AnonymBruker Skrevet 14. september #61 Del Skrevet 14. september NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Altsa : en kompis som klager til en veninne om manglende sex , å du på spøk svarer han kan komme til deg. Å dere syns det er rart dama blir usikker ?? Jeg sa jo beklager for det da, og at det var gammel vane. Jeg sa også at det ikke lå mer bak det. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #62 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har ikke noe med min oppmerksomhet å gjøre, jeg gjør jo ingenting for å få oppmerksomhet - Så her bommer du stort. Anonymkode: 23200...ed6 Hvorfor ble du ikke sammen med ham? Tipper han ville på et tidspunkt, men du ikke, og holdt ham på gress. Og at du synes det er digg at han tar så mye kontakt med deg i smug også. Du vil ikke ha ham, men du liker at han kontakter deg. Og du er usympatisk mot kjæresten hans, og ser ikke din egen rolle, og ikke hans rolle. Anonymkode: 7b26a...d5d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #63 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sa jo beklager for det da, og at det var gammel vane. Jeg sa også at det ikke lå mer bak det. Anonymkode: 23200...ed6 Sa ikke du at du beklaget at hun tolket det sånn? Det var det første du skrev. Og det er jo ikke akkurat en unnskyldning. Anonymkode: 7b26a...d5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #64 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa jo beklager for det da, og at det var gammel vane. Jeg sa også at det ikke lå mer bak det. Anonymkode: 23200...ed6 Gammel vane å ikke tenke på andre sine følelser. Anonymkode: 78a3e...37c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #65 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ble du ikke sammen med ham? Tipper han ville på et tidspunkt, men du ikke, og holdt ham på gress. Og at du synes det er digg at han tar så mye kontakt med deg i smug også. Du vil ikke ha ham, men du liker at han kontakter deg. Og du er usympatisk mot kjæresten hans, og ser ikke din egen rolle, og ikke hans rolle. Anonymkode: 7b26a...d5d Fordi det ikke var noen langvarig romatikk i luften så klart. Jeg synes det er digg å ha kontakt med venner uansett om det er han eller andre jeg da. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #66 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gammel vane å ikke tenke på andre sine følelser. Anonymkode: 78a3e...37c Gammel vane å ha en slik tone med tanke på spøker. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #67 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå var nok ikke dette for å utlevere henne, "alle" damer i vår alder har jo mensen så det er vel ikke noe overraskelse eller å skjemmes over. Dessuten sa han det med et glimt i øyet på en spøkefull måte. Det samme sa han til meg når vi holdt på, at han måtte vel få seg noe andre steder hvis jeg hadde mensen. Kan ikke si at jeg gjorde noe annet enn å le det bort uten å lage noe støy av det. Jeg ønsker jo det beste for han, men om hun er så sjalu så blir hun vel det om han får seg en annen jentevenn også da, så det er jo litt rart å skal "herske" over typen sin på den måten. Anonymkode: 23200...ed6 Om han finner seg en ny kvinnelig venn som - i motsetning til deg - som er voksen og moden og han og hun - i motsetning til deg og han - ikke har seksuelle meldinger med hverandre, så har ikke dama noen grunn til å være sjalu på en ny kvinnelig venn, så lenge han ikke holder kontakt med den nye bak kjærestens rygg. Du og han har null respekt for hans kjæreste. Om hun ønsker at du skal vite noe som helst om når hun har mensen eller de har sex, da forteller hun det til deg selv, hvis han da synes det er greit at hun snakker om sexlivet deres til deg. Hun er ikke sjalu, hun har en normalreaksjon på det urimelige i hvordan du og han holder på. Det er bare du som skaper drama og forsøker å "herske". Han er en oppmerksomhetssyk fjott - akkurat som det du er. Anonymkode: 08ce9...c7d 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #68 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det ikke var noen langvarig romatikk i luften så klart. Jeg synes det er digg å ha kontakt med venner uansett om det er han eller andre jeg da. Anonymkode: 23200...ed6 Det er greit, men slutt å send meldinger bak ryggen hennes. Be ham skjerpe seg og være ærlig overfor henne. Gode venner sier ifra. Selvfølgleig kommer hun ikke til å like deg når dere sender meldinger i smug. Be han slutte å være feig. Anonymkode: 7b26a...d5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14. september #69 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sa jo beklager for det da, og at det var gammel vane. Jeg sa også at det ikke lå mer bak det. Anonymkode: 23200...ed6 Hva du sier og hva hun oppfatter / føler er to vidt forskjellige ting . Det er dere to som har gjort henne utrygg . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #70 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sa ikke du at du beklaget at hun tolket det sånn? Det var det første du skrev. Og det er jo ikke akkurat en unnskyldning. Anonymkode: 7b26a...d5d Ja, hun tolket det jo feil da, så derfor beklaget jeg. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #71 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er greit, men slutt å send meldinger bak ryggen hennes. Be ham skjerpe seg og være ærlig overfor henne. Gode venner sier ifra. Selvfølgleig kommer hun ikke til å like deg når dere sender meldinger i smug. Be han slutte å være feig. Anonymkode: 7b26a...d5d Så det gir mening å spørre henne om lov for å be han på fest, ta en kaffe osv?? Er det noen andre som ber kjæresten til en venn om lov til å å ha kontakt? 😂 Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. september #72 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøver meg ikke på kjæresten hennes. Hadde jeg gjort det hadde jeg kunnet tatt han når som helst. Og det har jeg ikke gjort. Det er forskjell på å være venner og prøve å "ta kjæresten" til noen. Anonymkode: 23200...ed6 Du røper deg selv fullstendig her: det er NETTOPP det du sier omtrent rett frem til henne også. Du er oppmerksomhetssyk og tåler ikke at han har en ny kjæreste, og mener han hadde droppa henne lett om DU ville det. Håper han heller dropper deg, for du er en jævla toksisk person å ha rundt og kommer bare til å forsøke å ødelegge kjæresteforholdene hans. Ikke ved at han dropper kjæresten, men ved at de dropper han fordi de ikke ønsker tredje hjulet - DEG - med på lasset 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14. september #73 Del Skrevet 14. september (endret) Endret 14. september av Enni 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #74 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det gir mening å spørre henne om lov for å be han på fest, ta en kaffe osv?? Er det noen andre som ber kjæresten til en venn om lov til å å ha kontakt? 😂 Anonymkode: 23200...ed6 Det er ikke et svar på det jeg skriver. Han er en tøffel. Det kan han selvfølgelig gjøre noe med. Men han er også en feig lus, som lukter og gjør ting i smug. Skjønner virkelig ikke at du ikke skjønner dette. Dette er jo grunnen til at hun r så utrygg. Alle ser det bortsett fra deg. Anonymkode: 7b26a...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #75 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er jo lykkelig og jeg har da ikke andre ønsker for han enn det. Men han vil jo selvfølgelig ha kontakt med meg, og det er veldig dumt at dama hans vil nekte han det. Da blir det jo så vi har kontakt i smug da. Anonymkode: 23200...ed6 Du er en slange, du vet det? Anonymkode: 7d546...173 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #76 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette har ikke noe med min oppmerksomhet å gjøre, jeg gjør jo ingenting for å få oppmerksomhet - Så her bommer du stort. Anonymkode: 23200...ed6 "Kom og ha sex med meg da, siden du ikke får deg noe hjemme!" Neida, du søker ikke oppmerksomhet 😂 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg prøver meg ikke på kjæresten hennes. Hadde jeg gjort det hadde jeg kunnet tatt han når som helst. Og det har jeg ikke gjort. Det er forskjell på å være venner og prøve å "ta kjæresten" til noen. Anonymkode: 23200...ed6 Og med utsagnet ditt om at han skal komme til deg og ha sex viser at du ønsker å understreke at du mener at du har kontroll på ham og at han er hektet på å ha sex med deg. Du er liten, liten, Ts, slik du holder på. Anonymkode: 08ce9...c7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #77 Del Skrevet 14. september katties skrev (3 minutter siden): Du røper deg selv fullstendig her: det er NETTOPP det du sier omtrent rett frem til henne også. Du er oppmerksomhetssyk og tåler ikke at han har en ny kjæreste, og mener han hadde droppa henne lett om DU ville det. Håper han heller dropper deg, for du er en jævla toksisk person å ha rundt og kommer bare til å forsøke å ødelegge kjæresteforholdene hans. Ikke ved at han dropper kjæresten, men ved at de dropper han fordi de ikke ønsker tredje hjulet - DEG - med på lasset Jeg tåler da det jeg. Har jo sagt mange ganger at jeg har ønsket de alt godt sammen. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #78 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er en slange, du vet det? Anonymkode: 7d546...173 Slange faktisk - Det er veldig stygt sagt. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #79 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tåler da det jeg. Har jo sagt mange ganger at jeg har ønsket de alt godt sammen. Anonymkode: 23200...ed6 Tipper hun ser rett gjennom deg. Du kunne ikke gitt mer faen. Anonymkode: 7b26a...d5d 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #80 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Kom og ha sex med meg da, siden du ikke får deg noe hjemme!" Neida, du søker ikke oppmerksomhet 😂 Og med utsagnet ditt om at han skal komme til deg og ha sex viser at du ønsker å understreke at du mener at du har kontroll på ham og at han er hektet på å ha sex med deg. Du er liten, liten, Ts, slik du holder på. Anonymkode: 08ce9...c7d Og som jeg har sagt - Det var en spøk. Og den har jeg beklaget. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå