Gå til innhold

Samboeren sier: var utro med stygg dame, dette er ikke utroskap


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Unnskyld,men nå ler jeg😆😆😆😆

For en tulling! Spiller ingen rolle om hun er tykk eller supermodell. Han var UTRO.

Anonymkode: 0ce5a...1da

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lady_Barbara skrev (53 minutter siden):

Hvis han velger å være utro, og i tillegg med en person som han mener er mindre attraktiv enn deg, så har det sikkert blitt utløst av noe.

Ja, at han er en tosk, ikke ts. Uansett hvordan hun er så rettferdiggjør ikke det utroskap. Trives han ikke i forholdet får han velge å stå i det eller gå. Snakk om victim blaming…

Anonymkode: 39c41...0af

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om han trenger en påhengsmotor så han slipper å ro så fælt. Herlighet 😂

Anonymkode: 8dc23...fd6

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, at han er en tosk, ikke ts. Uansett hvordan hun er så rettferdiggjør ikke det utroskap. Trives han ikke i forholdet får han velge å stå i det eller gå. Snakk om victim blaming…

Anonymkode: 39c41...0af

Nå kan det jo tenkes at dette kan brukes til å forsterke parforholdet da. Vi vet jo ingenting om hva som ligger bak.

Anonymkode: 27d91...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (2 timer siden):

"Hvis hun var så stygg, hvorfor ville du ligge med henne da?"

….

For en tufs

Fordi hun var stygg vel,da gjør det ikke noe om en er utro.

Det skal jeg jammen meg huske på!

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er utro og slem. Hadde blitt sinnt for begge kvinners skyld. 

Anonymkode: 21be9...3e3

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Hva jeg mener?: mannen din er en idiot 

Anonymkode: d4693...3f3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nå kan det jo tenkes at dette kan brukes til å forsterke parforholdet da. Vi vet jo ingenting om hva som ligger bak.

Anonymkode: 27d91...ced

Jeg personlig liker å forsterke forholdet med å svindle han litt, for om vi krangler på grunn av det og han ikke vet hvor han har meg, så vil det skape lidenskap. Er ikke det lurt syns du? 

Anonymkode: 21be9...3e3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Hastalavista tenker vi om sånt.

Anonymkode: 1cfc4...b56

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Utro og idiot, fin kombo du har bodd med...

  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Jeg tenker at du fortjener bedre. 

Han er en idiot og bør ikke formere seg.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

 

Jeg mener at dette skal man ikke trenge spørre andre om, både handling og forklaring snakker for seg selv. 

Anonymkode: 3abb4...973

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får spørre om han trenger en påhengsmotor så han slipper å ro så fælt. Herlighet 😂

Anonymkode: 8dc23...fd6

Hehehe.... nydelig ❤️

Anonymkode: c11ce...0b4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady_Barbara skrev (15 timer siden):

Hvis han velger å være utro, og i tillegg med en person som han mener er mindre attraktiv enn deg, så har det sikkert blitt utløst av noe.

Og løsningen for normale, oppegående og emosjonelt kapable mennesker er å ta opp det som er problematisk i en samtale. Alternativt å bryte relasjonen. Å knulle andre bak ryggen på partner løser ikke noe som helst, det blir som å pisse i buksa for å holde varmen.

Anonymkode: 85962...9fc

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå kan det jo tenkes at dette kan brukes til å forsterke parforholdet da. Vi vet jo ingenting om hva som ligger bak.

Anonymkode: 27d91...ced

Hvordan tenker du at det å gå bak ryggen på partner,  manglende vilje til å ta ansvar for egne handlinger og forsøk på gaslighting skal bidra til å forsterke et parforhold?

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

en ærlig retard. 

Anonymkode: 898fd...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. her bør du jo heller vise omtanke for mannen din som har måtte ha sex med en kjukk uattraktiv dame. Om du skal være irritert og skuffet så må det jo være fordi han har senket standarden sin såpass. For sjalu er du jo ikke. Men det hadde du vært om han lå med noen som var MER attraktiv enn deg, men det har han neppe tilgang på. Og om han hadde hatt det hadde det vært du som hadde datet over evne og du måtte bare akseptert utroskapen. 

Anonymkode: 81030...a8c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser at han har et dårlig menneskesyn, dårlige verdier, er arrogant og selvhevdende. Disse verdiene hadde ikke vært en match med mine verdier. Jeg er en som kan (har) tilgi utroskap, men dette er jo mer enn det. Her er det ikke selve utroskapen som trekker ned, men hans syn på denne handlingen og det mennesket han brukte for sin egen nytelse. Tydeligvis har han også et alt for høyt syn på seg selv. Ikke noen god personlighet med andre ord, og det er en dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 2ea7c...1b2

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være utro om det hverken er fysisk tiltrekning (og spenning) eller nytelse involvert? 
Her hadde det nesten ikke vært utroskapen i seg selv som hadde gjort at jeg gikk, men at han åpenbart anser min intelligens så lav at han faktisk mener at jeg ville kjøpt den forklaringen.

Anonymkode: 624f6...11a

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...