Anonymkode: fdf42...91a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #33 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja ,jeg hadde forventet 1 fin melding minimum der han skriver han elsker meg. Jeg hadde blitt usikker og svært irritert om ikke. Når det er sagt fest er fest og når promillen stiger glemmes ofte mobilem,men en melding og 2 ila kvelden absolutt ja. Har du hørt noe nå? Anonymkode: 36bb0...8bc Jeg er ikke irritert, men litt overraska egentlig. Han er ellers ganske «på» på meldinger. Nei, ikke hørt noe. Ts Anonymkode: fdf42...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #34 Del Skrevet 14. september Crazydoglady skrev (1 minutt siden): Du har dine forventninger, det er i og for seg greit, men at han ikke gjør som du forventer sier heller ikke noe om hans intensjoner eller noe som helst Handler nok om ulike forventninger ja. Som enten kan snakkes om, ellers får jeg bare akseptere at det er innafor og at jeg får senke mine egne. Ts Anonymkode: fdf42...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Barbara Skrevet 14. september #35 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja ,jeg hadde forventet 1 fin melding minimum der han skriver han elsker meg. Jeg hadde blitt usikker og svært irritert om ikke. Når det er sagt fest er fest og når promillen stiger glemmes ofte mobilem,men en melding og 2 ila kvelden absolutt ja. Har du hørt noe nå? Anonymkode: 36bb0...8bc Herregud, er du 15 eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMissMy Skrevet 14. september #36 Del Skrevet 14. september Jeg dater en nå hvor vi pga avstand og mine barn ikke kommer til å få vært på samme ting hver gang, og det hadde vi heller ikke vært da jeg synes det er viktig å gjøre ting hver for seg. Men sist jeg var ute holdt han seg oppe til han visste jeg var trygt hjemme.. nå er jo ikke det noe vi alltid kommer til å gjøre, men vi synes begge det er greit at den som er ute sender en melding når den er trygt hjemme, så om man ikke er våken så kan man jo se det om man våkner litt utpå natta f.eks 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #37 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke irritert, men litt overraska egentlig. Han er ellers ganske «på» på meldinger. Nei, ikke hørt noe. Ts Anonymkode: fdf42...91a Ok. Men ellers gjør han deg trygg hver dag og sender meldinger? Da er han nok bare full og har glemt tlf. Hvorfor sender du ikke en sms da? Hadde jeg gjort. Kose du deg?🎉🤷 Anonymkode: 36bb0...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #38 Del Skrevet 14. september Lady_Barbara skrev (1 minutt siden): Herregud, er du 15 eller? Nei folk er ulike. Hvis din kjæreste ikke klarer gi deg trygghet så er det et problem. Uansett alder. Folk er ulike. Hvis min kjære vet jeg trenger trygghet gir han meg det❤ Anonymkode: 36bb0...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september #39 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Handler nok om ulike forventninger ja. Som enten kan snakkes om, ellers får jeg bare akseptere at det er innafor og at jeg får senke mine egne. Ts Anonymkode: fdf42...91a Det kan man selvfølgelig snakke om, men det kan jo og hjelpe å huske på at folk er forskjellige og at en persons manglende evne til å leve opp til en forventning ikke nødvendigvis sier noe om intensjonen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #40 Del Skrevet 14. september Jeg pleier ikke ha opp telefonen engang jeg. og hva skal man melde om? sender dere meldinger hele tiden ellers, eller er det kun fordi han er på fest? Anonymkode: 84685...74f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå