Gå til innhold

Samboeren sier: var utro med stygg dame, dette er ikke utroskap

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Lady_Barbara skrev (15 timer siden):

Hvis han velger å være utro, og i tillegg med en person som han mener er mindre attraktiv enn deg, så har det sikkert blitt utløst av noe.

Er du TS sin samboer kansje?😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har null respekt for deg og andre kvinner. Han representerer subbet av «menn», og jeg skjønner ikke helt hva du lurer på her.

Anonymkode: e0e33...1dd

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

Anonymkode: 14812...11f

Samboeren din er jo hjernedød. Hvis han mener hun er stygg og tjukk, hvorfor lå han med henne, da? Har han ingen standard for hvem han ligger med, og hvordan klarer han å få den opp på ei han anser fullstendig avtennende?

Min mann er gift med en dame som mange anser stygg (altså, meg). Dette er altså ikke ekteskap, siden jeg er stygg? :D 

Anonymkode: 2084c...2a5

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor være utro om det hverken er fysisk tiltrekning (og spenning) eller nytelse involvert? 
Her hadde det nesten ikke vært utroskapen i seg selv som hadde gjort at jeg gikk, men at han åpenbart anser min intelligens så lav at han faktisk mener at jeg ville kjøpt den forklaringen.

Anonymkode: 624f6...11a

Det er like før han får rabies. Best å komme seg unna. 

Anonymkode: 898fd...58f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han mener at sex med stygge mennesker ikke er utroskap?

At han kan fortsette å ha sex med stygge mennesker?

At DU kan ha sex med treneren på treningssentereret? (du synes selvsagt at sixpack er utrolig stygt) 😂

Anonymkode: c1963...830

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (2 timer siden):

Hvordan tenker du at det å gå bak ryggen på partner,  manglende vilje til å ta ansvar for egne handlinger og forsøk på gaslighting skal bidra til å forsterke et parforhold?

Vi vet jo ikke hva som ligger bak dette. Om de snakker ut så kanskje at det bidrar til et sterkere forhold.

Anonymkode: 27d91...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Er du TS sin samboer kansje?😂

Nei, jeg ligger ikke med stygge folk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi vet jo ikke hva som ligger bak dette. Om de snakker ut så kanskje at det bidrar til et sterkere forhold.

Men det virker jo som at det blir litt interessekonflikt når hobbyen hans er å være retard. 

Anonymkode: 898fd...58f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady_Barbara skrev (18 timer siden):

Hvis han er utro med noen som er mindre attraktiv enn deg, så må du kanskje se innover og se om det er noe du kunne gjort for å unngå dette da?

Men i følge han så har han jo ikke vært utro. 

Anonymkode: b5382...72d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva mener dere om sånt?

Jeg mener det er mer sannsynlig at du dikter dette opp, enn at du faktisk har kommet så langt som å flytte sammen med en så tilbakestående person.

Anonymkode: 7f0e7...a16

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er enig i at kommunikasjon er nødvendig for et bra forhold, men da er det samtalen som styrker forholdet, ikke utroskapen.

Selv om vi ikke vet hva som ligger bak, er utroskap sjelden en god løsning på noe som helst  I dette tilfellet er den manglende viljen til å ta ansvar og forsøket på bortforklaring nesten verre enn selve utroskapen, etter min mening.

Jeg kunne selv ha vært villig til å tilgi utroskap under visse omstendigheter, men ikke i et slikt tilfelle som TS sitt, nettopp fordi mannen verken viser anger, vilje til ansvar eller selvinnsikt.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal ikke egentlig det eplet, for det smakte ikke så godt. 

Ferien var ikke så spennende så jeg vil ikke betale kredittkortregninga. 

Jeg slo bare litt med flat hånd.

Anonymkode: c11ce...0b4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Hva mener dere om sånt?

Dersom dama var så stygg og tjukk må det jo nesten ha vært følelser involvert. Hvorfor skulle han ellers ligge med henne?

Argumentet hans ville gitt mer mening dersom dama faktisk var svært attraktiv. 

Endret av Traktor
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du og samboeren mye og bra sex? Om det motsatte er tilfelle så kan det være en utløsende faktor, mange gjør dumme ting når de er desperate etter sex og intimitet. Det er ingen unnskyldning for utroskap, men det kan være en forklaring 

Anonymkode: e6358...18e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere om sånt?

Jeg tenker nok at hun helt sikkert var villig til å gjøre noe seksuelt som ikke du ønsker, eller som er for grisete til at mannen din tør spørre deg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sølvi Normalbakken skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker nok at hun helt sikkert var villig til å gjøre noe seksuelt som ikke du ønsker, eller som er for grisete til at mannen din tør spørre deg om. 

Tviler på at hun andre hadde vært villig til å gjøre noe som helst seksuelt med ham hvis hun hadde visst hva han sier om henne. 

Anonymkode: c11ce...0b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg fortelle min tidligere ff at han ikke var utro de 5 årene han hadde ett forhold til meg(ja vet det er stygt gjort),siden hun er både penere enn meg og har finere kropp.

Anonymkode: d0732...141

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva mener dere om sånt?

Han fant en dame han villa ha sex med, og han gjennomførte. Det er nettopp det som er oppskriften på utroskap.

Anonymkode: 9a659...c2c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.27):

Hva mener dere om sånt?

😂🤭..Han ville t.o.m pule ei mindre tiltrekkende enn deg.? Vil si det er skjerpende jeg..foten i ræva og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...