Gå til innhold

Samboeren sier: var utro med stygg dame, dette er ikke utroskap


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.27):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Hun var stygg og han fikk ikke nytelse, og LIKEVEL velger han å ligge med henne? Så det han sier er at du betyr så lite for han at han er villig til å såre deg/risikere forholdet for noe så unødvendig?

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lady_Barbara skrev (På 14.9.2024 den 18.31):

Hvis han er utro med noen som er mindre attraktiv enn deg, så må du kanskje se innover og se om det er noe du kunne gjort for å unngå dette da?

Jeg tror snarere det er samboeren som bør «se innover». Han har åpenbart et unormalt behov for bekreftelse, og er så desperat at han ligger med en person han ikke finner attraktiv for å få dette. 

Anonymkode: 69747...6fc

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man sånne folk 😂 herregud.. han satser på at du er dum da eller? Ikke bevis han rett.. 

Anonymkode: 77a1a...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde du og samboeren mye og bra sex? Om det motsatte er tilfelle så kan det være en utløsende faktor, mange gjør dumme ting når de er desperate etter sex og intimitet. Det er ingen unnskyldning for utroskap, men det kan være en forklaring 

Anonymkode: e6358...18e

De som har drept noen har ofte en forklaring de også. Det er fullstendig irrellevant.

Anonymkode: b4229...e4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke er like dum som det han tror du er. 

Er dette noe i det hele tatt å diskutere? 

 

Anonymkode: 9a2c2...8cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.27):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

For et jæ*** nek. Dump ham

Anonymkode: e8b6b...585

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg forstår poenget hans litt.

Hilsen mann.

Anonymkode: 50334...47c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.27):

Samboeren er avslørt for utroskap. Han desperat argumenterer og viser bilde av hun han var utro med. 

Han mener at siden hun er stygg og tjukk, og vi begge fine og slanke, så er det åpenbart at ingen følelser var involvert.

Dette var bare en mekanisk handling han ikke fikk noe nytelse av.

Hva mener dere om sånt?

 

Anonymkode: 14812...11f

Han har gjort noe dumt å så velger han å snakke ned henne? Det er tragisk, noe du også burde si til han. Utroskap er utroskap. Han er rett og slett kvalmende.

Anonymkode: bc269...e33

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady_Barbara skrev (På 14.9.2024 den 18.36):

Hvis han velger å være utro, og i tillegg med en person som han mener er mindre attraktiv enn deg, så har det sikkert blitt utløst av noe.

Det er såfall utløst av at han er en idiot. Velge å snakke ned en annen person for å unnskylde seg selv, det er rett og slett tåpelig. 

Anonymkode: bc269...e33

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Må si jeg forstår poenget hans litt.

Hilsen mann.

Anonymkode: 50334...47c

Da bør man sørge for at partneren er orientert om slike spesielle definisjoner på forhånd.
 

«Hvis jeg ligger med en person jeg synes er stygg, er det ikke utroskap».

«Hvis jeg ligger med en person jeg misliker personligheten til, er det heller ikke utroskap»

«Hvis jeg derimot ligger med en jeg både er følelsesmessig og fysisk tiltrukket av er det utroskap»

Anonymkode: 69747...6fc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da bør man sørge for at partneren er orientert om slike spesielle definisjoner på forhånd.
 

«Hvis jeg ligger med en person jeg synes er stygg, er det ikke utroskap».

«Hvis jeg ligger med en person jeg misliker personligheten til, er det heller ikke utroskap»

«Hvis jeg derimot ligger med en jeg både er følelsesmessig og fysisk tiltrukket av er det utroskap»

Anonymkode: 69747...6fc

Sier ikke at det ikke er utroskap, 

men ikke like ille som om det var ei pen dame han var forelsket i.

Anonymkode: 50334...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier ikke at det ikke er utroskap, 

men ikke like ille som om det var ei pen dame han var forelsket i.

Anonymkode: 50334...47c

Det er jo like ille. Det andre er tross alt på ett eller annet plan forståelig, men det er uhyre patetisk å ligge med noen man angivelig ikke finner attraktiv i det hele tatt. Skal man synke så lavt at man er noen utro, bør det jo være med en man på noe som helst slags vis finner tiltrekkende?

Anonymkode: 69747...6fc

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teller ikke som samboerskap hvis man bor med en toskete mann. Så fritt frem å flytte sammen med en ny og bedre.

Anonymkode: 7f0e7...a16

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg vært utro også og sagt til han: Hadde deilig sex med en annen, men ta det med ro han var stygt🤣

Anonymkode: c7182...99f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste med denne mannen egentlig? -«Jeg slo deg fordi du provoserte meg. Derfor er det din egen feil» 🙄 
 

Dump denne umodne fjotten!

Anonymkode: 992f2...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.47):

Tror jeg hadde respondert med at jeg driter i om det er status, men når du har så lite draget på damer at du må ligge med ei dame du ikke liker så kan ikke jeg nedlate meg til å være sammen med deg🙃

Men kjære ts, at han var utro er ikke et tap. Å "miste" ham er ikke et tap. Det eneste du taper hjerneceller for hvert sekund du er sammen med dette energisuget uten hjerne. 

Anonymkode: e395a...e61

Ikke la kommentarer som dette avgjøre din fremtid ts. Er mange lite reflekterte kvinner her

Anonymkode: a8a76...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke la kommentarer som dette avgjøre din fremtid ts. Er mange lite reflekterte kvinner her

Anonymkode: a8a76...e03

Jeg synes samboeren til TS framstår som den minst reflekterte.....

Anonymkode: 85962...9fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor være utro om det hverken er fysisk tiltrekning (og spenning) eller nytelse involvert? 
Her hadde det nesten ikke vært utroskapen i seg selv som hadde gjort at jeg gikk, men at han åpenbart anser min intelligens så lav at han faktisk mener at jeg ville kjøpt den forklaringen.

Anonymkode: 624f6...11a

For å få tilfeldig sex som mann er man ofte nødt til å ha sex med kvinner som er langt mindre attraktiv enn dem selv. For selv disse kvinnene kan få helt ok menn til tilfeldig sex. Av akkurat samme grunn. Sånn er det! 
 

Er jo helt klart å foretrekke og ikke ha sex med uattraktive kvinner, men i nøden spiser fanden fluer.

Anonymkode: 81030...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å få tilfeldig sex som mann er man ofte nødt til å ha sex med kvinner som er langt mindre attraktiv enn dem selv. For selv disse kvinnene kan få helt ok menn til tilfeldig sex. Av akkurat samme grunn. Sånn er det! 
 

Er jo helt klart å foretrekke og ikke ha sex med uattraktive kvinner, men i nøden spiser fanden fluer.

Anonymkode: 81030...a8c

Tilfeldig sex har ingen ting i et monogamt forhold å gjøre.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...