AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #41 Del Skrevet 15. september 2024 Hvis hun har hatt det tidligere, med ei ekstra dame vel å merke, så vil jeg prøve å forlange at det skjer igjen.😁 Men dersom hun har hatt trekant med to menn, får jeg håpe at jeg aldri får vite om det. Anonymkode: 2f98c...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #42 Del Skrevet 15. september 2024 Hvis hun har hatt det tidligere, med ei ekstra dame vel å merke, så vil jeg prøve å forlange at det skjer igjen.😁 Men dersom hun har hatt trekant med to menn, får jeg håpe at jeg aldri får vite om det. Anonymkode: 2f98c...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 15. september 2024 #43 Del Skrevet 15. september 2024 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Dette hadde vært blodrødt flagg for meg. Min lojalitet til å ikke utlevere tidligere partnere opphører ikke når vi avslutter relasjonen, så en ny kjæreste som forlanger dette hadde vært totalt uaktuelt. Hvilket jeg mener at en ny partner burde sette pris fra. Hadde jeg utlevert alle tidligere partnere ville han bli neste som ble utlevert dersom det ikke ble oss. Her må jeg si meg enig. Vært borti de som gir faen og utleverer alt, mens min nåværende kjæreste aldri deler veldig detaljert, samme om hennes venner og familie, er det noe privat, så er hun til å stole på og deler ikke til meg. Og det er noe jeg respekterer høyt, det viser at hun er en veldig lojal person, som også gjør at jeg stoler mer på henne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #44 Del Skrevet 15. september 2024 Nei, jeg viller heller tenkt motsatt. At det var fint at han allerede hadde prøvd det, så vet han hva det går i og slipper å lure. Typen min vet at på nåværende tidspunkt er trekant og annen seksuell adferd som involverer andre folk, helt uaktuelt for meg siden jeg kun ønsker å fokusere på forpliktet forhold med en person. Dersom han hadde følt det annerledes hadde vi ikke passet vi sammen akkurat nå. Anonymkode: 70c9d...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #45 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja jeg vet alt. Herregud jeg må jo vite alt om den personen som står meg nærmest i livet. TS Anonymkode: 49b86...654 Nei, du må ikke vite alt, man har faktisk rett på et privatliv selv om man har kjæreste. Hva skal du med den infoen? Anonymkode: 254f9...2a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 15. september 2024 #46 Del Skrevet 15. september 2024 Har svært lite kunnskap om konas seksuelle fortid, men om hun har prøvd trekant og satte pris på opplevelsen, så må jo det bare være bra for henne? Vi møttes i voksen alder, jeg har absolutt ingen illusjon om at hun skulle være jomfru eller ha levd livet med tanke på at hun en dag skulle møte meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #47 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei. Men jeg spør heller ikke om min partners seksuelle fortid. Gjør du? Anonymkode: d2da2...aa8 "gjør du?" for en ekkel måte å snakke til folk på Anonymkode: 1b2e0...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #48 Del Skrevet 15. september 2024 Vi har snakket åpent om vår seksuell fortid da vi begge syntes det var interessant og ingen av oss er sjalu av oss. Han har hatt 10x så mange sexpartnere som meg og har tidligere hatt trekant. Jeg har aldri hatt trekant og har da altså mange færre partnere bak meg enn ham. Har aldri følt meg sjalu eller truet av den grunn. Vi nærmer oss 20 år sammen og jeg har aldri vært i tvil om jeg er bra nok. Har fortsatt sex så og si daglig. Anonymkode: 60165...2b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. september 2024 #49 Del Skrevet 15. september 2024 Arild37 skrev (10 timer siden): Her må jeg si meg enig. Vært borti de som gir faen og utleverer alt, mens min nåværende kjæreste aldri deler veldig detaljert, samme om hennes venner og familie, er det noe privat, så er hun til å stole på og deler ikke til meg. Og det er noe jeg respekterer høyt, det viser at hun er en veldig lojal person, som også gjør at jeg stoler mer på henne Det tenker jeg er en god og klok innstilling. Å ha en lojalitet som flakker og blåses ut som et lys etter vekslende situasjoner viser ikke integritet, men det motsatte. Man kan ikke, og bør ikke, stole på mennesker som tydelig viser at de uten å nøle utleverer andre så fort de ikke er tilstede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #50 Del Skrevet 16. september 2024 Trolltunge skrev (16 timer siden): Dette hadde vært blodrødt flagg for meg. Min lojalitet til å ikke utlevere tidligere partnere opphører ikke når vi avslutter relasjonen, så en ny kjæreste som forlanger dette hadde vært totalt uaktuelt. Hvilket jeg mener at en ny partner burde sette pris fra. Hadde jeg utlevert alle tidligere partnere ville han bli neste som ble utlevert dersom det ikke ble oss. Grønt flagg... Det å dele sine erfaringer og hva man har gjort seksuelt må ikke knyttes opp mot bestemte personer, med mindre det kun har vært med en... Og om vi hadde vært sammen og hadde lekt oss med andre, typ trekant, swing, gb, klubb... og det hadde blitt slutt og du hadde fortalt din neste om det, hadde ikke vært noe problem for meg...vi hadde jo fra før innvolvert andre i det... Anonymkode: 95370...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 16. september 2024 #51 Del Skrevet 16. september 2024 Trolltunge skrev (11 timer siden): Det tenker jeg er en god og klok innstilling. Å ha en lojalitet som flakker og blåses ut som et lys etter vekslende situasjoner viser ikke integritet, men det motsatte. Man kan ikke, og bør ikke, stole på mennesker som tydelig viser at de uten å nøle utleverer andre så fort de ikke er tilstede. Ja hadde hun delt alt mulig fra venninner og familie, så ville jeg ikke stolt på hun er særlig lojal, om hun viste at hun ikke var lojal til sine nærmeste. Desverre virker det som mange tenker motsatt, at de stoler mindre på en partner som ikke deler alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 17. september 2024 #52 Del Skrevet 17. september 2024 Så ville jeg ikke fokusere negativt på det, men bygd videre på hennes erfaringer, hun er sikkert med på ytterligere sprell🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå